Avis sur ibis Kassel Melsungen
ibis Kassel Melsungen
Am Buerstoss 2a, Melsungen, HE
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
17 nov. 2021
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Dagmar le 24 nov. 2021
„Every day a bit better! “ Thank you for supporting us with your review.
Dagmar Weigand. General Manager
4/10 Médiocre
Amine
6 déc. 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Amine
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Dagmar le 27 déc. 2018
Thank you for your review
Dagmar Weigand
GM
10/10 Excellent
Jean-Baptiste
3 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil agréable et chambre calme et confortable
Jean-Baptiste
Réponse de General Manager le 7 nov. 2016
Merci beaucoup pour votre trés gentil recommendation. C'est un grand compliment pour mon team!
Nous serions heureux de vous saluer de nouveau à Melsungen!
Dagmar Weigand
GM
10/10 Excellent
istvan, 61200 Argentan
11 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
istvan
Réponse de Dagmar General manager le 17 mai 2016
Merci pour votre très gentil commentaire!
Dagmar Weigand
Directrice
2/10 Horrible
franck
2 déc. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
franck
Réponse de Dagmar General manager le 25 janv. 2016
Thnak you for your review
10/10 Excellent
Coloniale, Suisse
5 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rapport qualite prix imbattable
Coloniale
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!
8/10 Bien
FLAPAQUE, METZ FRANCE
19 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et Sommaire
FLAPAQUE
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!
8/10 Bien
Chloée, Lyon
8 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre spacieuse et hotel calme
Chloée
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!
6/10 Satisfaisant
corblin
13 déc. 2012
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
corblin
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!
8/10 Bien
Legrand
2 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Legrand
Réponse de Dagmar General manager le 25 avr. 2016
Thank you for your comments!
2/10 Horrible
Mario
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Steffen
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steffen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 mars 2024
Sehr geehrter Steffen,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Wir möchten Sie ermutigen, sich das nächste Mal direkt an unsere Rezeption zu wenden, damit wir uns sofort um Ihre Anliegen kümmern können, indem wir beispielsweise eine zusätzliche Reinigung oder nach Möglichkeit einen Zimmerwechsel veranlassen.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Norbert
Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Norbert
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 mars 2024
Sehr geehrter Norbert,haben Sie vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie unseren Service zu schätzen wissen und die kostenfreien Parkplätze als positiv hervorheben. Wir bedauern, dass Sie Verbesserungspotenzial bei der Sauberkeit sehen. Die Zufriedenheit unserer Gäste liegt uns sehr am Herzen, und wir haben strenge Hygiene- und Präventionsmaßnahmen eingeführt, um Sicherheit und Wohlbefinden zu gewährleisten.Gern würden wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen!Dagmar Weigand, General Manager
6/10 Satisfaisant
Helle
21 nov. 2023
Ok til en enkelt overnatning
Helle
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 23 nov. 2023
Kære Helle,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os.Det glæder os at høre, at du fandt vores senge behagelige, de er designet til at sikre en god nats søvn.Vi sætter pris på din feedback og håber at få muligheden for at byde dig velkommen tilbage og forbedre din oplevelse.Vi håber at se dig igen snart på vores hotel.Dagmar Weigand, General Manager
10/10 Excellent
Ea
Voyage d’affaires
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ea
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 9 nov. 2023
Dear Ea,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Hans
5 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hans
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 12 oct. 2023
Kära Hans, tack för era fina ord efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Stig
23 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Stig
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 sept. 2023
Kære Stig,Tak for din positive anmeldelse af vores hotel!Det glæder os stort at du havde et meget behageligt ophold, og at du kunne lide hotellet.Vi håber at se dig igen på dit næste besøg.Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
anita
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra övernattningshotell
anita
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 28 sept. 2023
Kära Anita, tack för ert omdöme.Det är fint att höra att ni trivdes bra hos oss och att ni uppskattade vår underbara frukost. Vi strävar efter att erbjuda ett stort utbud av olika rätter för att tillgodose alla våra gästers behov och det är alltid trevligt att få positiv feedback om våra ansträngningar.Med vänliga hälsningar,Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Peter
22 août 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 30 août 2023
Peter.Vi siger mange tak for anmeldelsen af dit ophold.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi håber altid på at kunne byde dig velkommen tilbage næste gang, du gæster Melsungen .Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Kim
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kim
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 16 août 2023
Kære gæst.Tusinde tak for din fine anmeldelse af jeres ophold på ibis Kassel Melsungen.Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med renligheden og komforten i vores værelser. Vores personale sætter en ære i at levere den bedste service, og det er dejligt at se, at deres indsats er blevet bemærket.Vi beklager, at du oplevede nogle udfordringer under dit ophold. Vi vil tage dine kommentarer om hotellets stand til efterretning og arbejde på at forbedre os i disse områder. Vi håber, at du vil give os en chance for at vise vores forbedringer ved et fremtidigt besøg.Vi håber at se dig igen snart på vores hotel for endnu et behageligt ophold.Dagmar Weigand, General Manager
6/10 Satisfaisant
Brian Højland
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Brian Højland
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 16 août 2023
Kære Peder,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos osVi vil gerne stille spørgsmål til din anmeldelse som tilsyneladende er lavet uden at have boet hos os ?Vi vil gerne byde dig velkommen tilbage i fremtiden og give dig en endnu bedre oplevelse.Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Jette
5 août 2023
Jette
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 8 août 2023
Kære Sussi,Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse på vores hotel.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på et fremtidigt besøg.Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Torben
31 juil. 2023
Torben
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 2 août 2023
Kære gæst.Tusinde tak for din fine anmeldelse af jeres ophold på ibis Kassel Melsungen.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at få lov at åbne dørene for dig igen en anden gang.Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Martin
22 juil. 2023
Martin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 26 juil. 2023
Kære gæst.Vi takker dig mange gange for in anmeldelse af hotel ibis Kassel Melsungen.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Det vil altid være en glæde at sige velkommen tilbage næste gang, du besøger Melsungen .Dagmar Weigand, General Manager
8/10 Bien
Niels Norman
Voyage en famille
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Glimrende hotel for den rejsende
Niels Norman
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 26 juil. 2023
Dear Niels,Thank you for taking the time to give your opinion about your stay.We're happy that you enjoyed your stay with us but we regret that your bed was not to your personal taste and have noted your feedback.We hope to welcome you back. Best wishes,Dagmar Weigand, General Manager
4/10 Médiocre
Petter
15 juil. 2023
Petter
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 17 juil. 2023
Kära Petter, tack för att ni valde att recensera er vistelse.Vi önskar att vi förstod oss på er utvärdering bättre.Med vänliga hälsningar,Dagmar Weigand, General Manager
10/10 Excellent
svein harald
24 juin 2023
svein harald
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dagmar Weigand, General Manager le 17 juil. 2023
Hei Svein Harald,tusen takk for at du delte din positive anmeldelse av oppholdet ditt hos oss!Vi er glade for å høre at du hadde et hyggelig opphold og satte pris på våre fasiliteter. Det er flott å vite at vårt vennlige personale og gratis parkering bidro til en god opplevelse for deg.Vi beklager eventuelle ulemper du måtte ha opplevd på grunn av svak WiFi og lydisolering. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester, og din tilbakemelding er viktig for oss. Når det gjelder badene, er vi klar over at noen av dem trenger renovering, og vi har planer om å oppgradere dem snart.Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt i fremtiden. Ha en fin dag,Dagmar Weigand, General Manager
4/10 Médiocre
Carl-Erik
Voyage d’affaires
18 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl-Erik
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dagmar le 21 juin 2023
„Every day a bit better! “ Thank you for supporting us with your review.Dagmar Weigand. General Manager
6/10 Satisfaisant
Stefan
27 mai 2023
Stefan
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Dagmar le 1 juin 2023
Wir bedanken uns für Ihre freundliche Bewertung. Dagmar Weigand Direktorin
10/10 Excellent
Jackie
Voyage en famille
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rart sted at være
Jackie
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Dagmar le 14 févr. 2023
It is a pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM
6/10 Satisfaisant
Lukasz
21 nov. 2022
Lukasz
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Dagmar le 24 nov. 2022
We are pleased to receiving your friendly review !Dagmar Weigand GM
8/10 Bien
Rene
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Klein maar fijn
Rene
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Dagmar le 18 nov. 2022
It is a pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM
8/10 Bien
Stefan
Voyage d’affaires
16 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefan
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Dagmar le 26 oct. 2022
Vielen Dank für Ihr freundliches Feed back! Dagmar Weigand, Direktorin
8/10 Bien
Roman
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roman
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Dagmar le 18 sept. 2022
It is a pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM
8/10 Bien
Kristin
Voyage en famille
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kristin
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Herzlichen Dank für Ihre nette Bewertung. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder in unserem schönen Melsungen begrüßen zu dürfen!Dagmar Weigand Direktorin
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Thank you for your kind review! Dagmar Weigand GM
8/10 Bien
Andreas
Voyage d’affaires
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr angenehmer Aufenthalt
Andreas
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt zu bewerten. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben, und hoffen, Sie bald wieder als „Wiederholungstäter“ begrüßen dürfen.Dagmar WeigandDirektorin
10/10 Excellent
Bernd
28 août 2022
Bernd
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Es freut uns, dass Sie mit unserem Angebot zufrieden waren und würden Sie gerne bald wieder in Melsungen begrüßen! Dagmar Weigand Direktorin
4/10 Médiocre
Heike
27 août 2022
Heike
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 5 sept. 2022
Wir bedanken uns für Ihre freundliche Bewertung. Dagmar Weigand Direktorin
8/10 Bien
Navid
5 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Navid
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dagmar le 10 août 2022
Many thanks for your polite review. We are pleased to welcoming you again next year in
our lovely old city Melsungen!
Dagmar Weigand
GM
10/10 Excellent
Kirstine
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt!
Kirstine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Thank you for kind comments it's an incentive for my team to be good
hosts every day!
Dagmar Weigand
GM
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 juil. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Für eine kurze Nacht war das schon zu viel 😩
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es erwartet haben, sprechen Sie uns bitte sofort an. Im Rahmen unserer 15-Minuten-Garantie sind wir bemüht, Ihren Wünschen schnellsten zu entsprechen.
Dagmar Weigand
Direktorin
8/10 Bien
Palle
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
En overnatning
Palle
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Thank you for your friendly comments! Dagmar Weigand GM
8/10 Bien
Maria
Voyage d’affaires
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good for business overnight
Maria
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
We like to thank you for your kind comments and we would be pleased to welcoming you again in Melsungen. Dagmar Weigand GM
10/10 Excellent
Kjell Inge
Voyage en famille
25 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kjell Inge
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 3 août 2022
Vielen Dank für Ihr freundliches Feed back!
Dagmar Weigand, Direktorin
6/10 Satisfaisant
Heinz-Jürgen
Voyage d’affaires
16 juin 2022
Heinz-Jürgen
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 22 juin 2022
“Jeden Tag ein bisschen besser!” Ihre Bewertung hilft uns dabei – Vielen Dank, wir werden Ihre Anregungen gerne aufnehmen.
Dagmar Weigand. Direktorin
10/10 Excellent
Claus
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claus
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 15 juin 2022
Es freut uns, dass Sie mit unserem Angebot zufrieden waren und würden Sie gerne bald wieder in Melsungen begrüßen! Dagmar Weigand Direktorin
10/10 Excellent
Carsten
11 juin 2022
Carsten
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dagmar le 22 juin 2022
Vielen Dank für Ihr freundliches Feed back!
Dagmar Weigand, Direktorin
10/10 Excellent
Marc
31 mai 2022
Marc
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Dagmar le 1 juin 2022
It is a real pleasure to read your kind comments and a big motivation for my team and me! Dagmar Weigand GM
8/10 Bien
Pam
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfectly adequate if you don’t need frills.
Pam
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Dagmar le 15 juin 2022
„Every day a bit better! “ Thank you for supporting us with your review.
Dagmar Weigand. General Manager