Avis sur Hotel Coral Beach by MIJ - All Inclusive
Hotel Coral Beach by MIJ - All Inclusive
Avda. Cala Nova 63, Es Canar, Santa Eulalia del Rio, Ibiza
Avis
7,6
Bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 24 août 2018
Cher client,
tout d'abord, nous vous remercions de nous avoir choisi pour vos vacances à Ibiza et d’avoir partagé votre expérience avec nous.
Nous sommes fiers de lire que notre hôtel a répondu à vos attentes et nous voulons vous remercier de partager vos recommandations.
Nous travaillons tous les jours pour obtenir de meilleurs résultats sur les attentes de tous nos clients et nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir très bientôt sur Ibiza, Majorque ou Minorque.
Encore une fois, je vous remercie d’avoir laissé votre avis.
À bientôt,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
6/10 Satisfaisant
christophe, bruxelles
1 sept. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel familiale
christophe
8/10 Bien
Valou
18 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL BIEN SITUE
Valou
8/10 Bien
Anne de Lyon
2 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon rapport qualité / prix
Anne de Lyon
10/10 Excellent
Dave, Cachan, France
11 sept. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nourriture aie, aie, aie
Dave
8/10 Bien
John
29 sept. 2023
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Simon
1 sept. 2023
Simon
Séjour de 7 nuits en août 2023
8/10 Bien
Lkhagvasuren
Voyage en groupe
28 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Overall great stay
Lkhagvasuren
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 28 août 2023
Dear guest, Thank you for your wonderful comment regarding your stay with us, here at the Hotel Coral Beach by Llum.We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again in the future.From Coral Beach and from our entire team we extend our warmest regards.
2/10 Horrible
German David Cantor
23 août 2023
German David Cantor
Séjour de 5 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Maxine
21 août 2023
Maxine
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Carla
20 août 2023
Carla
Séjour de 4 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Sabrina
28 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Sabrina
Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Buongiorno,Grazie per aver scelto il nostro hotel durante la sua visita a Ibiza; siamo lieti che il suo soggiorno presso di noi sia stato piacevole e continueremo a lavorare affinché se ci visiterà di nuovo avrà un'impressione migliore.Cordiali saluti
4/10 Médiocre
Jonathan
23 août 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not worth the money paid, very disappointing!
Jonathan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Dear Jonatan,Thank you very much for your comment. Our goal is to do our best to make our guests' stays special and to help them get an even better impression of Ibiza. We are sorry that in your case we did not meet your expectations; we would have loved to make your experience at our Hotel Coral Beach by Llum even better.If you decide to return we will welcome you with the best of our smiles, as we always do.Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
family break
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Dear guest,Thank you for your wonderful review regarding your stay with us.We are happy that our hotel and staff reached your expectations.Hope to see you again if you return to Ibiza
8/10 Bien
Ramona
Voyage en couple
21 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramona
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Gentile cliente,Commenti come il suo ci incoraggiano a continuare a migliorare il nostro servizio. Ci auguriamo che la sua permanenza nel nostro hotel sia stata piacevole.Ci auguriamo di rivederla Cordiali saluti
6/10 Satisfaisant
Debra
Voyage en famille
18 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Dear Debra,We wanted to thank you for your mark about your stayWe are glad that your stay has been pleasant.Hope to see you at our hotel again soon.Yours sincerely
6/10 Satisfaisant
Elisa
8 août 2022
Elisa
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Betal ikke for meget……
Michael
Séjour de 11 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Good afternoon Michael,thank you for taking the time to comment on your stay with us. Although we always try to provide the best service it may not be enough for many travellers, that is why our goal is always to keep improving in order to make our guests' stays a better experience.Thank you for your kind words about our staff, we will pass on your compliments which are a great reward for them.We send you our best regards
8/10 Bien
Peter
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel
Peter
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Dear Peter,Comments like yours encourage us to continue improving our service.We hope to see you again at Hotel Coral Beach by LlumYours sincerely
8/10 Bien
José
18 juil. 2022
José
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Estimado José, Gracias por su valoración sobre su estancia con nosotros, en el Hotel Coral Beach by LlumEstamos encantados de que haya disfrutado de su estancia en nuestro hotel y esperamos poder darle la bienvenida otra vez en el futuro,Desde el hotel y de parte de todo nuestro equipo le enviamos nuestros mas cordiales saludos.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Dear travellerThank you for choosing our hotel during your visit to Ibiza; we are glad that your stay with us was pleasant and we will continue working so that if you visit us again you will have a better impression.Best regards
6/10 Satisfaisant
David
12 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
David
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Estimado David,Gracias por su reseña, si en algún momento decide volver a visitar la isla no dude en visitarnos, trataremos de aumentar un poco la puntuación haciendo de su estancia una mejor experiencia.Un saludo
6/10 Satisfaisant
enrico
29 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
enrico
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Hotel Coral Beach by Llum le 24 oct. 2022
Caro Enrico,Grazie per il suo commento e ci scusiamo per aver dovuto cambiare hotel durante il suo soggiorno a Ibiza.Ci auguriamo che in un'altra occasione in cui vorrete tornare, ci darete la possibilità di accogliervi all'Hotel Coral Beach by Llum.Cordiali saluti
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 5 nov. 2019
Dear guest,
We would like to take this opportunity to thank you for this kind and very motivating review.
It will be a honor to congratulate all member of the team on your behalf and we feel very grateful for highlighting and appreciating their kindness and daily efforts.
It is also brilliant news for us to know that we will have the pleasure to welcome you again in May 2020 and until then, we wish you all the best.
Once more, thank you so much for this kind review.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 9 août 2019
Apreciado/a cliente,
Muchísimas gracias por su valoración y por hacernos saber que la ubicación del hotel le ha parecido fantástica.
Esperamos que haya disfrutado de una estancia muy agradable y tener la oportunidad de darle nuevamente la bienvenida en azuLinehotels en un futuro cercano.
Un saludo,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 31 juil. 2019
Dear guest,
We feel very grateful by your kind review and very much appreciate you took the time out of your day to share your feedback.
We are happy to learn that, all in all, our hotel has fulfilled your expectations and we take good note of your impressions on regards to the gastronomie.
From azuLine hotels, we will continue working hard on constantly improvements and we would be delighted, to have the opportunity to welcome you again in the future.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
AnaCastano
Voyage en couple
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AnaCastano
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 1 juil. 2019
Dear Ana,
hank you very much for choosing azuLinehotels and share your opinion with all travellers.
It make us very happy to know that you have been pleased with our hotel and we certainly hope, that you have enjoyed some lovely days and that you will join us again in your next visit to Ibiza, Mallorca or Menorca.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
davide
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
davide
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 25 juin 2019
Dear Davide,
Thank you for providing us your rating.
We hope you have enjoyed a very pleasant stay in our facilities and to have the opportunity of welcoming you in the future again in azuLinehotels.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 13 juin 2019
Dear guest,
Thank you for choosing us for enjoying your holiday and for providing us your rating.
We hope you have enjoyed some pleasant sunny days and that we will have the opportunity to welcome you in the future again at azuLinehotels.
Best regards,
azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Stefan
31 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice long weekend
Stefan
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 4 juin 2019
Dear Stefan,
Thank you so much for choosing us for enjoying your long weekend and for sharing your experience with others.
It make us very happy to know that our hotel has fulfil your expectations and, without any doubt, we will relay your comment to our whole team, as they are one of our most important pillars.
We hope you took unforgettable memories with you and we look forward to welcoming you very soon again.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 17 avr. 2019
Dear guest,
Thank you for your rating.
We hope you have enjoyed some wonderful days in Ibiza and to have the opportunity of welcoming you in the future again at azuLine hotels.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Ray
20 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay in Cala Nova
Ray
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 21 sept. 2018
Dear Ray,
Thank you very much for sharing your great holiday experience and your detailed and kind description of our azuLine Hotel.
It make us very happy to know that, as well as the location, as the hotel services and facilities, have fulfilled your expectations and we appreciate that you also have shared your tips about what to do with all travellers.
We will be very delighted to welcome you again in your next visit to Ibiza and thank you once more for your feedback.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 11 sept. 2018
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to share your kind review about your recent stay in our azuLine Hotel with all travellers and with us.
We hope that you took home some unforgettable memories with you and that we will have the pleasure of your company in the future at one of our azuLinehotels.
Kind Regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Tappa, Suffolk UK
6 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel close to two great beaches
Tappa
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 7 sept. 2018
Dear Tappa,
Thank you very much for taking the time out of your day to send us your valuable review.
We are happy to read you have enjoyed your stay in our hotel and you appreciate the kindness and helpfulness from our staff. It is also nice to know that our gastronomy has fulfill your expectations and that your have found the location great.
We hope that you took home some unforgettable memories with you and we certainly hope that we will have the pleasure of your company in the future at one of our azuLinehotels.
Best Regards,
10/10 Excellent
Tim, Wirral, United Kingdom
30 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel for the price
Tim
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 30 août 2018
Dear Tim,
Thank you very much for taking the tim out of your day to send us your positive feedback.
We are delighted to know that you have enjoyed a lovely stay in our azuLine Hotel and that you have been pleased with most of our services. With regards to the entertainment, we take good note with the aim to study new idead and thus, better satisfy all our guests.
We would especially like to thank you for your kind words towards our staff and we very much hope to have the pleasure of welcoming you next year again.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
1 juil. 2018
La comida decepcionante
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 26 juil. 2018
Apreciado cliente,
Muchas gracias por escoger azuLinehotels para su vacaciones y compartir su opinión con nosotros.
Nuestros chefs se esfuerzan por crear un menú variado con el objetivo de satisfacer al mayor número de nuestros comensales, por lo que lamentamos conocer que nuestra gastronomía no ha sido de su agrado. Se han transmitido sus impresiones a nuestro departamento de A&B y seguiremos esforzándonos por ofrecer estancias agradables con la mejor relación calidad-precio.
Esperamos que nos brinde una nueva oportunidad y darle la bienvenida en azuLinehotels en un futuro.
Un saludo,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
4/10 Médiocre
Isra, Madrid
1 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel antiguo y aparentemente tranquilo
Isra
Séjour de 3 nuits en mars 2018
8/10 Bien
kevin
25 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If you want a quiet location look no further
kevin
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Dear Kevin
Many thanks for sharing with us your experience at the hotel and for such a good comments. We are really happy to know the hotel was up to your expectations.
We’ll take note of all your comments to improve our service.
We hope to have you again once more in Azuline Hotels.
Best Regards
8/10 Bien
Izabelle J
8 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A brief but enjoyable stay.
Izabelle J
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Dear Izabelle,
Many thanks for sharing with us your experience at the hotel and for such a good comments. We are really happy to know the hotel was up to your expectations.
We hope to have you again once more in Azuline Hotels.
Best Regards
10/10 Excellent
Brenda, Segovia
30 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estancia Perfecta! Excelente relación Calidad -Pre
Brenda
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Susana - e-commerce department - Azuline Hotels le 18 nov. 2017
Estimada Brenda,
Muchísimas gracias por compartir su opinión.
Nos gusta saber que nuestro personal le ha parecido amable y que el hotel en su conjunto alcanzó sus expectativas.
Es muy importante recibir las impresiones de nuestros clientes, pues son básicos para nuestra mejora.
Gracias de nuevo y esperamos contar con su visita un vez más en Azuline Hotels.
Saludos cordiales!
8/10 Bien
Chris, Dortmund, GER
15 sept. 2017
Les points forts : Propreté
klassisches 3-Sterne Hotel in schöner Lage
Chris
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Stuart, rochester uk
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great for the kids,
Stuart
Séjour de 5 nuits en août 2017
8/10 Bien
Enrico, Milano
29 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enrico
Séjour de 11 nuits en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Stay
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibiza
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Henrik
9 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sauberes Hotel
Henrik
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
settembre a ibiza
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
vicky
28 août 2016
Les points forts : Propreté