Avis
4,6
5,0/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
3,8/10
Équipements
4,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,4/10
Écoresponsabilité
Avis
7 août 2016
2/10 Horrible
Barbara
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Tamara
15 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Tamara
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Stephen
7 avr. 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Alonzo
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alonzo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Wayne
17 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 3 avr. 2024
Apologies for the problems you had faced, Wayne! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Michael
21 déc. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Thomas
28 oct. 2023
Thomas
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Thomas
25 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Matthew
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Dudley
Voyage d’affaires
8 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location closed permanently
Dudley
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
José
30 sept. 2023
José
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Mike
Voyage en couple
15 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Ammy le 3 avr. 2024
Apologies for the problems you had faced, Mike! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Dawn
9 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Barbara le 11 sept. 2023
Sorry for the hassle you faced, Dawn! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Jasmine
7 sept. 2023
Jasmine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Jasmine! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time. Regards, Eva
2/10 Horrible
sasha
Voyage d’affaires
5 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
sasha
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Sasha! We regret the inconvenience may have caused to you. We will try to make your next stay comfortable with us, we believe in continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Eva
2/10 Horrible
Shannon
16 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eva le 20 juil. 2023
Hi, Shannon! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Eva
2/10 Horrible
James
Voyage en groupe
15 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Surprised and Frustrated
James
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eva le 20 juil. 2023
We are sorry to disappoint you, James! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one. However, we will definitely strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Eva
2/10 Horrible
Brittany
25 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Barbara le 26 juin 2023
Hello, Brittany! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Jamielyn
5 mai 2023
Jamielyn
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Lisa le 3 juin 2023
Hi, Jamielyn! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Marie
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Maria le 30 juin 2023
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Marie! Thank you for notifying us, and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Maria
2/10 Horrible
Debra
30 avr. 2023
Debra
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Barbara le 24 mai 2023
Hi, Debra! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Ronald
27 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en avril 2023
2/10 Horrible
phyllis, Greensboro
6 oct. 2022
phyllis
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
4/10 Médiocre
Timothy
26 sept. 2022
Timothy
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 sept. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Greta le 19 sept. 2022
Hi, thanks for rating us, looks like your stay with us hasn't been up to par. We believe in continuous improvement. Give us another chance and we'll make sure you experience the comfort and hospitality we know. Regards, Greta
10/10 Excellent
timothy
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
timothy
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Greta le 19 sept. 2022
Thanks for the positive rating! Hope to welcome you again soon. Regards, Greta
10/10 Excellent
Richard
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Needs correct signage
Richard
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ammy le 11 sept. 2022
Hi, Richard! Thanks for sharing your experience and valuable feedback with us. We will try our best to give an awesome experience on your next stay. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Amanda
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Amanda
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de jan le 11 sept. 2022
Hi, Amanda! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, that we will try our best to make sure your future visits are more comfortable and relaxing. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Adedokun
Voyage d’affaires
1 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adedokun
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jane le 6 sept. 2022
Hi, Adedokun! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Nadim Amir
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nadim Amir
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jon le 29 août 2022
Hi, we are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Jon
2/10 Horrible
Kerron, Brooklyn
24 août 2022
Kerron
Séjour de 1 nuit en août 2022
2/10 Horrible
Mario
8 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rough and smells
Mario
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ammy le 19 août 2022
Apologies for the problems you had faced, Mario! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
laura
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
laura
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Ammy le 17 août 2022
We are sorry to know this. Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Amelia.
8/10 Bien
James
Voyage en groupe
15 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Almost, but not quite.
James
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Ammy le 21 juil. 2022
Hi, James! Thanks for sharing your experience and valuable feedback with us. We will try our best to give an awesome experience on your next stay. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Johnny
Voyage en famille
11 juil. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Ammy le 23 juil. 2022
Hi, Johnny! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
MIchelle
3 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIchelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Simon le 11 juil. 2022
Hi, thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Simon
8/10 Bien
Rod
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rod
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Jane le 12 avr. 2022
Hi, Rod! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Melisa
Voyage d’affaires
4 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melisa
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Philip le 5 avr. 2022
Hi Melisa, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Philip
2/10 Horrible
John
4 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Jane le 5 avr. 2022
Hi, John! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you with an amazing stay ahead. Regards, Jane!
2/10 Horrible
cristobal
Voyage en famille
3 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible hotel, do not stay!
cristobal
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Philip le 4 avr. 2022
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Philip
10/10 Excellent
Eli Christopher
Voyage en famille
3 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eli Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Ammy le 3 avr. 2022
Hi, Christopher! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Cassie
2 avr. 2022
Cassie
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Philip le 4 avr. 2022
Hi Cassie, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Philip
2/10 Horrible
Mitchell
2 avr. 2022
Mitchell
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Jane le 4 avr. 2022
Hi, Mitchell! We regret the inconvenience that this may have caused you. We will try to make your next stay comfortable with us, we believe in continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Jane!
2/10 Horrible
Bianca
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Ammy le 8 mars 2022
Hi, Bianca! We never want any of our guests to face this kind of problem. Since we understand the kind of hassle faced by our guests, we are apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Amelia.
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mars 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Cheshta le 8 mars 2022
Apologies for the problems you had faced, David! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Ivy
6/10 Satisfaisant
Steven
Voyage en famille
20 févr. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Steven
Séjour de 8 nuits en février 2022
Réponse de Jane le 21 févr. 2022
Hi, Steven! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Jane!
4/10 Médiocre
Elsa
Voyage d’affaires
7 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elsa
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Jane le 8 févr. 2022
Dear Elsa, It was a privilege to have you as our esteemed guest. we heartily thank you for your wonderful remarks. We have duly noted your feedback and Will act upon it as well. We do hope that you would give us an opportunity to experience our renewed services. Regards, Jane!
4/10 Médiocre
Robert
Voyage d’affaires
2 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Won’t stay there again
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Ammy le 4 févr. 2022
Hi, Robert! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Amelia
10/10 Excellent
Enrique
Voyage d’affaires
30 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enrique
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Jon le 31 janv. 2022
Thank you for rating us highly, Enrique. We are glad to know that services offered by us meet your expectations and we will endeavour to keep it up. Regards, Jon