Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kris le 30 oct. 2023
Mahalo for choosing Waikiki Resort Hotel!
8/10 Bien
Wendy
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wendy
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Kris le 31 août 2023
Aloha and thank you for staying with us, Wendy. We hope you enjoyed our wonderful location and we look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Jerome
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerome
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kris le 3 août 2023
Mahalo for choosing Waikiki Resort Hotel.
8/10 Bien
BOUABDALLAH
Voyage en famille
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix à conseiller
BOUABDALLAH
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Kris le 8 mars 2023
Merci de rester avec nous. On se reverra bientôt.
8/10 Bien
France
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
France
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de James Kuwata, Front Office Manager le 16 mars 2023
Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back to the Waikiki Resort Hotel in the future!
10/10 Excellent
Frédéric
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédéric
Réponse de Kris le 5 janv. 2023
Mahalo!
10/10 Excellent
Julie
29 nov. 2022
Julie
10/10 Excellent
François
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Kris le 26 juil. 2022
Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Aloha! Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay. We hope your visit was filled with many happy memories! Take care and we hope you choose to stay with us on your next visit to Oahu!
8/10 Bien
Steven
Voyage en couple
27 mars 2024
Steven
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Thank you for choosing to stay at the Waikiki Resort Hotel on your most recent visit to Honolulu. We take pride in our guest service and our facilities although it is apparent that they fell short of your expectations. We certainly hope and trust that the rest of your island experience was most pleasant and enjoyable. We hope you will consider choosing to stay with us again on your next visit to sunny Waikiki!
10/10 Excellent
Karen
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Aloha! Sounds like you had a wonderful island adventure! We hope you made happy memories and took the best selfies! A Hui Ho! (until next time)
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Aloha! Sounds like you had a wonderful island adventure! We hope you had a lot fun in the sun and took the best selfies! A Hui Ho! (until next time)
8/10 Bien
Gemma
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gemma
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Aloha! Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay. We hope your visit was filled with many happy memories! Take care and we hope you choose to stay with us on your next visit to Oahu!
8/10 Bien
Margarita, College Park
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margarita
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Aloha! Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay. We hope your visit was filled with many happy memories! Take care and we hope you choose to stay with us on your next visit sunny Waikiki!
10/10 Excellent
Lucyna
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucyna
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 mars 2024
Aloha! Thank you for sharing your positive feedback! We hope your island adventure was filled with fun, sun and the best memories! A Hui Ho! (until next time)
2/10 Horrible
Laura, Buena Park
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 mars 2024
Mahalo (thank you) for choosing to stay at the Waikiki Resort Hotel on your most recent visit to Honolulu. We truly appreciate that you’ve taken a moment to provide us feedback on your most recent visit. We take pride in our guest service and our facilities although it is apparent that they fell short of your expectations. We take all guest discontent seriously and please know that your comments have been shared and addressed with our respective managers. We certainly hope and trust that the rest of your island experience was most pleasant and enjoyable.
10/10 Excellent
Judith, stl
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 mars 2024
Aloha! Sounds like you had a wonderful visit! We hope your island adventure was filled with happy memories! We look forward to seeing you on your next visit to sunny Waikiki!
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
mary kristine, surrey
24 mars 2024
mary kristine
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 mars 2024
Aloha! Thank you for taking time to share your positive feedback! We hope your island visit was filled with happy memories and the best selfies! We look forward to seeing you on your next visit
2/10 Horrible
scott
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 mars 2024
Mahalo (thank you) for choosing to stay at the Waikiki Resort Hotel on your most recent visit to Honolulu. We truly appreciate that you’ve taken a moment to provide us feedback on your most recent visit. We take pride in our guest service and our facilities although it is apparent that they fell short of your expectations. We are very happy that you received excellent service at the Ilima Cafe! We certainly hope and trust that the rest of your island experience was most pleasant and enjoyable.
2/10 Horrible
LakshmiDeepika
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LakshmiDeepika
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 mars 2024
Mahalo (thank you) for choosing to stay at the Waikiki Resort Hotel on your most recent visit to Honolulu. We take pride in our guest service and our facilities although it is apparent that they fell short of your expectations. Please know that your comments have been shared and addressed with our respective managers. We certainly hope and trust that the rest of your island experience was most pleasant and enjoyable.
10/10 Excellent
John
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Réponse de Guest Experience Manager le 23 mars 2024
Aloha! Thank you for your positive feedback! We hope your visit was filled with happy memories. We look forward to seeing you again on your next visit!
10/10 Excellent
Therese G C
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Therese G C
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 23 mars 2024
We are so happy you enjoyed your island adventure! We look forward to seeing you on your next visit to sunny Waikiki!
8/10 Bien
Verilyn
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Verilyn
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 21 mars 2024
Aloha! Thank you for sharing your positive feedback! We are proud of our bell team! We hope your island adventure was fill with happy memories and look forward to seeing you on your next visit
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de James Kuwata, Front Office Manager le 19 mars 2024
Aloha Heather, thank you for your kind review!
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 18 mars 2024
Aloha! Thank you for your positive feedback! We are so happy you received excellent service from our staff! We hope your island adventure was filled with beautiful memories and the best selfies! We look forward to seeing you on your next visit! A Hui Ho! (until next time)
10/10 Excellent
Raveen
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Raveen
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 17 mars 2024
Aloha! Sounds like you had a wonderful visit to the islands! Hope you made the best memories and took the best selfies! A Hui Ho! (until next time)
6/10 Satisfaisant
Albert, Goodyear
16 mars 2024
Albert
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 17 mars 2024
Aloha! Thank you for taking time to share your feedback on your recent stay. We hope and trust that your island adventure was pleasant and enjoyable. We look forward to see you again on your next visit to sunny Waikiki
8/10 Bien
Mark
15 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Mark
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 17 mars 2024
Aloha! We hope and trust that your island adventure was filled with wonderful memories! We look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Randall
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Équipements
Randall
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 13 mars 2024
Aloha! Thank your for sharing your positive feedback! All of our guests enjoy our proximity to Waikiki Beach, restaurants and shops! We hope your island adventure was filled with wonderful memories and the best selfies! A Hui Ho! (until next time)
6/10 Satisfaisant
Maria
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 12 mars 2024
Mahalo (thank you) for choosing to stay at the Waikiki Resort Hotel on your most recent visit to Honolulu. We truly appreciate that you’ve taken a moment out of your time to provide us feedback on your most recent visit. We take pride in our guest service and our facilities although it is apparent that they fell short of your expectations. We certainly hope and trust that the rest of your island experience was most pleasant and enjoyable.
10/10 Excellent
David
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kris le 12 mars 2024
Thanks for the wonderful review, David! We're glad you had a blast and we can't wait to welcome you back.
8/10 Bien
Chad
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Kris le 12 mars 2024
Thanks for your feedback, Chad. We appreciate your support and look forward to your next stay.
10/10 Excellent
Dale
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 11 mars 2024
Aloha! Sounds like your island adventure was filled with fun in the sun! We look forward to seeing you on your next visit to sunny Waikiki! A Hui Ho! (until next time)
8/10 Bien
robert, Calgary
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Kris le 8 mars 2024
Mahalo for choosing to stay with us!
10/10 Excellent
Verilyn
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Verilyn
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 9 mars 2024
Aloha! Thank you for positive feedback! We hope your island adventure was filled with happy memories! A Hui Ho! (until next time)
6/10 Satisfaisant
Katie
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Kris le 8 mars 2024
Thank you for staying with us and sharing your thoughts. We appreciate your feedback and will work hard to improve the guest experience for you and future guests. Mahalo
8/10 Bien
Gail
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gail
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 6 mars 2024
Aloha! Thank you for your positive feedback! We hope your island adventure was filled with fun, sun and the best memories! We look forward to seeing you on your next visit to sunny Waikiki!
8/10 Bien
benjamin
6 mars 2024
benjamin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 mars 2024
Aloha! Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay. We hope your visit was filled with many wonderful moments! Take care and we hope you choose to stay with us on your next visit to our islands!
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 4 mars 2024
Aloha! Thank you for taking time and sharing your positive feedback! We hope you had a wonderful visit filled with memories and the best selfies! A Hui Ho! (until next time)
8/10 Bien
Lesli Y
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesli Y
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Kris le 4 mars 2024
Thank you for your review! We appreciate you recognizing our friendly staff and clean accommodations. We apologize for the breakfast area disorganization and are actively seeking solutions to enhance the dining experience. Your feedback is valuable, and we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Eric R.
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Eric R.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kris le 4 mars 2024
Mahalo!
10/10 Excellent
Tammy
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kris le 4 mars 2024
We appreciate your support, Tammy. Hope to see you again soon!
8/10 Bien
Qian
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Qian
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 2 mars 2024
Aloha! We hope your stay was filled with happy memories! We look forward to seeing you again on your next adventure to sunny Waikiki!
10/10 Excellent
Joe
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Joe
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 févr. 2024
Aloha! Thank you for sharing your positive review on your recent stay. We hope your island adventure was filled with wonderful memories and the best selfies! We look forward to seeing you again on your next visit to sunny Waikiki!
10/10 Excellent
Olena
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olena
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 28 févr. 2024
Aloha! Thank you for sharing your positive experience on your recent stay! We hope your visit was filled with wonderful memories and the best selfies! We look forward to seeing you on your next visit!
10/10 Excellent
Martin
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 26 févr. 2024
Aloha! Thank you for always choosing to stay at the Waikiki Resort Hotel! Sounds like you have had many happy visits! We look forward to seeing you again on your next visit! Please take care!
8/10 Bien
Tammy
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 26 févr. 2024
Aloha! Thank you for taking time to share feedback on your recent stay! We hope your island adventure was filled with happy memories! We look forward to seeing you again on your next visit to sunny Waikiki!
10/10 Excellent
Raquel, san jose
24 févr. 2024
Raquel
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 20 mars 2024
Aloha! Hope your island adventure was filled with fun, sun and the best memories! A Hui Ho! (until next time)
4/10 Médiocre
kenichiro
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
kenichiro
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback on your recent stay. We will share your comments with our management team to improve guest experiences. We hope and trust that the rest of your island experience was pleasant and enjoyable!