Coffres-forts dans les chambres, bureau, chambres insonorisées

Avis sur ibis Kassel Melsungen

ibis Kassel Melsungen
Am Buerstoss 2a, Melsungen, HE

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 71 avis sur 412." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 199 avis sur 412." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 106 avis sur 412." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 25 avis sur 412." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 412." "

8,2/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Julie

Voyage d’affaires
Personnel à l’accueil lourd
Je suis arrivée tard après avoir roulé 6h d’affilé, l’agent a l’accueil a été lourd…. J’ai dû présenter mon pass sanitaire il a carrément pris mon téléphone pour vérifier l’ensemble de mon carnet sur l’appli anti Covid j’avais qu’une seule envie c était de dormir et ça a duré une demi heure à l accueil..
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Dagmar le 24 nov. 2021
„Every day a bit better! “ Thank you for supporting us with your review. Dagmar Weigand. General Manager

4/10 Médiocre

Amine

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Dagmar le 27 déc. 2018
Thank you for your review Dagmar Weigand GM

10/10 Excellent

Jean-Baptiste

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil agréable et chambre calme et confortable
Séjour étape agréable. Nous sommes arrivés à 23h après de longs bouchons et étions contents que l'accueil soit encore ouvert. En plus nous n'avions pas mangé et le personnel nous a préparé une flammenkueche + bières à 23H00 en Allemagne c'est rare de pouvoir dîner.Chambre calme de bon confort au vue du prix. Je recommande pour affaire ou tourisme.
Réponse de General Manager le 7 nov. 2016
Merci beaucoup pour votre trés gentil recommendation. C'est un grand compliment pour mon team! Nous serions heureux de vous saluer de nouveau à Melsungen! Dagmar Weigand GM

10/10 Excellent

istvan, 61200 Argentan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour une nuit pas grand chause à dire mais hôtel est bien placé et très calme.
Réponse de Dagmar General manager le 17 mai 2016
Merci pour votre très gentil commentaire! Dagmar Weigand Directrice

2/10 Horrible

franck

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Dagmar General manager le 25 janv. 2016
Thnak you for your review

10/10 Excellent

Coloniale, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rapport qualite prix imbattable
Très satisfait du séjour.
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!

8/10 Bien

FLAPAQUE, METZ FRANCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et Sommaire
Bonne impression (un hotel de passage pour uniquement y dormir)
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!

8/10 Bien

Chloée, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre spacieuse et hotel calme
un hotel de bon confort , personnel trés accueillant parlant couramment l'anglais et et surtout trés proche de l'autoroute menant a Hambourg
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!

6/10 Satisfaisant

corblin

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
endroit proche de Kassel ( palais des expo )
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!

8/10 Bien

Legrand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon, ouvert tard le soir pour les arrivées tardives depuis l'aéroport.
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!

2/10 Horrible

Mario

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zimmer doppelt bezahlt und direkte Buchung teurer als expedia. Storno innerhalb von 6 Stunden wurde nicht akzeptiert.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Steffen

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ich werde dieses Hotel nicht weiterempfehlen.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 mars 2024
Sehr geehrter Steffen,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Wir möchten Sie ermutigen, sich das nächste Mal direkt an unsere Rezeption zu wenden, damit wir uns sofort um Ihre Anliegen kümmern können, indem wir beispielsweise eine zusätzliche Reinigung oder nach Möglichkeit einen Zimmerwechsel veranlassen.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Norbert

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Prinzipiell als Unterkunft okay, man könnte aber an der Sauberkeit noch etwas arbeiten.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 mars 2024
Sehr geehrter Norbert,haben Sie vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie unseren Service zu schätzen wissen und die kostenfreien Parkplätze als positiv hervorheben. Wir bedauern, dass Sie Verbesserungspotenzial bei der Sauberkeit sehen. Die Zufriedenheit unserer Gäste liegt uns sehr am Herzen, und wir haben strenge Hygiene- und Präventionsmaßnahmen eingeführt, um Sicherheit und Wohlbefinden zu gewährleisten.Gern würden wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen!Dagmar Weigand, General Manager

6/10 Satisfaisant

Helle

Ok til en enkelt overnatning
Enkelt hotel. Gode senge Morgenmad med det nødvendige.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 23 nov. 2023
Kære Helle,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os.Det glæder os at høre, at du fandt vores senge behagelige, de er designet til at sikre en god nats søvn.Vi sætter pris på din feedback og håber at få muligheden for at byde dig velkommen tilbage og forbedre din oplevelse.Vi håber at se dig igen snart på vores hotel.Dagmar Weigand, General Manager

10/10 Excellent

Ea

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 9 nov. 2023
Dear Ea,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Hans

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 12 oct. 2023
Kära Hans, tack för era fina ord efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Stig

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 sept. 2023
Kære Stig,Tak for din positive anmeldelse af vores hotel!Det glæder os stort at du havde et meget behageligt ophold, og at du kunne lide hotellet.Vi håber at se dig igen på dit næste besøg.Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

anita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra övernattningshotell
Bra övernattning och bra frukost
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 sept. 2023
Kära Anita, tack för ert omdöme.Det är fint att höra att ni trivdes bra hos oss och att ni uppskattade vår underbara frukost. Vi strävar efter att erbjuda ett stort utbud av olika rätter för att tillgodose alla våra gästers behov och det är alltid trevligt att få positiv feedback om våra ansträngningar.Med vänliga hälsningar,Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Peter

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 30 août 2023
Peter.Vi siger mange tak for anmeldelsen af dit ophold.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi håber altid på at kunne byde dig velkommen tilbage næste gang, du gæster Melsungen .Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Kim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 16 août 2023
Kære gæst.Tusinde tak for din fine anmeldelse af jeres ophold på ibis Kassel Melsungen.Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med renligheden og komforten i vores værelser. Vores personale sætter en ære i at levere den bedste service, og det er dejligt at se, at deres indsats er blevet bemærket.Vi beklager, at du oplevede nogle udfordringer under dit ophold. Vi vil tage dine kommentarer om hotellets stand til efterretning og arbejde på at forbedre os i disse områder. Vi håber, at du vil give os en chance for at vise vores forbedringer ved et fremtidigt besøg.Vi håber at se dig igen snart på vores hotel for endnu et behageligt ophold.Dagmar Weigand, General Manager

6/10 Satisfaisant

Brian Højland

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 16 août 2023
Kære Peder,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos osVi vil gerne stille spørgsmål til din anmeldelse som tilsyneladende er lavet uden at have boet hos os ?Vi vil gerne byde dig velkommen tilbage i fremtiden og give dig en endnu bedre oplevelse.Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Jette

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 8 août 2023
Kære Sussi,Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse på vores hotel.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på et fremtidigt besøg.Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Torben

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 2 août 2023
Kære gæst.Tusinde tak for din fine anmeldelse af jeres ophold på ibis Kassel Melsungen.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at få lov at åbne dørene for dig igen en anden gang.Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Martin

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 26 juil. 2023
Kære gæst.Vi takker dig mange gange for in anmeldelse af hotel ibis Kassel Melsungen.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Det vil altid være en glæde at sige velkommen tilbage næste gang, du besøger Melsungen .Dagmar Weigand, General Manager

8/10 Bien

Niels Norman

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Glimrende hotel for den rejsende
Hotellet er godt beliggende tæt ved autobahn. Melsungen er et besøg værd, hvis der skal aftensmad på bordet. Værelserne er ok, men sengene noget smalle for store mennesker. Morgenmaden var ok.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 26 juil. 2023
Dear Niels,Thank you for taking the time to give your opinion about your stay.We're happy that you enjoyed your stay with us but we regret that your bed was not to your personal taste and have noted your feedback.We hope to welcome you back. Best wishes,Dagmar Weigand, General Manager

4/10 Médiocre

Petter

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 17 juil. 2023
Kära Petter, tack för att ni valde att recensera er vistelse.Vi önskar att vi förstod oss på er utvärdering bättre.Med vänliga hälsningar,Dagmar Weigand, General Manager

10/10 Excellent

svein harald

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 17 juil. 2023
Hei Svein Harald,tusen takk for at du delte din positive anmeldelse av oppholdet ditt hos oss!Vi er glade for å høre at du hadde et hyggelig opphold og satte pris på våre fasiliteter. Det er flott å vite at vårt vennlige personale og gratis parkering bidro til en god opplevelse for deg.Vi beklager eventuelle ulemper du måtte ha opplevd på grunn av svak WiFi og lydisolering. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester, og din tilbakemelding er viktig for oss. Når det gjelder badene, er vi klar over at noen av dem trenger renovering, og vi har planer om å oppgradere dem snart.Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt i fremtiden. Ha en fin dag,Dagmar Weigand, General Manager

4/10 Médiocre

Carl-Erik

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It needs an update
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dagmar le 21 juin 2023
„Every day a bit better! “ Thank you for supporting us with your review.Dagmar Weigand. General Manager

6/10 Satisfaisant

Stefan

Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Dagmar le 1 juin 2023
Wir bedanken uns für Ihre freundliche Bewertung. Dagmar Weigand Direktorin

10/10 Excellent

Jackie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rart sted at være
Super godt sted at overnatte
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Dagmar le 14 févr. 2023
It is a pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM

6/10 Satisfaisant

Lukasz

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Dagmar le 24 nov. 2022
We are pleased to receiving your friendly review !Dagmar Weigand GM

8/10 Bien

Rene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Klein maar fijn
De kamer was klein, maar had alles wat nodig was voor 1 nacht. Het zag er netjes en verzorgd uit. Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Dagmar le 18 nov. 2022
It is a pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM

8/10 Bien

Stefan

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gutes Frühstück Buffet
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Dagmar le 26 oct. 2022
Vielen Dank für Ihr freundliches Feed back! Dagmar Weigand, Direktorin

8/10 Bien

Roman

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean quiet perfect
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Dagmar le 18 sept. 2022
It is a pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM

8/10 Bien

Kristin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Herzlichen Dank für Ihre nette Bewertung. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder in unserem schönen Melsungen begrüßen zu dürfen!Dagmar Weigand Direktorin

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Thank you for your kind review! Dagmar Weigand GM

8/10 Bien

Andreas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr angenehmer Aufenthalt
Alles in Ordnung. Sehr hilfsbereites, nettes Personal. Ich komme gerne wieder!
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt zu bewerten. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben, und hoffen, Sie bald wieder als „Wiederholungstäter“ begrüßen dürfen.Dagmar WeigandDirektorin

10/10 Excellent

Bernd

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Es freut uns, dass Sie mit unserem Angebot zufrieden waren und würden Sie gerne bald wieder in Melsungen begrüßen! Dagmar Weigand Direktorin

4/10 Médiocre

Heike

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Wir bedanken uns für Ihre freundliche Bewertung. Dagmar Weigand Direktorin

8/10 Bien

Navid

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 10 août 2022
Many thanks for your polite review. We are pleased to welcoming you again next year in our lovely old city Melsungen! Dagmar Weigand GM

10/10 Excellent

Kirstine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt!
Meget renligt og utrolig sødt personale. God morgenmad
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Thank you for kind comments it's an incentive for my team to be good hosts every day! Dagmar Weigand GM

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Für eine kurze Nacht war das schon zu viel 😩
Die Zimmer sind sporadisch eingerichtet. Der Teppich im Hausgang läuft schon alleine davon. Die Wege zum Hotelzimmer sind extrem lange und man verirrt sich schnell in dem alten Gebäude. Ich war schon in sehr vielen Ibis Hotels, jedoch keins war so schlecht wie dieses (Noch nicht mal in Frankreich) Die Betten (Einzelbetten obwohl Kingsize Bett angegeben) war unbequem Das Personal ist überfordert, gibt sich jedoch Müh
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es erwartet haben, sprechen Sie uns bitte sofort an. Im Rahmen unserer 15-Minuten-Garantie sind wir bemüht, Ihren Wünschen schnellsten zu entsprechen. Dagmar Weigand Direktorin

8/10 Bien

Palle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
En overnatning
Ok til en enkelt overnatning - fin morgenmad
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Thank you for your friendly comments! Dagmar Weigand GM

8/10 Bien

Maria

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good for business overnight
Great Hotel when you need a place to sleep. Very polite and helpful staff. Not a family or holiday Hotel
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
We like to thank you for your kind comments and we would be pleased to welcoming you again in Melsungen. Dagmar Weigand GM

10/10 Excellent

Kjell Inge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Vielen Dank für Ihr freundliches Feed back! Dagmar Weigand, Direktorin

6/10 Satisfaisant

Heinz-Jürgen

Voyage d’affaires
Zimmer und das Haus sind in die Jahre gekommen. Ich hatte Zimmer im EG in der Nähe eines Ausgangs, sehr laut.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 22 juin 2022
“Jeden Tag ein bisschen besser!” Ihre Bewertung hilft uns dabei – Vielen Dank, wir werden Ihre Anregungen gerne aufnehmen. Dagmar Weigand. Direktorin

10/10 Excellent

Claus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 15 juin 2022
Es freut uns, dass Sie mit unserem Angebot zufrieden waren und würden Sie gerne bald wieder in Melsungen begrüßen! Dagmar Weigand Direktorin

10/10 Excellent

Carsten

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 22 juin 2022
Vielen Dank für Ihr freundliches Feed back! Dagmar Weigand, Direktorin

10/10 Excellent

Marc

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Dagmar le 1 juin 2022
It is a real pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM

8/10 Bien

Pam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfectly adequate if you don’t need frills.
We found only two sockets in our room, so with two mobile phones to charge, a cool box to run and a kettle also to plug in we had to rotate their use. That’s the only minus. A plus was that we could park our car in the higher section of the hotel car park and didn’t need to lug all our luggage up any stairs to our upstairs room (there was no lift). Can’t comment on the food as we didn’t eat there, leaving too early for breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Dagmar le 15 juin 2022
„Every day a bit better! “ Thank you for supporting us with your review. Dagmar Weigand. General Manager