Avis sur Cabot Pollensa Park Spa - Family Resort
Cabot Pollensa Park Spa - Family Resort
Carrer de Bot, Puerto de Pollensa, Pollensa, Mallorca
Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
6 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park & Spa team le 7 sept. 2022
Chère Madame Joelle, De Cabot Pollensa Park Spa, nous vous remercions de partager votre expérience dans notre hôtel avec les utilisateurs de la réservation.Merci d'avoir mis en valeur notre belle piscine et son emplacement.Nous sommes désolés de n'avoir répondu à aucune de vos attentes. Nous pensons que le choix de l'hôtel n'était pas le plus approprié, puisque nous recevons certainement de nombreuses jeunes familles.Cordialement, Équipe du Cabot Pollensa Park Spa ****
6/10 Satisfaisant
Véronique Rond
Voyage en famille
11 août 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Véronique Rond
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa team le 15 sept. 2022
Chère Madame Rond, De Cabot Pollensa Park Spa, Merci d'avoir partagé votre expérience dans notre hôtel avec les utilisateurs d'ebookers.Merci de souligner la gentillesse personnelle, ainsi que l'emplacement et la demi-pension. Nous sommes vraiment désolés de ce qui s'est passé avec les vêtements.Merci encore pour votre commentaire,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Director le 29 août 2019
Dear guest,
Thank you for your score about your stay at Cabot Pollensa. We hope to welcome you soon again.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Director le 28 août 2019
Dear guest,
Thank you so much for your score about the stay at Cabot Pollensa Park Spa.
We hope you had a pleasant vacation here and that you come back next year to visit the team.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Gilles
Voyage en famille
20 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Gilles
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Cristina Alonso - Sous directrice le 16 oct. 2019
Cher Gilles,
Merci beaucoup d'avoir écrit au sujet de votre séjour à l'hôtel. Nous sommes desolés qu'il y ait des détails que vous n'aimiez et nous avons pris note pour améliorer le service.
Nous sommes impatients de vous recevoir dans le futur.
Cordialement,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Management FERGUS Style Pollensa Park SPA le 13 nov. 2018
Dear guest,
Thank you for giving us an excellent rating based on your stay with us. We hope you had an enjoyable time here.
Sincerely, Management FERGUS Style Pollensa Park SPA
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Regards, Management FERGUS Style Pollensa Park SPA le 13 nov. 2018
Dear guest,
We are happy with the good rating you have given us. We hope your stay here was relaxing.
Regards, Management FERGUS Style Pollensa Park SPA
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Management FERGUS Style Pollensa Park SPA le 13 nov. 2018
Dear guest,
Thank you for posting your review on your stay here with us. How wonderful to know you enjoyed our location and rated us 4 star hotel. Our food is cooked with our guests in mind for their complete enjoyment. We hope you were able to find some rest.
Thank you for choosing to stay with us. We hope to have you here again soon.
Regards, Management FERGUS Style Pollensa Park SPA
10/10 Excellent
Stephane, Nancy
23 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel 4 étoiles proche et vue mer
Stephane
Réponse de Equipo Fergus le 24 avr. 2017
Dear Stephane,
First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Thank you very much for having chosen our FERGUS Style Pollensa Park SPA during your days in Mallorca. Your review about the hotel has made our day a bright one. We are very grateful for your posting it in Expedia and sharing it with the community.
I would like to thank you for your kind feedback about our team. They are truly dedicated to ensuring guest satisfaction and it shows that they enjoy their work.
We also want to thank you for your nice comments towards our animation staff, their enthusiasm is contagious and they strive to offer a wide variety of leisure and sport activities throughout the day as well as entertaining evening shows for the amusement of our guests.
We are truly honoured that you chose to stay with us and look forward to welcoming you back soon.
Best Wishes,
FERGUS Style Pollensa Park SPA
10/10 Excellent
mya, normandie
8 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel accueillant. Hôtel proche de la plage.
mya
Réponse de Luis C. le 18 août 2016
Dear mya,
Many thanks for spending part of your time in sharing such positive review about us.
It is a pleasure to know that you and your family had a fantastic time with us, we are glad to read that you enjoyed our gastronomy and the service given by all of our staff.
We would love to have you back soon.
Best regards
Management
FERGUS Style Pollensa park SPA
4/10 Médiocre
David & Tatiana, Bordeaux
24 août 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel 4 étoiles.
David & Tatiana
Réponse de Mariona B le 9 sept. 2015
Chers clients,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour avec nous.
Merci beaucoup pour vos commentaries à propos du personnel.
Nous sommes désolés que certains points de la prestation n’aient pas été tout à fait à la hauteur de vos attentes, mais la grande majorité des clients réguliers (et ils sont nombreux) sont agréablement surpris par les améliorations qui ont été apportées cette année.
Nous prenons note de vos observations pour continuer à améliorer nos services.
Cordialement,
La Direction de l'Hôtel.
4/10 Médiocre
Michèle, Mulhouse
29 juil. 2011
Les points faibles : Personnel et service
hotel Pollensa park et spa
Michèle
10/10 Excellent
Brent
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 7 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Stefanie
Voyage en couple
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefanie
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Martin
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa **** team. le 15 août 2023
Dear Martin,It was a pleasure to welcome you to Cabot Pollensa Park Hotel & Spa. I am delighted to learn that your experience exceeded your expectations as shown in your feedback Your kind and complimentary words about all the team are greatly appreciated and it was a joy for me to share them with everyoneWe would be honoured to welcome you back and create more exceptional memories together.Kind regards,Cabot Pollensa Park Spa **** team
6/10 Satisfaisant
Åsa
Voyage en famille
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Åsa
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa **** team. le 12 juil. 2023
Dear guest,thank you so much for your comment on your recent holiday with us. We are pleased to know that you enjoyed your stay and our location. We take note your suggestions and well review it, in order to improve our guest experience.Look forward to welcoming you again.Our best regards,Cabot Pollensa Park Spa **** Team
10/10 Excellent
Juan Antonio
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Antonio
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa **** Team le 22 juin 2023
Dear Juan Antonio,We greatly appreciate the time you spent to share your feedback on your family holiday in Cabot Pollensa Park Spa.It is very rewarding to read that our guests have enjoyed their holidays among us.We hope to welcome you back soon.Kind Regards,Cabot Pollensa Park Spa **** Team
10/10 Excellent
Natalie
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa **** team. le 16 juin 2023
Dear Natalie,I will pass on your very positive and kind comments to the staff, will be very happy to read it. We are pleased to read that you recommend our hotel CABOT Pollensa Park Spa and look forward to welcoming you again.Yours sincerely,Cabot Pollensa Park Spa **** team
10/10 Excellent
simon
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
simon
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa **** team. le 31 mai 2023
Dear Simon,Thank you for your lovely review and the rating you have given us.We really appreciate comments like yours and they will be shared with our hard working staff.Thank you once again and for recommending us to future guest, we hope you can return very soon again!Best regards,Cabot Pollensa Park Spa **** team.
8/10 Bien
Amanda Catherine
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda Catherine
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Ana Angulo Blanca le 28 avr. 2023
Dear Catherine,thank you so much for your review.I hope you can visit us again in a near future.Warm regard,Cabot pollensa park team.
8/10 Bien
Heinz
Voyage en couple
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heinz
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Recepción Cabot Pollensa Park le 11 avr. 2023
Good afternoon, thank you for your comment.Regards, reception staff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great pool and view
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Alexander Oliver William
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander Oliver William
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage d’affaires
14 sept. 2022
Mark
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa team le 15 sept. 2022
Dear Mr Mark,Thank your your score at hoteles.com. We will keep trying harder to improve our service.Best regards,Cabot Pollensa Park Spa team
6/10 Satisfaisant
Amy
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amy
Séjour de 7 nuits en août 2022
8/10 Bien
Jessica
Voyage en famille
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kids club
Jessica
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa team le 7 sept. 2022
Dear Ms Jessica, From the Cabot Pollensa Park Spa we thank you for sharing your experience at our hotel with Expedia users. Thank you for highlighting our kids club, and we really apreciate you inform us about the inapropiated histories. You cna be sure it has been corrected! Best regards, Cabot Pollensa Park Spa **** team
8/10 Bien
Christiane
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christiane
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa**** team le 25 août 2022
Sehr geehrter Herr Christiane,Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Cabot Pollensa Park Spa über Expedia geteilt haben. Vielen Dank, dass Sie unser Preis-Leistungs-Verhältnis, die Vielfalt der Speisen und unsere gefrorenen Cocktails sowie das Personal an der Rezeption und im Restaurant hervorgehoben haben!Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und arbeiten bereits an der Verbesserung.Danke, daß Sie uns gewählt haben !!Ein herzlicher Gruß,Das Team des Cabot Pollensa Park Spa****
10/10 Excellent
Antonio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de The Cabot Pollensa Park & spa **** team le 22 août 2022
Dear Mr Antonio, From the Cabot Pollensa Park Spa hotel we thank you for sharing your holiday with us. We also thank you for sharing your experience at our hotel with expedia users. Thank you for such a lovely comment. That is what we work for, families to enjoy their holiday time together.Waiting to welcome you sooner than later,Best regards, Cabot Pollensa Park Spa **** team
10/10 Excellent
Chris
20 août 2022
Chris
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa**** team le 7 sept. 2022
Dear Mr Chris, From the Cabot Pollensa Park Spa we thank you for your score for our hotel at Expedia.Best regards, Cabot Pollensa Park Spa **** team
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful family hotel
Andrew
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de The Cabot Pollensa Park & spa **** team le 6 août 2022
Dear Mr Andrew,
First of all we would like to thnak you for choosing us to spend your family holidays at Cabot Pollensa Park Spa hotel, and for sharing your experience in our hotel with expedia users.
We are really proud to read such a lovely comment, as ank you very much for highlighting our greatest asset, our staff.
We really apreciate your suggestions on to improve our pillows.
Waiting to welcome you &your family back sooner than later...
Best regards,
Cabot Pollensa Park Spa Team ****
8/10 Bien
R
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
R
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de The Cabot Pollensa Park & spa **** team le 6 août 2022
Dear Mr R,
First of all we would like to thank you for choosing us and sped your family Holidays at Cabot Pollensa Park Spa hotel, and for sharing your experience in our hotel with expedia users.
Best regards,
Cabot Pollensa Park Spa Team ****
8/10 Bien
Karl Richard Peter
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Karl Richard Peter
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa**** team le 28 juil. 2022
Dear Mr Karl Richard Peter ,
From the Cabot Pollensa Park Spa hotel we thank you for hosting with us during your stay. We also thank you for sharing your experience at our hotel with expedia users.
We are very proud to hear that you enjoyed your holiday with us, specially the gastronomic experience. We have taken very good note about your evening entertainment, air con,and lifts comment. Also gym equipment.
We want to thank you once again for your feedback.
Best regards,
The Pollensa Park Spa**** team
4/10 Médiocre
Ladan Farsay
27 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ladan Farsay
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Cabot Pollensa Park Spa**** team le 28 juil. 2022
Dear Ms Farsay,
From the Cabot Pollensa Park Spa hotel we thank you for hosting with us during your stay. We also thank you for sharing your experience at our hotel with expedia users. We are very sorry we did not met your gastronomic expectations regarding coffee and tea service. Those can be found in our bars for after lunch and dinner time. We do have 6-8 types of mermelade, diet mermelade, chocolate, honey….. Our staff is one of our biggest assets,and usually they are smiley, but sometimes they do not. That does not mean they do not like their jobs.
There is no camera inside the ladys changing room it is a motion detector to turn on / off the lights.
As our customers' direct feedback is very important to us, we want to thank you once again for your feedback.
Best regards,
The Pollensa Park & Spa team
8/10 Bien
David
Voyage en famille
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Family Stay
David
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Cabot Pollensa Park & Spa team le 11 nov. 2021
Dear David,
Thank you very much for your great opinion about our hotel Cabot Pollensa Park & Spa and for sharing it on Google.
We are very pleased that you keep sharing your holiday with us.
As our customers' direct feedback is very important to us, we want to thank you once again for your feedback. Please be assured that we have discussed all of your issues immediately and are working hard to improve as much as possible.
We hope to welcome you back in your next trip to Cabot Pollensa Park & Spa and provide you with another memorable holiday.
Kindest regards,
Your Cabot Pollensa Park & Spa team
10/10 Excellent
Steven
Voyage en couple
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de The Cabot Pollensa Park & spa **** team le 25 oct. 2021
Dear Mr. Steven
We would like to thank you for sharing your comments on your recent stay at our Cabot Pollensa Park & Spa through expedia.
We are very happy and satisfied that you have been able to enjoy your stay with us.
Kind regards, The Cabot Pollensa Park & spa **** team
8/10 Bien
John, Prenton
12 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2021
Réponse de The Cabot Pollensa Park & spa **** le 25 oct. 2021
Dear Mr. Anonymous
We would like to thank you for your good rating after your stay at our Cabot Pollensa Park & Spa through expedia.
Kind regards, The Cabot Pollensa Park & spa **** team
10/10 Excellent
Philip
10 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Solo stay
Philip
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de El Equipo de Cabot Pollença Park Spa****. le 11 oct. 2021
Dear Mr Philip,
We want to thank you for trusting Cabot hotels on this ocassion and sharing with us and all expedia users your opinion regarding this recent experience.
We are very proud to hear your nice comments about the cleanliness and food of our hotel.
Thank you for highlighting our very acommodating staff!
On behalf of the whole Cabot Pollensa Park & Spa team, we would like to thank you for sharing you holidays with us!
2/10 Horrible
Ana, DAVENPORT
Voyage d’affaires
12 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Amalia Vidal le 13 sept. 2021
Apreciada Ana,
Gracias por su comentario. Lamentamos profundamente que la primera habitación no fuera de su agrado el día de la llegada, así como tampoco ni la segunda, ni la tercera que se le ofreciera, y que al final no decidiera permanecer con nosotros.
Un saludo
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Verdensklasse!!
Martin
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Hilsen Cabot Pollença Park & Spa Team **** le 4 août 2020
Kære Martin,
Mange tak for din kommentar! Mange tak for at fremhæve renligheden af vores værelser og kvaliteten af maden. Holdet er et af vores største aktiver, og de nyder at få kunderne til at tilbringe deres bedste øjeblikke med hinanden. Vores mål er at sikre, at vores gæster har en god ferie, og vi er stolte over at se, at det denne gang har været!
Vi glæder os over at byde dig velkommen igen næste år!
Hilsen Cabot Pollença Park & Spa Team ****
8/10 Bien
Cirilo, Mallorca
Voyage en couple
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cirilo
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de El Equipo de Cabot Pollença Park Spa****. le 4 août 2020
Dear Cirilo; Thank you for your comment! and for highlighting the room cleanliness. We take good note of your suggestion about the bathroom. We will be waiting to welcome you back soon, at Cabot Pollença Park Spa**** !
Cabot Pollença Park Spa**** Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 28 oct. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your score about the stay!
We hope to welcome you very soon again.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 28 oct. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your score about the stay!
We hope to welcome you very soon again.
Best regards,
10/10 Excellent
Ziyi
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Friendly service & good value
Ziyi
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 24 oct. 2019
Dear Ziyi,
Thank you so much for your opinion. We are happy that we could solve your request during your stay.
We hope to welcome you next year again!
Best regards,
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en groupe
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 20 oct. 2019
Dear Jonathan,
Thank you very much for writing about your experience with us. We are happy to know that the stay was 10 out of 10!
We hope to welcome you again next time you are in Mallorca.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 19 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for scoring about the stay with us. We hope you enjoyed your visit to Mallorca.
Best regards and see you soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 18 oct. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your review about the hotel. We are glad that you liked the facilities and gastronomy. We hope to see you soon again.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Cristina Alonso - Deputy Manager le 15 oct. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your score about the stay.
We hope to welcome you again very soon.
Best regards,