Avis sur Casa Andina Standard Miraflores San Antonio
Casa Andina Standard Miraflores San Antonio
Av. 28 de Julio 1088, Miraflores, Lima, Lima
Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Marcela Solis le 20 août 2019
Hello,
Thank you for giving us feedback from your recent stay.
I am glad that you enjoy the service from our staff, our first priority is to make you feel like home.
On the other hand, we are taking account on all of your recommendations wich we would put in action right away.
We hope we can welcome you anytime in the near future.
Kind regards,
Marcela Solis
Hotel manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 déc. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel bien placé
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
r, paris
18 août 2009
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
un peu tristou mais propre
r
10/10 Excellent
Ingo
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingo
Séjour de 12 nuits en janvier 2024
Réponse de Jonathan Rivera le 6 févr. 2024
Hi Ingo. Thank you for your excellent comments, it is a pleasure for Casa Andina to know that we exceed the expectations of our guests. Please know that I will share the feedback with our team of collaborators. Kind regards, Jonathan Rivera Hotel Manager.
8/10 Bien
DANIEL, LIMA
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jonathan Rivera le 29 janv. 2024
Hola Daniel. Nos alegra que hayas disfrutado de tu estadía en Casa Andina Standard Miraflores San Antonio. Queremos seguir brindando un servicio excepcional a nuestros huéspedes. ¡Esperamos verte pronto!Saludos cordialesJonathan RiveraGerente de Hotel
10/10 Excellent
CLEICE
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CLEICE
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jonathan Rivera le 30 nov. 2023
Thank you for your review, Cleice. We're glad to hear that you had a great experience with the customer service at Casa Andina Standard Miraflores San Antonio. We strive to provide friendly and helpful service to all of our guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon.Kind regards, Jonathan Rivera Hotel Manager
10/10 Excellent
CLEICE
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CLEICE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jonathan Rivera le 30 nov. 2023
Thank you Cleice for your review of Casa Andina Standard Miraflores San Antonio. We appreciate your feedback regarding the customer service. We strive to provide a friendly and helpful experience for our guests. We will continue to prioritize excellent customer service and ensure that our staff remains amenable to meet your needs. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Kind regards, Jonathan Rivera. Hotel Manager
10/10 Excellent
Susana
10 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susana
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Bernd
Voyage d’affaires
25 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bestnote
Bernd
Séjour de 12 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Aldo
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location
Aldo
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Dorothy
Voyage en famille
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peru family reunion
Dorothy
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Paola
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paola
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Liz
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liz
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Sam, Toronto
Voyage d’affaires
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Sam
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
maria, us
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maria
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Rodrigo Vargas Hotel Manager le 15 janv. 2019
Dear María,
Thank you very much for sharing this kind comments about us. I hope that you have felt at home, that is our main goal with all of our guests. We would like to have the chance to welcome you back in a near future.
Thank you for your preference!
Best regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 15 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for giving this score at Hotels.com Your puctuation is very important in order to keep us growing! I hope to have the chance to welcome you back in a near future.
Kind regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 31 oct. 2018
Dear Anonymous, Thank you very much for sharing this kind comments about your recent stay with us. Our team is fully committed in making our guests feel at home. I hope to have the chance to welcome you back in a near future.
Best regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Daniel
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 3 nov. 2018
Hola Daniel, Muchas gracias por este excelente puntaje, nuestra misión es hacer sentir a nuestros huéspedes como en casa.
Esperamos tener la oportunidad de recibirte pronto aquí en Casa Andina Standard San Antonio.
Gracias por tu preferencia.
Un cordial saludo,
Rodrigo Vargas
Gerente de Hotel
8/10 Bien
vanessa
25 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vanessa
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 3 oct. 2018
Hola Vanessa,
Muchas gracias por compartir estos comentarios sobre nosotros. Ha sido un gusto poder recibirte en tu reciente visita a Lima, nuestro objetivo es hacer que nuestros huéspedes se sientan como en casa.
Esperamos tener la oportunidad de ser tus anfitriones en un futuro cercano.
Un cordial saludo,
Rodrigo Vargas
Gerente de Hotel
10/10 Excellent
Paul
4 sept. 2018
Great Experience!!
Paul
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 1 oct. 2018
Dear Paul, thank you very much for your kind comments. It is our goal to exceed our guests expectations. I hope to have the chance to host you in your next trip to Lima.
Thano you very much for your preference.
Kind regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 1 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for you kind comments about us! It was a pleasure to host you here during your last trip to Lima.
I look forward to welcome you back soon.
Kind regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
8/10 Bien
Jing
15 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jing
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 16 août 2018
Dear Jing,
Thank you very much for scoring us in Hotels.com. Our entire team in Casa Andina Standard San Antonio gives the maximun effort in making our guests feel at home.
I look forward to welcome you back in a near future.
Best regards,
10/10 Excellent
Martin
14 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great choice for Miraflores
Martin
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 16 août 2018
Dear Martin,
Thank you very much for sharing this great comments about us! It was our pleasure to welcome you in Casa Andina Standard San Antonio.
As you mention, we are very well located in Miraflores, and the hotel offers what you need during your stay in Lima.
I hope to have the chance to welcome you back in a near future.
Kind regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Had a nice time
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 16 août 2018
Dear Guest,
Thank you very much for sharing this score in Hotels.com. We are very glad to know that you had a great experience with us!
I look forward to welcome you back son.
Kind regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
8/10 Bien
Daniel
28 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent stay
Daniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 30 juil. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for sharing this review on Hotels.com. I am glad to know that the location and the value of the hotel was convenient for you. Thank you for the feedback you are giving to us, we are taking in consideration this important comment.
I hope to have the chance to welcome you back again in the future.
Kind regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Vania
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vania
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 2 mai 2018
Estimada Vania,
Muchas gracias por compartir esta buena puntuación en Hotels.com
Ha sido muy grato recibirla con nosotros y esperamos poder tener la oportunidad de acogerla en un futuro cercano.
Un cordial saludo,
Rodrigo Vargas
Gerente de Hotel
8/10 Bien
Jens
7 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jens
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 30 avr. 2018
Dear Jens,
Thank you very much for rating us at Hotels.com
It was our pleasure to host you here and look forward to welcome you back in a near future.
Best regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Marie
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra läge bra standard
Marie
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 28 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your kind comments about us. Our goal in Casa Andina Hotels is to always make our guests feel at home. I look forward to welcome you back in a near future.
Best regards,
Rodrigo Vargas
8/10 Bien
Marie
17 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra standard , bra läge mycket nöjd
Marie
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de Rodrigo Vargas - Hotel Manager le 28 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for you kind comments about us! As you mention,Casa Andina San Antonio is agreat option when visiting Lima. I hope to have the chance to welcome you back in a near future.
Kind regards,
Rodrigo Vargas
Hotel Manager
10/10 Excellent
Manuel, La Paz, LP
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Place
Manuel
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Réponse de Marcela Solis le 29 oct. 2017
Dear guest,
Thank you for sharing your experience with so many travelers around the world.
It was our pleasure to greet you at our Casa Andina Standard San Antonio Hotel, our best reward is to know that we were able to exceed our guests' expectations.
We sincerely hope we can have the joy of welcome you anytime soon in the near future.
Kind regards,
Marcela Solis
Hotel Manager
8/10 Bien
María Luisa
12 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
María Luisa
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Estimada Maria Luisa,
Agradezco sus comentarios con respecto a su reciente estadía en nuestro hotel.
Esperamos poder brindarle la bienvenida en alguna próxima visita a nuestra ciudad.
Saludos cordiales,
Marcela Solis
Gerente de hotel
10/10 Excellent
HANGSOON
12 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
최상의호텔
HANGSOON
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your comments with us regarding your recent stay, I am glad to know that you felt comfortable during your stay and that our obliging staff exceed your expectations.
I hope we can have the chance to welcome you anytime soon.
Kind regards,
Marcela Solis
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Ulises
5 mai 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Adecuado
Ulises
Estimado huésped,
Gracias por brindarnos sus apreciaciones de su experiencia, lamento que tal vez en esta oportunidad no hayamos excedido sus expectativas.
Todo nuestro staff trabaja arduamente para brindar la mejor experiencia a cada uno de nuestros invitados, y esperamos sinceramente contar con una nueva oportunidad para brindarle la verdadera experiencia Casa Andina.
Hasta una próxima oportunidad.
Saludos cordiales,
Marcela Solis
Gerente de Hotel
8/10 Bien
walter
5 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel
walter
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HOTEL SENCILLO BIEN UBICADO
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Julio
23 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julio
Estimado huésped,
Gracias por brindarnos su puntuación a su reciente estadía.
Esperamos poder tener la oportunidad de recibirlo en alguna próxima visita a nuestra ciudad.
Saludos cordiales,
Marcela Solis
Gerente de hotel
10/10 Excellent
Carlos
17 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very friendly staff
Carlos
Réponse de General Manager le 3 janv. 2017
Dear guest,
Thank you very much for your nice comments, it was a pleasure to have you in our Casa Andina Classic San Antonio Hotel, we try to make our best effort to provide the best experience to our guest, starting with a confortable room, but specially to welcome you with peruvian hospitality.
I am so glad that you choose us, we would be more than happy to welcome you back again anytime in the near future.
Kind regards,
Marcela Solis
Hotel Manager
10/10 Excellent
JOSE DAVID, Central en una zona tranquila
15 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Acogedor
JOSE DAVID
Réponse de General Manager le 22 nov. 2016
Estimado huésped,
Gracias por su puntuación y comentarios.
Ha sido un placer tenerlo en nuestro hotel durante su visita a nuestra ciudad.
Nuestra principal meta es lograr que cada uno de nuestros clientes viva una experiencia extraordinaria.
Esperamos poder recibirlo en alguna próxima oportunidad.
Estamos para servirlo.
Saludos cordiales,
Marcela Solis
Gerente de Hotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 août 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Muy malas instalaciones
Voyageur vérifié
Réponse de Marcela Solis le 24 sept. 2016
Estimado huésped,
Agradecemos el tiempo que ha tomado para dejar sus comentarios sobre su visita a nuestro hotel.
Lamentamos que el ruido interno en el hotel no le haya permitido un descanso placentero, tomamos en cuenta sus comentarios para buscar soluciones a fin de mejorar nuestro servicio.
Esperamos contar nuevamente con su presencia.
Saludos Cordiales,
Marcela Solis
Gerente de Hotel
4/10 Médiocre
carla, lima
11 juil. 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
carla
6/10 Satisfaisant
Ernest, S.
26 nov. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Unpleasent experience at my arrival.
Ernest
Réponse de Francisco Subiría le 1 déc. 2015
Dear Guest,
Thank you for the time you took to share your experience.
We apologiza for not getting to meet your expectations on our Hotel as well as for any inconvenience you may have presented during your stay.
We are really taking into account your feedback as it will definitely help us to note those matters that may need more attention from our side.
We appreciate the opportunity you give us to improve and we sincerely hope you shall give us to chance to serve you once again at any of our hotels.
Kind Regards,
Francisco Subiría
Hotel Manager
8/10 Bien
Vanessa
2 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vanessa
8/10 Bien
Robert, Ft. Lauderdale, Fl
1 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good hotel close to a lot of activities
Robert
Réponse de Francisco Subiría le 29 oct. 2015
Dear guest,
Thank you for the time you took to share your experience in Casa Andina Miraflores San Antonio.
We are really taking into account your feedback as it will definitely help us to improve and I would like to take this opportunity to let you know our hotel is going to be through a remodeling process very soon in order to ensure a more pleasant the stay for our guests.
As you mentioned one of our strengths is the location, you will find a lot of activities very close to the hotel.
We sincerely hope you shall give us to chance to serve you once again at any of our hotels.
Kind regards,
Francisco Subiría
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Vicente, México
28 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
Hotel en zona decente de la ciudad
Vicente
Réponse de Francisco Subiría le 30 oct. 2015
Estimada huésped:
Muchas gracias por dejarnos saber de su experiencia en nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio.
Lamentamos que durante su estadía el ascensor de huéspedes no estuviera operativo por un problema técnico y esperamos pueda aceptar nuestras sinceras disculpas por las molestias presentadas.
Nos gustaría comentarle que tenemos un plan de acción que iniciará próximamente e involucra trabajos de remodelación en el hotel además como usted comenta nuestro hotel se encuentra ubicado en la zona residencial de San Antonio y puede encontrar restaurantes, parques y centros comerciales muy cerca.
Compartiré con todo el equipo sus impresiones sobre nuestro servicio pues reafirma nuestro compromiso de bridarles una gran experiencia.
Esperamos nos permita contar con una nueva oportunidad para servirle.
Saludos cordiales,
Francisco Subiría
Gerente de Hotel
10/10 Excellent
Rossana, lima
28 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
muy buena noche
Rossana
Réponse de Francisco le 2 janv. 2016
Estimada huésped:
Muchas gracias por escoger nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio como su lugar de estadía en Lima. Nos da mucho gusto que haya disfrutado de su estadía con nosotros y que hayamos cumplido con sus expectativas.
Estaremos gustosos de recibirla nuevamente.
Saludos cordiales,
Francisco Subiría
Gerente de Hotel
4/10 Médiocre
Carlos, arequipa
16 sept. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carlos
4/10 Médiocre
Mario, Mexico DF
5 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nunca jamás ahí otra vez
Mario
Réponse de Francisco le 2 janv. 2016
Estimado huésped:
Muchas gracias por dejarnos saber su experiencia en nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio.
Lamentamos no haber cumplido sus expectativas de infraestructura en esta oportunidad y esperamos pueda aceptar nuestras sinceras disculpas por las molestias presentadas.
Nos gustaría comentarle que tenemos un plan de acción que iniciará próximamente e involucra trabajos de remodelación en el hotel para poder hacer mas confortable la estadía de nuestros huéspedes.
Esperamos nos permita contar con una nueva oportunidad para servirle.
Saludos Cordiales,
Francisco Subiría
Gerente de Hotel
8/10 Bien
ADRIANA, Foz do Iguacu
2 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bem localizado
ADRIANA
Réponse de Francisco le 2 janv. 2016
Estimada huésped:
Muchas gracias por escoger nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio.
Nos da mucho gusto que haya disfrutado de su estadía con nosotros y que hayamos cumplido con sus expectativas.
Estaremos gustosos de recibirla nuevamente en esta su casa.
Saludos Cordiales,
Francisco Subiría
Gerente de Hotel