Chambre Triple Standard, 1 chambre | Minibar, coffres-forts dans les chambres, bureau, rideaux occultants

Avis sur Buhara Hotel

2 out of 5
Buhara Hotel
Küçük Ayasofya Mah., Çardakl Frn Sok. No3 Sulatnahmet, Istanbul, Istanbul

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 19 avis sur 93." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 31 avis sur 93." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 15 avis sur 93." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 93." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 93." "

6,6/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

5,2/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

faiza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel rapport qualité prix
Bonne ambiance grand bravo à tout l équipe femme de ménage, gerant...
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Mehmet le 11 déc. 2020
Thank you so much 🙏🙏🙏🙏

10/10 Excellent

Fila, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel ete très accueillant et l emplacement excellent
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Mehmet le 9 déc. 2020
Thank you so much 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Mehmet le 3 sept. 2019
Thank you so much for comment

2/10 Horrible

mohamed

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très mauvaise séjour
C'était la première fois que je tombe dans une situation comme celle de cette Hotel merdiques déjà il ma ramèner dans un autre Hotel puisque il est entrain de peindre Hotel avec les faut image qu'il sont mis dans le site et l'autre Hotel étais très sale avec des forte odeur des toilettes et de l'humidité et lorsque j'ai dit au patron que c est pas le même Hotel que dans les images il ma crié en disson que a rien à faire et que son Hotel en travaux En tous cas l'état de Hotel ma rendre malade Voilà mon expérience que je souhaite partager avec vous pour ne pas être arnaqué
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Ozgur Kurubacak le 19 mars 2019
I am so sorry to hear about your experience with Hotel Buhara here in Istanbul. We are new management and new owner Buhara Hotel Istanbul. I will be sure to use this as a coaching opportunity to ensure this does not happen again in the future. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Once again please accept our apologies and I hope you would consider giving us another opportunity to provide you the true service you deserve.

2/10 Horrible

Sumy, Paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel réservé pour 1 semaine. Hôtel introuvable, pas aux normes. Il était en travaux et en chantier impossible d'être accueilli. Le propriétaire ne nous a même pas prévenu et nous place dans un autre hôtel (honey hôtel )pour 2 jours. La chambre proposée etait sale, le ménage pas fait, odeur de canalisation, fourmis, salle de bain étroite et odorante. Apres réclamation nous avons été placé dans le 2ème hôtel du propriétaire du buhara qui s'appelle yakut pour les nuitées restantes . Les travaux n'étaient tjrs pas fini à lhotel buhara et il n y a pas eu de geste commercial. Il ne se souciait pas de notre séjour. L immeuble de l'hôtel yakut est constitué de 2 chambres par étage, pas de panneau indiquant que c est un hôtel. Les chambres étaient sales, mobilier vieillot et usé dont la literie, salle de bain sale avec de grosses odeurs de canalisation, pas de nettoyage fait, beaucoup de bruits la nuit par les autres résidents de l hôtel. Le propriétaire du buhara est malpoli, se dédouane de toute responsabilité, n est pas arrangeant et ne pense qu'à l'argent. Il vous remet la faute en disant que ce n est pas à lui de vérifier ce qui se passe dans la chambre, que si je n aimais pas je pouvais partir et quil ne me rembourserai rien du tout. Au final j'ai quitté l'hôtel. L'hôtel buhara était encore en travaux et il aurait même pu m y mettre dans ce chantier. Fuyez!!!!! Payez plus cher mais fuyez!!! L'endroit n est pas très sécurisant.
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Mehmet Yakut le 10 nov. 2018
Müşteriye otele giriş yaptığı esnada sorduk. Otelimiz tadilat aşamasında, diğer otelimiz de dolu olduğu için müşteriye para iadesi yapabiliriz dendi. Müşteri para iadesi istemedi, Başka bir otel bulmamızı söyledi. Bizim yan tarafımızda bulunan Honey otele (müşteri 2 kişilik rezervasyon yaparken kişinin ablası da otelimize geldi) yerleştirdik (çok güzeldi diye kendileri söylediler). 3 gün sonra bizim diğer otelde oda boşaldı. Karşılıklı 2 oda gösterdik ve kendileri beğendiler odamızı burası çok güzelmiş daha büyükmüş dediler. Ablası da saat 10'da geldi. Yanına gittim yardımcı olmak için ablası bana ağlayarak ben bu kadar parayı ödeyemem dedi. Bende sordum istersen extra yatak atarak kız kardeşinle 50 TL karşılığında kalabilirsin dedim. Kız kardeşine sordum ablan sizinle kalabilir mi? Tabi ki dedi bizimle kalabilir. 3 gün gün sonra müşteriler bana gelerek şikayette bulundular bunlardan başlıcaları; alt katta ki müşteri çok gürültü yapıyor, oda temiz değil, yataklar eski (yataklar 3 ay önce alındı) v.b. Daha sonra ben isterseniz kalan gün paranızı iade edebilir dedim. Parayı iade ederken ablası sabah valizlerini alıp çıkış yapmış, tesadüfen bende yolda gördüm. Müşteriye 1 gecelik iadesini öderken ablasından kalan 50 TL'yi düştüm. Git ablamdan parayı al ablam beni ilgilendirmez dedi. Ablasının da gittiğini bildiğimden dolayı 50 TL' ondan tahsil ettiğimden dolayı bu notu yazmıştır. Not: Expedia'dan ricam müşteri ile irtibata geçip bu yorumu kaldırırsa sevinirim. Teşekkürler.

8/10 Bien

AHMED, Alger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asez-bien
bonne service
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de mehmet le 27 sept. 2018
Thank you so much

10/10 Excellent

Eddy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour, hôtel très bien placé, proche de nombreux monuments (Sultanamet etc...) nombreux commerce à côté et service navette aéroport très bon. Très bon rapport qualité prix.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de mehmet le 27 sept. 2018
Thank you so much

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de mehmet le 7 juil. 2018
Thank you so much

8/10 Bien

Mohamed, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit hôtel mais grande capacité
Petit hôtel familial, mais vraiment très bien placé. Le gérant à était formidable de conseil et à était au petit soins.

10/10 Excellent

Laura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Laura, Passy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nous avons passé un séjour de 5 jours sur Istanbul, en période de Ramadan, très bien accueillis par Mehmet, le gérant de l'établissement, et par sa femme. Hôtel familial, très bien placé dans le vieil Istanbul, à environ 10 minutes à pieds des principaux sites à découvrir, la ruelle est néanmoins bien préservée des bruits de la ville. possibilité de petit déjeuner (salé ou sucré) compris dans le prix de la chambre, très copieux et appréciable. nous recommandons chaleureusement cet établissement qui mérite d'être connu.

4/10 Médiocre

salima, lyon

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
moyen
Hotel tres moyen,ns avons sejourné 1 semaine , les lits nont ete fait que 2 fs, idem pr le changement des serviettes de toilette.ms bonne situation géographique

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
très proche centre touristique à pied, rue calme
visite très complète d'Istambul,ville peu chère pour nous français, pratique au niveau transports en commun, population importante, pas d'insécurité flagrante

2/10 Horrible

David

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There is no Buhara Hotel. Property is abandoned and has been for a while. I was put in Buhara Apartments. There is NO reception , never mind 24 hours .Google maps led me to empty building. There was no breakfast that I had paid for, and if there was Wi-Fi there was no one to give me password. This is disgraceful that Buhara Hotel is still being advertised on Expedia. I will be seeking recompense for my fraudulent stay.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Mehrnaz

Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Mehmet le 11 avr. 2023
Thank you so much

4/10 Médiocre

Aasma

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is advertised as a hotel but infact it is an apartment so the name is misleading, there is no room service, you have to clean the room yourself, towels never got changed and once the toilet roll runs out you have to buy your own, its a family ran block of apartments the family is helpful, speak little english so sometimes was difficult to communicate. There are no baby cots. The location is ok, it about 10-15 min walking distance going uphill to get to the blue mosque. Overall i wouldnt stay there again, i would rather pay more and stay at a proper hotel with room service.
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de mehmet le 6 mars 2023
We have both a hotel section and an apart section. Your reservation was in the apat section, that percentage was in the apart section. In the apartment section, cleaning is done if the customer requests it, otherwise no one can enter the room. If there is something missing because it is an apartment, if they tell us, we will take care of it immediately.

2/10 Horrible

MARIAM

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The worst hotel ever. It was extremely disgusting and dangerous (wire which was loose). We didn’t stay there and booked another hotel. I need a refund on this.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de mehmet le 6 mars 2023
You may have liked it But at your time there were 3 more reservations. Garet menu remained. Our hotel is the safest place in this area because there are 3 cameras outside, 2 cameras in the corridor, 3 cameras at the entrance.

2/10 Horrible

Muhammed

Séjour de 1 nuit en février 2023

2/10 Horrible

Orhan

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Unterkunft bietet eine super Lage. Das und der Preis sind das einzig Positive dazu. Als wir ankamen war niemand an der Rezeption. Dann war kein Zimmer sauber und wir sollten warten. Nachdem wir essen waren und zurück waren konnten wir in das Zimmer. Das Raumangebot war gut aber sauber war gar nichts. Das Bad war voller Schimmel und wir haben keine Handtücher bekommen, da keine sauberen vorhanden waren.

6/10 Satisfaisant

Nicole, Eatontown

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
It was a cute room, comfortable bed but they didn't include breakfast like it said it does. They were also supposed to provide bottled water (as stated in their description) and they didn't. I understand that you get what you pay for, but I expect to receive what was promised when I booked the room. The people were nice, which was good but they didn't even provide towels. Very disappointed but it's a good thing we didn't spend much time at the hotel. I would not go back here. The plus side is that they do offer to pick you up at the airport for a decent fee.

2/10 Horrible

Chingis

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was closed. So, we returned back to airport.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Booked with Buhara Hotel because of the location and the airport transport included. Prior to arrival I notified the Hotel of arrival time and date, the hotel replied with minimal vague directions about how to find the airport shuttle and presenting in a much clearer fashion a Eur40 van service which I didn't go for. Knowing nothing about the airport I trusted the directions mentioned "the meeting point Office". There were no such a place at the airport and I ordered an Uber instead. When I arrived I was told that my room was not available and that I'd be temporarily offered an "apartment" instead until the said occupiers check-out next day, which was very strange since I did notify the hotel of my arrival details, it was late, snowing, and I was exhausted so I didn't argue. I was escorted to what seemed like an illegally built tiny roof room few buildings away, checking with the man next day he told me I can remain in that room for the rest of my stay. Apart from the scheming and the 4 floor stair climb, the room was perfectly fine! The view was nice, it was just as big as I expected, and heating was on most of the day. Although there were no room service for the entire 10 days stay. Also when I wanted to check-out I was presented again with the Eur40 airport transport which I found elsewhere for Eur30 (Uber cannot pick-up from the old part of town), and I found out that airport shuttle service has been suspended for a while. They could do well without over-promising!!
Séjour de 10 nuits en mars 2022

8/10 Bien

ANIL

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2020

10/10 Excellent

Mo, london

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The owner was really friendly Looks after his guests
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Mehmet le 15 mars 2020
Thank you so much

8/10 Bien

Nuhu Abdulhaqq

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Helpful
We had early checkin. Super friendly and helpful guy. To locate the hotel is a whole mess. Not easy because there are about two or more hotels with very similar names. I recommed this hotel when u have a lot of activities to do in istanbul and you will just use it for sleep purspose. But for the sake of vacation or comfort. Just find a hotel with price worth the services you need
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de mehmet le 17 févr. 2020
thank you so much

2/10 Horrible

Rasoul

Séjour de 8 nuits en janvier 2020

2/10 Horrible

Bülent

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de mehmet le 27 janv. 2020
Bu müsteri 31.12.2019 geldi bizim otel ama reservasyounu 11.01.2020 tarihine yapılmiş. O tarih te oda fiyatı ayrı yılbaşı nedeniyle söyledik. Müsteri kabul etmedi ve gitti. Misafir bizde kalmadı. Bu yourum silebiliemisiniz

10/10 Excellent

Hakki

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
Very central location to the sultanahmet only walking distance to all touristic attractions. Have some nice restaurants around it also too. Staff was very friendly and helpful. Room size is okay good enough and bathroom was clean lovely hot water for shower. Recommended for sure.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de mehmet le 27 janv. 2020
Thank you so much

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
best place to be onest i will recomend kind worm welcome good location and even more than you expect
Séjour de 10 nuits en décembre 2019
Réponse de mehmet le 21 déc. 2019
thnk you so much

2/10 Horrible

Abdul, Islamabad

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked this hotel with breakfast but when we reached there they said we will serve breakfast, secondly there was no electricity slots for mobile charging, even no side tables with bed. We also requested to change the room but no responce from hotels side. I contact the Expedia help team and they help me a lot to get the facilitation which were promised at the time of booking but hotel was not cooperative. I would not recommend this hotel to anyone and would ask Expedia to take strict action against the hotel. Thanks
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de mehmet le 30 nov. 2019
Bu yorum yapan arkadaş önce rezervasyon nasıl ve neler var içinde konturol etsin hotel beğenmemiş olabilir Yaptıgı reservasyoun sadece odada rezervasyon yapmiş. bizde Kahvaltı isteyen arkadaş kahvaltılı rezervasyon yapsın ona göre ödeme çıkar söyledikleri herşey yalanda ibarettir. yapılan bu yorum silmesin rica ederim. Reservasyon atı kısımda yazdım konturol edebilirsiniz saygılarımla Rezervasyon Numarası 1364876629 Otel onay kodu 886941 Düzenle Statü Rezervasyon Seyahat programı numarası Kullanılamaz Rezervasyonun yapıldığı tarih 19 Eki 2019 Fiyat modeli Kalacak Kişi Sayısına Göre Yatak takımı talebi 1 en Büyük Boy (King) Yatak, Sigara İçilmeyen Fiyat planı kodu Fiyat planı adı Room Only Misafir sayısı 2 Yetişkin Paket Evet

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wrong location given on the maps as was stated on Expedia and to top it of the room was flooded and no electricity
Séjour de 1 nuit en août 2019

4/10 Médiocre

Dr MOHAMMED

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Poor
I do not recommend for families
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Mehmet Yakut le 19 août 2019
muhammed beyden çok özür dileriz kendı otelımızın su probleminden dolayı kendılerını konaklatmadık specıal home apartda konaklatdık malesef yonlendırdıgımız otelı kendılerı begenmedıgı ıcın boyle bır yorumda bulunmuşlar müsteri haklıdır dileriz gelecek sefer kendılerını en ıyı şekilde ağırlarız

8/10 Bien

Claudia

Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de mehmet le 22 juil. 2019
Thank you so much

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2019

4/10 Médiocre

Ziya

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Great location but you can much better place
so close to everywhere but we never even located in right place just in rooms above restaurant... not so bad them but bad smell and everyday flush broke... we suppose to have free drink (coffee or tea) but there was no lounge or kettle in room.
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Ozgur Kurubacak le 19 mars 2019
We are new management and new owner at Buhara Hotel Istanbul. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Once again please accept our apologies and I hope you would consider giving us another opportunity to provide you the true service you deserve.

2/10 Horrible

Ugur

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Ozgur Kurubacak le 21 mars 2019
Uğur Bey merhabalar, Buhara Hotel yeni sahibi ve yönetimi olarak geçmişteki memnuniyetsizliğinizden dolayı Buhara Otel çalışanları adına özür dileriz. Yenilenen odalarımızla 15 Mart 2019 dan itibaren tekrar hizmet vermeye başladık. Geçmişteki memnuniyetsizliğinizi gidermek amacıyla sizi tekrar otelimizde görmekten mutluluk duyacağız. Saygılarımızla

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Ozgur Kurubacak le 21 mars 2019
We valued guest, We are sorry the old management was not able to provide you with the quality of services you deserve. We are new management and owner at Buhara Hotel Istanbul. All of our rooms were renewed and we reopened on 15 March 2019. I will be sure to use this as a coaching opportunity to ensure this does not happen again in the future. Once again please accept our apologies and I hope you would consider giving us another opportunity to provide you the true service you deserve. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TAVSİYE EDERİM
Öncelikle çalışanların yardım ve canayakın davranması çok güzeldi. Otelin yeri de gayet rahat merkez bölgeye. Çok memnun kaldık fiyatta gayet uygun.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de mehmet yakut le 17 oct. 2018
çok teşekkürler tavsiye ettiğin için umarım tekrar sizi hotelimizde görmekten mutluluk duyarız.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value place to stay
comfy bed and a large room, the owner Mehmet was very helpful after I had a problem on the first night. the Hotel is down a side street so it is quiet at night and it has a 24 shop on the corner. Great location and easy to get to a tram stop. I would happily stay here again.
Réponse de Mehmet le 23 mai 2018
Thank you so much for comment

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Гостеприимные сотрудники, помогут и подскажут в случае чего. Хороший бюджетный отель в самом центре Стамбула.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Friendly staff.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Thank you so much for comment

8/10 Bien

Wei

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Ana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

OSCAR

Les points forts : Personnel et service

2/10 Horrible

Viktors, Елгава

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отеля нету
Отель закрыт на ремонт или закрылся вообще. Перед входом куча хлама. На телефонные звонки никто не отвечал. Стоял на улице и слышал как звонит телефон, когда я набираю номер. Простоял полтора часа, никто так и не появился. Пришлось ночевать в соседнем отеле за наличные.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel for the price - happy overall :)
Very friendly staff. Very good and complete breakfast was worst the 7$ extra. Room was simple but comfortable. Nothing fancy, just what we needed for a short stay. Well located, 5 minutes walk to Sophia and Blue mosque. We were very happy overall - cheap price and welcoming manager.

2/10 Horrible

Not Provided

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
skittent sengetøy
rart sted - hotellet virket mer som en familie som leide ut et rom. Sengetøyet var veldig skittent.