Réfrigérateur, micro-ondes, plaque de cuisson, congélateur

Avis sur InTown Suites Extended Stay Houston TX – Hobby Airport

2 out of 5

Avis

5,0
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 38 avis sur 423." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 66 avis sur 423." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 92 avis sur 423." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 67 avis sur 423." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 160 avis sur 423." "

5,2/10

Propreté

5,8/10

Personnel et service

5,8/10

Équipements

4,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Jc, Marseille, France

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très moyen mais pas cher
Pas de service pour refaire le lit Pas de changement de serviettes pendant les 2 jours Pas de café à dispo Sèche cheveux en panne Le seul point positif c'est le prix..... Le moins cher ......

8/10 Bien

Jenny

Les points forts : Équipements
Good
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Anna, GM le 2 avr. 2024
Hi Jenny - thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and look forward to your next visit. Thank you,

6/10 Satisfaisant

Kimberly

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing really left to say
Séjour de 8 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Skubaa.

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed there just for work to only sleep and shower. I had two rooms and both of them had roaches in the room, the room would’ve been good if that wasn’t a problem for both of them.
Séjour de 15 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Lonnie, Houston

Les points forts : Propreté
Very affordable
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de GM le 23 févr. 2024
Hi Lonnie – Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit! Anna, General Manager

10/10 Excellent

Shayna

Les points forts : Propreté et personnel et service
Thin walls

8/10 Bien

Anjela

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
THEY HAVE EXCELLENT RATES AND INCENTIVES, THE LONGER YOU, STAY THE MORE YOU SAVE. THE STAFF WAS HELPFUL AND FRIENDLY. I WILL RETURN AND RECOMMEND THANK YOU
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Lonnie, Houston

Les points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

KISHA

Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de FGM le 26 déc. 2023
Hi Keisha – Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future. Julia, Floating General Manager

10/10 Excellent

Karman

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de FGM le 23 déc. 2023
Hi Karman – Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future. Julia, Floating General Manager

8/10 Bien

Stella

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Randy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Too far from bus stop
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 4 nov. 2023
Hi Randy – Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future. Julia Ferris, General Manager

2/10 Horrible

Kenyatta

Séjour de 27 nuits en octobre 2023
Réponse de FGM le 20 nov. 2023
Kenyatta – Thanks for taking the time to submit a review. We are sorry your stay could not be rated higher! However, since you didn’t provide details, we’re not sure how to address your concerns. Please contact us with some more information and we will gladly look into the issues. Julia Ferris, General Manager

2/10 Horrible

Bre'Shawn

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Staff was not helpfull, for my two.week stay there wss no clean linen,towels , no room service at all, staff at front desk wss very disrespectful, refuse to help me when i ask.for information, hung up the phone on me while i was asking questions , will not ne back!!!
Séjour de 13 nuits en septembre 2023
Réponse de FGM le 20 nov. 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are sorry that we did not meet your expectations. Guests are welcome to keep the towels in the room upon checking in, but they are not changed out during your stay. Our Guest Room Attendants are trained to ensure that guests' personal belongings are not disturbed; therefore, they can only clean around items, when things are out or on the bed. We hope this information is helpful, and that we can welcome you back.Thank you,Julia Ferris

2/10 Horrible

Jose

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room smelled, then it was not cleaned at all as they stated to me. Then constant noise all night long.
Séjour de 8 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Brad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice, quiet , helpful staff. Premium rooms are worth it.
Séjour de 11 nuits en janvier 2023
Réponse de Toni GM le 7 févr. 2023
Thank You, we appreciate your review!

2/10 Horrible

Lekisha

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 15 nuits en novembre 2022

2/10 Horrible

Canitra

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I had the WORST experience that I have EVER experienced in my entire life when dealing with rental room. My situation is very long and this review only allows a certain amount of characters so I will just say this much: 1. I think that property is some sort of halfway house cause there were quite a few unsavory characters in the office as well as renters who were there. 2. The office persons were very unfriendly, rude and evasive too as they seldom answered the phone especailly when problems arose they were not answering the office phone NOR the on-call phone for a long time. 3. Things were broken in the rooms and they acted as if it were a hassle to fix it or the renters fault. Took thier sweet time to fix it. So basically to sum this up, I was initially given a trashy room & when I asked to cancel so I can go elswhere she offered a better room at same rate. I went to check the room but the key wouldnt open it. A maid let me in. The room seemed re-done but the tv had no signal, and the stove was missing a knob to turn on the eyelet. So I went back to the office and told her all these things. she said ok and it would be fixed by the time I get back to the room from a grocery store trip. When I made it back from the store it was 7pm dark and the office was closed. My keycard was still not letting me in. I called the after hours number and no one was answering. I began to panic as it was dark and I dont know the unsavory ppl around there. One even asked me if I was "looking fo

2/10 Horrible

George

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The guy who worked the front desk was not very accommodating. I was told on the site it was a smoking room. Then I arrive and he tells me no smoking rooms at all on the property. No attempt to try and accommodate or at least apologize. It was just more of a I don’t care attitude!!
Séjour de 7 nuits en septembre 2022

2/10 Horrible

Frank

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2022

2/10 Horrible

Marian

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very Disappointed!
The rooms look nothing like the pictures online. They need to update the pictures or the rooms
Séjour de 7 nuits en août 2022

2/10 Horrible

Marian

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The pictures don’t match the room at all!
Shout out to the staff that lets you see the room before you check in! The room was so run down. Nothing like the pictures. The hotel was under goin remodeling. I hope it’s not just a cheaply done patch up job!
Séjour de 9 nuits en août 2022

8/10 Bien

Katherine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
They key kept not working
Séjour de 12 nuits en août 2022

8/10 Bien

Tilden

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
property is close to areas i need to go. staff is friendly.
Séjour de 14 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

Kevin D

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en juin 2022

2/10 Horrible

April

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roaches ibwas offerd drugs and sex
Séjour de 7 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
You are the best ever Very professional Security Helpful
Séjour de 7 nuits en juin 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 8 nuits en mars 2021

2/10 Horrible

Monique

Séjour de 1 nuit en février 2021

2/10 Horrible

Vernesta

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved everything from the staff to the room even when i left my key inside the room and had to call the afterhour number. I told the guy i apologize for bothering late at night and he was so coo calm and collect from the front desk to the workers doing great job
Séjour de 1 nuit en février 2021

10/10 Excellent

Carden Ray

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Amazing
Séjour de 7 nuits en août 2020

8/10 Bien

Synthia

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 17 nuits en avril 2020

8/10 Bien

Andres

Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 9 nuits en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike & his wife are cool people's. Wall are thin so keep it down if you don't want anyone in your business. Overall it's a nice place,staff .
Séjour de 7 nuits en février 2020

8/10 Bien

Patti, Houston,TX

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elevator to go up to 3rd floor. Housekeeping are friendly and helpful to information about the hotel rules
Séjour de 7 nuits en février 2020

2/10 Horrible

David

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Well the staffs are the greatest but this hotel needs a brand remodelling. Every walls are already falling apart, mosquitoes in ur room lol, and homeless people all over d place. This hotel desreves only a $5/night stay instead of d 60dollars l paid.Am done not coming back 4 cheezyyyy!!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
there wasn’t anything i like, i didn’t receive my second set of sheets, they didn’t come clean the room thursday, i felt the staff was just picking with us for no reason
Séjour de 7 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

2/10 Horrible

Pat, Houston

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was very nasty. The desk was hanging off the wall, the appliances were raggedy and I was not pleased with it at all.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Arrived there at 7 pm only to be told the check-in time passed. Expedia indicated 8 pm closing time. One of the staff said I wouldn’t be able to check in there and that the schedule had recently changed. I had made the reservation days prior and was only going to be in town for that day. Such a poor experience and the guy didn’t even offer to help other than “you can go to studio 6.” Goes to show even he thought another hotel would be better.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

MICHELLE

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not so great but affordable
The room was clearly falling apart and roach infested. The bathroom seemed to be sinking as did the kitchen sink. My boyfriend was approached by a woman asking if he was alone. People hung out all night and workers were working on the buildings painting early in the morning with no regards to late sleepers. But overall for the price specially given, it was acceptable
Séjour de 7 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Lashaundra

Voyage d’affaires
Nothing was working tv channel no coffee
Séjour de 7 nuits en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room are dirty and roach infested...sink in bathroom has a major leak...they dont change the linens
Séjour de 14 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Billy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything was good
Séjour de 7 nuits en septembre 2019

2/10 Horrible

Robert

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible service and rude staff.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019