Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Hotel Mongibello Ibiza

4 out of 5
Hotel Mongibello Ibiza
Carrer los Rosales, 53, Santa Eulalia del Rio, Ibiza

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 109 avis sur 213." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 73 avis sur 213." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 20 avis sur 213." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 213." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 213." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

ALPHONSINE LÉONIE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique séjour
Super 👍 personnel à l’écoute et très réactif Merci à Madame Gomez qui nous a beaucoup aidé pour trouver des activités ! À la prochaine
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 23 août 2023
Chère Alphonsine,Merci beaucoup pour votre aimable commentaire ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.C'est formidable de savoir que notre personnel a été à votre écoute et réactif à vos besoins. Nous transmettrons vos remerciements à Madame Gomez, qui a contribué à rendre votre séjour encore plus agréable en vous aidant à trouver des activités.Nous attendons avec impatience de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite !Cordialement,

8/10 Bien

Thierry

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre très propre, personnel sympa, établissement bien situé seul bémol ne parle pas français comme indiqué.
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de MANNU SORA le 18 avr. 2022
Très cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir perdu un peu de votre temps précieux à nous écrire et à nous envoyer vos précieux avis, car grâce à eux, nous pouvons prévoir où améliorer nos services, afin que vous puissiez tous vous sentir chez vous et pouvoir recevoir le traitement élégant et personnalisé que vous méritiez. Nous regrettons profondément que tout notre personnel ne parle pas français, car nous ne sommes que quelques-uns, dont les plus âgés, car le français a été remplacé depuis des années, à notre grand regret, par l'anglais, qui nous semble bien triste. Nous vous remercions pour votre exquise gentillesse, en vous souhaitant un printemps heureux et paisible. Très attentivement, Emannuel Gershom Tsor´ah

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Thanh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour agréable
Le personnel est agréable et efficace.Un buffet varié avec des fruits frais. Des soirées animées de façon très sympathique. Nous conseillons .
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Orian Shaharabani Nir le 16 sept. 2019
Cher Thanh Merci de partager votre expérience au Palladium Hotel Don Carlos et de contribuer à l'amélioration constante de notre service. Nous sommes heureux de confirmer que votre séjour chez nous a été complètement satisfaisant et que vous avez emporté chez vous un beau souvenir. Nous travaillons chaque jour pour transformer les clients en fans. Nous espérons que vous nous donnerez l’occasion de vous accueillir au Palladium Hotel Don Carlos. Salutations les plus chaleureuses Orian Shaharabani Nir Gestionnaire d'accueil

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Serveurs et serveuses inutiles
Les serveurs sont froid. Il y en avait bien quelques uns qui se démarquent. J'étais dans une chambre qui donne sur un Parking, en plus pas d'isolation. Du bruit toute la nuit, sans parler du bruit des voisins. Et je tiens bêtement à rajouter, que c'est le premier hôtel au monde (et des hôtels, j'en fais 3 mois l'année) ou une espèce de serveuse m'empêche de prendre mon dessert pour aller le prendre au bar avec un café. Je me suis cru en maternel...sans parler des 2 serveurs au resto qui nous ont fait attendre 45 min pour ne pas venir nous prendre en photo avec ma femme
Séjour de 2 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Heidi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Orian Shaharabani Nir le 20 mai 2019
Dear Heidi, Thank you so much for taking a moment to evaluate our hotel, this really means a lot to us as it helps us to analyze strengths and weaknesses, we are so happy to know that you had a 10 out of 10 stay with us! it is outstanding! We really hope that we get the pleasure to have you back in the Don Carlos . Kind regards, Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager

8/10 Bien

mat, clermont

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel calme Variété pour déjeuner et dîner Plage pas top mais à seulement quelques km des cala exceptionnelles Cala agua Blanca À faire obligatoirement FORMENTERA
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de nora le 14 sept. 2018
Cher Mat, Nous vous remercions tout d'abord de prendre le temps d'écrire une critique sur votre séjour dans notre hôtel Palladium Don Carlos. Nous sommes heureux de savoir que vous avez aimé l'emplacement de l'hôtel, c'est un endroit vraiment calme et paisible avec de superbes vues. Nous visons à offrir à nos clients la plus haute qualité, à la fois en termes de produits et de services. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau la saison prochaine. Meilleures salutations, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

4/10 Médiocre

Lolo, BALLAN MIRE

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SERVICES PAYANTS ET TAXES ONEREUSES
SERVICES PAYANTS internet inexistants sauf à payer, au prix de la chambre ! Les clients réservent leur place à la piscine : rien de libre manque civilité à faire respecter par l'hôtel et sur la terrasse pour le repas pause leur étiquette réservé et ne viennent pas !!!!!!! Merci à l'hôtel de le faire repecter Taxes onéreuses indiqués X payés le DOUBLE inadmissible ! Je suis déçue malgré une prestation somme toute correcte pour le reste A l'accueil tous très aimable sauf 1
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de nora le 22 mai 2018
Cher Lolo, D'abord, je tiens à vous remercier pour le temps que vous avez pris pour écrire un commentaire après votre séjour à Palladium Don Carlos. Je tiens à souligner que dans notre hôtel le wifi est gratuit, sans frais! Pour les chaises longues, nous sommes vraiment désolés, nous travaillons déjà à gérer le problème. En ce qui concerne la taxe de séjour, il n'est pas dans notre main de le décider. Nous espérons vraiment vous voir agin pour une meilleure expérience. Sincères amitiés, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idealement placé, très accueillant, reposant
L'ensemble du personnel nous réserve un superbe accueil, très appréciable sur un séjour en amoureux ! Reposant, calme, une plage sous l'hotel, buffet copieux et varié, nous avons véritablement profité d'agréables vacances. Super dépaysant, d'autant que l'île est très sympa (Sant Antoni et Ibiza à éviter, enfin tout dépend des gouts... mais si vous recherchez le côté plus sauvage, privilégiez le Nord). Bon séjour !
Séjour de 7 nuits en juin 2017
Réponse de Hospitality Manager le 7 juil. 2017
Cher Gilles, Nous vous remercions infiniment pour ce chaleureux commentaire suite à votre séjour au "Palladium Hotel Don Carlos". Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre expérience parmi nous, la satisfaction de nos clients est notre plus belle récompense. Comme vous le soulignez, l'emplacement de l'hôtel est idéal et offre un lieu calme et reposant. Nous espérons vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Hospitality Manager Palladium Hotel Don Carlos

6/10 Satisfaisant

nicole

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Points négatifs : pas de plage privée appartenant à l'hôtel. Les drinks étaient infames , la nourriture pas digne d' un tel hôtel.
Réponse de General Manager le 10 oct. 2016
Dear guest, We are taking good note of your kind comment about our facilities and gastronomy. We look foward to the pleasure of welcoming you again in the near future. Kind regards, Hospitality Manager.

6/10 Satisfaisant

PHILIPPE G.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel pour les + de 65 ans !!!
A plus de 25 mn d'Ibiza, hôtel très bien pour les plus de 65 ans cuisine très très moyenne !!! Pour certaines chambres (suite ) ne pas regarder en bas ... vue sur les poubelles ...

10/10 Excellent

Christelle, D.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pour couple
Superbe bel hôtel. ..nous avions eu un souci..problème de réservation. ..nous avons reçu une chambre supérieure à celle que nous avions réservé pour nous indemnisé de ce petit souci...personnel hyper serviable ...à recommander pour des personnes qui souhaitent se reposer dans un très joli cadre...
Réponse de HotelManager le 28 mars 2015
Cher Christelle, Ça nous a fait plaisir de vous recevoir au Fiesta Hotel Don Carlos. Nous tenons à vous remercier pour le vôtre commentaire sur notre hôtel, les chambres et le personnel. D'abord nous pensons qu’il est essentiel que nos clients aient l'assurance que tout est en ordre, pour pouvoir jouir avec tranquillité de son séjour. Veuillez recevoir nos sincères salutations.

8/10 Bien

Joel, m

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Personnel au top prestation t'es satisfaisante
Très bon hôtel vue magnifique sur la mer mais un peu loin de la plage
Réponse de HotelManager le 14 mars 2015
Write your comment.Cher client, Merci beaucoup pour vos commentaires positifs concernant le personnel et les excellentes vues de l'hôtel Don Carlos, Salutations cordiale

6/10 Satisfaisant

Bibas - de Bavier, Paris

Les points forts : Propreté
Peu faire mieux
Chambre propre mais très mauvaise literie, pas de volets, pas de minibar, pas de valet de parking ni de valet pour les bagages. Odeurs terrifiantes en allant à la plage de l'hôtel. Buffet plutôt bon. Emplacement très éloigné du centre d'Ibiza (30 mins min).
Réponse de PalladiumHG le 12 sept. 2014
Cher client, D'abord nous vous remercions de nous avoir envoyé vôtre opinión. On se sent tres heureux de la façon dont vous avez passé vos vacances et désolés de ne pas avoir pu arriver à vos expectatives en réference à: 1) Volets de la chambre quoiqu'elles sont d´un materiel appellé “foscurit” qui ne laisse pas entrer la lumière. 2) L´inéxistence d´un service pour garer les voitures. Merci à vous une fois le plus pour vos opinions. Carement, La direction

10/10 Excellent

COUPLE, Deauville

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emplacement exceptinnel
La vue mer et accès à la plage
Réponse de PalladiumHG le 10 sept. 2014
Cher client, Comme vous dites l`hôtel don carlos a des très belles vues. Merci beaucoup Salutations cordiale

8/10 Bien

PRIVAT-GARILHE

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Une des meilleures adresses
Satisfait de l'hôtel, de la réception et de l'emplacement. Pas satisfait du ménage dans la chambre qui se limite au lit refait, du non remplacement des objets utilisés( Thés, Cirage, Rasoir, Cendrier...)

8/10 Bien

Carolina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
the hotel is unique. Amazing breakfast.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 15 avr. 2024
Dear Carolina,Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you found our hotel to be unique and that you enjoyed our amazing breakfast. Your satisfaction is our priority, and we are delighted that we could provide you with a memorable experience.We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 Excellent

Keith, Tonbridge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My wife and I spent 6 days at The Mongibello and it was lovely. It is a very well run, clean, convenient, well staffed hotel, we would definitely return.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 13 avr. 2024
Dear Keith,Thank you for choosing to spend your recent 6-day stay at The Mongibello. We are delighted to hear that you and your wife had a lovely time with us. Your kind words about our hotel being well-run, clean, convenient, and well-staffed mean a lot to us.We are thrilled to know that you would definitely return, and we would be honored to welcome you back.Please feel free to reach out to us directly for any future reservations or assistance you may need.Warm regards,

8/10 Bien

Rob

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 21 oct. 2023
Dear Rob,Thank you very much for your review and your 4 stars rating.We are thrilled to know you have enjoyed your stay with us, and we hope we can welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 Excellent

Liliya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very clean in a great area. Can't complain about the service as well.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Maria Gonzalez Guest Experience Manager le 17 oct. 2023
Dear Liliya,We're delighted to hear that you found our hotel very clean and in a great area. It's wonderful to know that you had no complaints about the service as well. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Thank you for choosing Mongibello!Warm regards,

10/10 Excellent

Claudia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service, very friendly staff, bathrooms could be more modern as well as the gym which is really small and has old machines
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager le 11 oct. 2023
Thank you Claudia for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you had a positive experience with our friendly staff and excellent service. Your input is valuable to us, and we appreciate your suggestions for improvement.We understand that the bathroom facilities and the gym may not meet your expectations in terms of modernity and equipment. We are constantly looking for ways to enhance our amenities, and your comments will certainly be taken into consideration as we plan for future upgrades and renovations.We hope to continue providing you with a great experience, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further suggestions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Your feedback helps us make improvements to ensure our guests have the best possible stay. Thank you again for choosing Mongibello!

10/10 Excellent

Daniela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top Lage, super Aussicht 😃
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 9 oct. 2023
Dear Daniela,Thank you so much for your kind words! We're happy to hear that you enjoyed the location and the view. It's our pleasure to provide a great experience for our guests. We hope to welcome you back in the future!Best wishes,Maria Gonzalez

8/10 Bien

Marie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice, but charging for teabags- seriously?!
The Mongibello is a bright and fresh new hotel, with friendly staff and a beautiful view from the sea view rooms, lobby, restaurants and pool area. It’s somewhere to go for an ultimate adults chill out holiday, while still maintaining some vibe with the flow of 1960’s music and live jazz around the pool (Thursday and Sunday sundowners). We had a terrace suite for 5 nights and it was worth the upgrade - I would get one of those or a standard suite, if you can. It’s right infront of the pool with a superb view, plus you can hear that lovely music flowing in when you have the doors open. The only thing I was shocked to learn is that they do not refill your coffee capsules of tea bags (there was just 4 capsules and one mint tea bag in the room - my partner and I had to share it!). If you want a refill it costs €5 a time - when paying over €400 a night for a suite, that seemed completely petty and unnecessary - especially since staying more nights is generally an economy of scale for the hotel. I have never known a hotel (luxury or budget) charge for such. Whoever made that decision needs to rethink it, as it knocks a star off!
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager le 16 sept. 2023
Thank you Marie for taking the time to share your thoughts about your recent stay at Mongibello. We truly appreciate your detailed feedback, as it helps us improve our services.We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's bright ambiance, friendly staff, and the stunning views from our sea view rooms, lobby, restaurants, and pool area. It sounds like you had a fantastic experience, especially with the live jazz and 1960s music by the pool—a perfect setting for a chill-out holiday.We're also delighted that you found our terrace suite worth the upgrade, and we appreciate your positive feedback on the view and the ambiance.Regarding the issue you raised about the coffee capsules and tea bags, we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We take your feedback seriously and will certainly review our policies in this regard. Our aim is to provide the utmost comfort and convenience to our guests.We genuinely value your feedback, and we hope you'll consider staying with us again in the future. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we want to ensure your next visit exceeds your expectations in every way.Thank you once again for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to welcome you back.Warm regards

10/10 Excellent

Angelica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and cosy
It Was a really nice location with kind service. The hotel was really clean and it suits a relaxed vacation perfect.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 11 sept. 2023
Dear Angelica,Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you had a pleasant experience during your visit.We are pleased to know that you found our hotel to be nice and cozy, and that you appreciated our kind and attentive service. Maintaining a clean and inviting environment is a top priority for us, so we are glad to hear that you found the hotel to be clean.It is wonderful to hear that our location provided the perfect backdrop for a relaxed vacation. We strive to create an atmosphere where guests can unwind and enjoy their time with us.Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable visit.Warm regards,

10/10 Excellent

Adam

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 9 sept. 2023
Dear Adam,Thank you very much for taking the time to give us such a high score!We are thrilled to know you have had a perfect stay, and we truly hope we will see each other again soon at Mongibello Ibiza.Kind regards,

10/10 Excellent

Dhirenkumar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 7 sept. 2023
Dear Dhirenkumar,Thank you for rating us with a 10!!We are thrilled to know we have exceed your expectatios, and we are all looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,

8/10 Bien

Kevin

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Additional training for the staff would be beneficial.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 7 sept. 2023
Dear Kevin,Thank you for taking the time to share your review.We take note of your tip about some additional training for the staff, and it is something we are trying to do everyday, knowing the difficulty of traning them whilst the hotel is fully booked day in and day out.We appreciate your 4 stars, and we hope we can welcome you again in the near future.Kind regards,

10/10 Excellent

Lanah

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Maria Gonzalez Guest Experience Manager le 28 sept. 2023
Dear Lanah,Thank you so much for rating us with a 5 out of 5.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable visit.Sincerely,

10/10 Excellent

Jonny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A great experience
Top class. Big thank you to Nico & Mara for going above and beyond. A great addition to the hotel staff. Absolutely love the theme of the hotel. Just a beautiful spot. Check-in was fast and smooth. No issues at all. The room was nice with a partial sea view. Balcony could do with some re figuring as it was fairly crowded. But nice all the same. The vibe around the pool is magical. The soundtrack was perfect for the theme of the hotel. And makes a change from the typical ibiza pool vibes. Access to the beach which is nice for morning swims in the ocean. Everything was clean and tidy. The turn down service was quick and house keepers friendly. Lola’s is a very cool concept so make sure to check it out. We never waited longer than 10mins for a taxi at anytime of the day & night. The hotel itself is only a 10min walk to Santa Eulalia marina. Highly recommend if you want to stay away from Bossa & San An for a more relaxed atmosphere. Will defo stay again when we visit Ibiza.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 3 sept. 2023
Dear Jonny,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay with us at Mongibello Ibiza.We are thrilled to hear that you had a top-class experience and enjoyed our hotel's unique theme.We will make sure to pass on your kind words to our staff for going above and beyond to make your stay memorable.It is great to know that you appreciated the efficient check-in process and the cleanliness of our property. We also appreciate your constructive feedback about the balcony, and we'll certainly consider your suggestions for improvements.We are delighted that you found the pool area's magical vibe and the curated soundtrack to your liking. Our proximity to the beach for morning swims is always a guest favorite, and we are glad you enjoyed it.We are also pleased that you had positive interactions with our housekeeping team during the turn-down service. Lola's is indeed a unique concept, and we are glad you had a chance to experience it.Your comment about the convenient taxi service is valuable information for future guests, and we appreciate your recommendation to stay with us for a more relaxed atmosphere away from the busier parts of Ibiza.We look forward to welcoming you back when you visit Ibiza again.Kind regards,

10/10 Excellent

yasemen

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 30 août 2023
Dear Yasemen,Thank you for giving us a 10 out of 10 in your review!!We are thrilled to know that you had a perfect stay with us and we are all looking forward to welcoming you again soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Giacomo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I really like the staff! People are so kind and ready to accomadate every needs you may have. All the staff did the best to offer a great service, honestly difficult to find in a 4 stars property. The hotel was recently renewed, I think, also, the management is new. Due to this there are some small weakness to adjust but in general I really reccomend this hotel
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 29 août 2023
Dear Giacomo,Thank you so much for taking the time to share your thoughts about our hotel! We are thrilled to hear that you had a positive experience during your stay with us.It's wonderful to know that you found our staff to be kind and accommodating. Providing excellent service and ensuring our guests' needs are met is our top priority, and we're delighted that you noticed our efforts in this regard.We appreciate your understanding of the small weaknesses that may arise during the transition period following the hotel's recent renewal and management change. Rest assured that we are actively working to address any issues and make improvements where necessary to provide an even better experience for our guests.Your recommendation means a lot to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future and providing you with an even more enjoyable stay.Once again, thank you for choosing our hotel, and please feel free to reach out if you have any further comments or suggestions. Your feedback is invaluable to us.Warm regards,

10/10 Excellent

Penelope

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 30 août 2023
Estimada Penélope,Muchas gracias por su review de 5 estrellas.Nos encanta saber que su estancia ha sido perfecta, y esperamos poder recibirles pronto de nuevo.Un saludo,

6/10 Satisfaisant

Jennifer Sarah

Les points faibles : Propreté
.
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager le 16 sept. 2023
Thank you Jennifer for taking the time to share your rating us. Your input is valuable to us as it helps us improve our services.We're pleased to see that you had a positive experience during your stay, but we also recognize that there may have been aspects that fell short of your expectations. We would love to understand more about your stay and what areas you feel we could have improved upon.Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making every guest's experience exceptional. If you have any specific comments or suggestions, please don't hesitate to share them with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a five-star experience.Thank you for choosing our hotel, we look forward to hosting you again soon.Best regards

8/10 Bien

Adam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Holiday
A beautiful, professional and clean hotel. Especially enjoyed the pool area, views and services. Totally enjoyed our visit and wanted to extend but rooms were no longer available. Would definitely return.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 16 août 2023
Hello Adam,What a wonderful comment!We're filled with joy to learn that your experience at our hotel was so positive. We're thrilled that you appreciated the beauty, professionalism, and cleanliness that we strive to provide. It's fantastic to hear that you enjoyed the pool area, the views, and our services.We regret that you couldn't extend your stay due to room availability, but we're truly excited that you're considering returning in the future. It will be an honor to welcome you back and do everything possible to make your next visit equally, if not more, rewarding.If you have any preferences or special requests for your next stay, please let us know. We look forward to seeing you again and wish you wonderful travels ahead!

8/10 Bien

Gabriele

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2 dias en Mongibello
El hotel ha sido reformado este año. es precioso estéticamente y super agradable. En la zona de Santa Eulalia que es mas tranquila. La experiencia en general ha sido muy positiva, solamente un poco de desorganización en la recepción por parte de los empleados, muchas esperas y a las 15.30 la habitación aun no estaba lista (el check in es a las 15.00 que ya me parece un poco tarde). Hemos estado muy agusto en la habitación y en la piscina y el desayuno también está genial!
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 16 août 2023
Hola Gabriele,Agradecemos mucho que compartas tu opinión sobre tu experiencia en nuestro hotel. Nos alegra saber que has notado la belleza estética y la agradable atmósfera después de la renovación realizada este año. Nos enorgullece que hayas disfrutado de la tranquilidad de la zona de Santa Eulalia, que es conocida por su ambiente relajado.Lamentamos sinceramente las pequeñas dificultades que experimentaste en la recepción. Entendemos lo importante que es recibir un servicio ágil y eficiente. Tomamos en cuenta tus comentarios para seguir mejorando y asegurarnos de que futuros huéspedes disfruten de un proceso de check-in más fluido.Nos complace mucho que tu estancia en la habitación y en la piscina haya sido agradable. También nos alegra saber que disfrutaste del desayuno; nos esforzamos para que nuestros huéspedes comiencen el día de la mejor manera posible.Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en el futuro y ofrecerte una experiencia aún más placentera. Si tienes algún otro comentario o sugerencia, no dudes en compartirla con nosotros. ¡Hasta pronto y que tengas buenos viajes siempre!

10/10 Excellent

Adam

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wow - stunning hotel. Incredible views and perfect location. Our sea view suite was incredible! Loved it and will definitely return
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 16 août 2023
Hello Adam,Thank you so much for sharing your enthusiasm about your experience at our hotel! We're thrilled to hear that you found the hotel stunning and enjoyed the incredible views and perfect location. It's fantastic that your sea view suite added an extra layer of delight to your stay – there's truly something special about waking up to breathtaking vistas.We can't wait to welcome you back for another memorable stay in the future. Whether it's enjoying the views, the comfort of your suite, or exploring the surrounding area, we're dedicated to ensuring your next visit is just as wonderful as this one. Should you have any special preferences for your return, don't hesitate to let us know. Until then, safe travels and see you soon for more unforgettable moments!

10/10 Excellent

Krystal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 30 août 2023
Dear Krystal,Thank you very much for your 5 stars in your review.It makes all of us proud and it gives us an extra boost of energy to continuing doing what we love.We truly hope we can welcome you again in the future.Kind regards,

2/10 Horrible

Maricel

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Kikka Sangiorgio Guest Experience Manager le 16 sept. 2023
Dear Maricel,We sincerely apologize for the experience you had during your recent stay with us, and we appreciate you taking the time to share your feedback, even though it was a challenging one-star review.Your feedback is invaluable to us, and we take it very seriously. We would like to learn more about your specific concerns and issues during your stay so that we can address them promptly and make the necessary improvements.Once again, we apologize for falling short of your expectations, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Your feedback will help us make the changes needed to ensure a better experience for all our guests.Thank you for choosing our hotel, and we appreciate your patience and understanding.Best regards

2/10 Horrible

Maricel

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Es lamentable que un lugar tan bonito Tenga poca falta de servicio y que el Staff tenga tan poco sentido común . Estuve 3 dias imposible que te vendieran un agua después de la media noche lo tenían prohibido . Pedir que te atiendan da una reacción al personal entre pánico y molestia . Te cobran cosas que no son tuyas y que no tienen facturas . En 3 días que pedí jabón al cuarto nunca pusieron . La falta de tacto y educación aparece en. Cada persona solo Jose el del parking se salva ya que es el mejor que tienen . No crean en los horarios de la comida ellos hacen al final el horario que quieran y bueno me queda pequeño todo lo que quiero expresa
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 16 août 2023
Hola Maricel,Lamentamos profundamente que tu experiencia en nuestro establecimiento no haya estado a la altura de tus expectativas. Queremos agradecerte por compartir tus comentarios sinceros, ya que nos ayudan a identificar áreas en las que debemos mejorar.Es inaceptable que hayas experimentado falta de servicio y que el personal no haya demostrado el sentido común y la atención que esperabas, y tomaremos medidas para abordar estos problemas y mejorar la experiencia de nuestros huéspedes.Tus preocupaciones sobre los cargos incorrectos y la falta de atención a detalles básicos, como la reposición de jabón en la habitación, son puntos que tomamos muy en serio. Estamos comprometidos a garantizar la precisión en la facturación y a brindar una experiencia de hospedaje que cumpla con las expectativas de nuestros huéspedes.Agradecemos tus palabras sobre Jose, y nos alegra saber que su servicio fue destacado. Valoramos a cada miembro de nuestro equipo y, si bien estamos descontentos de que hayas sentido falta de tacto y educación en otros aspectos, tomaremos tus comentarios como una oportunidad para capacitar y mejorar a nuestro personal.En cuanto a los horarios de comida, entendemos que es importante que nuestros huéspedes puedan disfrutar de un servicio confiable y consistente. Trabajaremos para garantizar que los horarios se cumplan adecuadamente y que nuestros huéspedes no se sientan frustrados por cambios imprevistos.Agradecemos tus observaciones detalladas y te aseguramos que tomamos este feedback en serio para implementar mejoras significativas en todas las áreas que mencionaste. Si decides darnos otra oportunidad en el futuro, esperamos poder demostrar que hemos tomado medidas para brindar una experiencia excepcional. Gracias por tu franqueza y te deseamos buenos viajes en adelante.

10/10 Excellent

Marco

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Retro and thematically inspired. All in our party loved the concept and abbundance of details. The hotel just opened two weeks earlier, therefore the few small hickups seemed understandable. After Mongibello, I will look for theme hotel like this for next vacations.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 16 août 2023
Dear Marco,Thank you for sharing your thoughts about your experience at Mongibello! It sounds like you had quite an adventure exploring the retro and thematically inspired atmosphere. It's fantastic to hear that the concept and abundance of details resonated so well with your party. It's completely understandable that a newly opened hotel might have a few small hiccups in its early days, and it's great that you're taking that into consideration.It's wonderful that Mongibello has left such a positive impression on you that you're already planning to seek out theme hotels for your next vacations. Exploring unique and creatively designed accommodations can truly add an extra layer of excitement to any trip. Here's to more unforgettable experiences on your future travels! If you need any recommendations or assistance with planning your next theme hotel getaway, feel free to ask. Safe and happy travels!

6/10 Satisfaisant

Charlotte

Et flott hotell som snubler i oppstartsproblemer
Vi sjekket inn på hotellet dagen etter at de åpnet dørene, og det var dessverre veldig mye som ikke var på plass. Hotellet ser flott ut og har bra beliggenhet, men de har mye å jobbe med for at opplevelsen skal matche utseendet. Bassengområdet og nærheten til havet var fantastisk, men dette var også det eneste som gjorde hotellet verdt et besøk per nå. Vi booket en sea view suite, men fikk en suite med utsikt til en parkeringsplass og en skog, hvor man kunne skimte havet gjennom trærne. Air condition på rommet fungerte ikke tilstrekkelig, så det ble veldig varmt om natten. De ansatte på hotellet var hyggelige og gjorde sitt beste, men det virket som det var totalt mangel på opplæring og systemer som førte til at alt fra innsjekk til servering, taxibestilling, room service, renhold tok ekstremt lang tid. Maten på hotellet var kanskje det mest skuffende, så denne ville jeg styrt langt unna inntil de endrer konsept/meny.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Javi Otero - Deputy General Manager le 16 août 2023
Dear Charlotte,Thank you for taking the time to share your review.As you well said, we had just opened when you stayed with us, so there were some things which needed to be adjusted.We would like to encourage you to visit us again, so you can see the big difference between our first days and right now :)Kind regards

10/10 Excellent

Tony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top class hotel
Lovely hotel with nice location on the edge of the main town. Large pool and sun terrace with fantastic views across the bay. Staff and facilities were excellent abd food was very good too.
Séjour de 6 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Melissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wie waren sehr zufrieden mit unserem Hotel! Tolle Anlage, sehr schöne Umgebung und zentrale Lage. Das Personal war sehr nett und zuvorkommend. Vom Reinigungspersonal bis hin zur Rezeption! Das Personal war sehr bemüht uns zu unterstützen (z. B. Autovermietung oder Informationen zur Fähre nach Formentera) Es gab ebenso mehrere deutschsprachige Mitarbeiter, die uns die Kommunikation ein wenig erleichtert haben. Definitiv empfehlenswert! Toller Aufenthalt!!
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hospitality Manager Mannu Sorá le 1 sept. 2022
Liebe MelissaVielen Dank für Ihre wunderbare Bewertung. Wir freuen uns sehr über dieses positive Feedback und dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Wir kennen genau die Personen, die Sie in Ihrer Nachricht erwähnen, und Sie können sicher sein, dass wir Ihre Kommentare an alle weiterleiten werden.Es war uns eine Freude, Sie in unserem Hotel zu haben, und wir freuen uns darauf, Sie bald wieder im Palladium Hotel Don Carlos begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Hospitality Manager Mannu Sorá

4/10 Médiocre

Carlos, Queens

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Like that it was quiet. But the room were horrible door handle fell off. Light keep cutting off. and the rooms were small as hell.
Séjour de 9 nuits en juin 2022
Réponse de MANNU SORA le 20 août 2022
Very dear Charles,First of all, we sincerely thank you for writing to us and sharing your opinions and observations, which are so important to all of us.We are deeply sorry for not having been able to exceed your expectations, but we can assure you that we are a group of people extremely committed to the constant improvement of all our services.We wish you a happy and adventurous summer.Very truly yours,MANNU SORAGUEST SERVICE ORGANIZERPALLADIUM HOTEL DON CARLOS

2/10 Horrible

Richard

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful
Staff were rude and overworked. The place stank of some sickly air freshener which made you gag on arrival then just give you a headache. Food was poor and waiting staff just shouted at you. Bed / bedding / room standard was poor. Building falling apart. Possibly the worst hotel experience I’ve ever had.
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de MANNU SORA le 15 juil. 2022
Dear Customer, We thank you for writing and sending us your opinions and observations, of which we will take important note. We deeply regret not having been able to exceed your expectations, but we can assure you that we are a group of people highly committed to the constant improvement of all our services. Very truly yours, Mannu Sora Guest Service Organizer Palladium Hotel Don Carlos

6/10 Satisfaisant

Italo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would not go again
Chek-in took so long to be available. We arrived at the hotel at 1:20pm, check-in was available at 2pm according to hotel rules but we didn't get in until after 3:20. Location is not so good.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de MANNU SORA le 15 juil. 2022
Dear Customer, We thank you for writing and sending us your opinions and observations, of which we will take important note. We deeply regret not having been able to exceed your expectations, but we can assure you that we are a group of people highly committed to the constant improvement of all our services. Very truly yours, Mannu Sora Guest Service Organizer Palladium Hotel Don Carlos

10/10 Excellent

Marion

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en mai 2022

4/10 Médiocre

Yasmin

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Giulia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Der Blick aufs Meer, der Fitnessraum, das freundliche Personal und das Essen war auch gut. Was mir pers. nicht so gefallen hat ist die Unterhaltung am Abend :) Aber das ist Geschmackssache. Alles gut soweit und wir haben uns wohl gefühlt.
Séjour de 4 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Jasmine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2022