Avis sur Hotel Las Tirajanas
Hotel Las Tirajanas
Calle Oficial Mayor Jose Rubio, s/n, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
4,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
28 nov. 2018
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Hotel Las Tirajanas Team le 8 janv. 2019
Dear Jean,
Thank you for your interest in our hotel. For us is very important that the clients feel good in our hotel.
Best regards,
Hotel Las Tirajanas Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Sales Department le 3 janv. 2018
Dear guest,
Thank you very much for your comments, we are glad that you enjoyed your stay in our hotel.
It will be a pleasure for us to have you again in our hotel.
Best regards.
Sales Department
10/10 Excellent
jerome
18 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jerome
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 3 janv. 2018
Good morning Jerome,
Thank you very much for your comments, we are glad that you enjoyed your stay in our hotel.
It will be a pleasure for us to have you again in our facilities.
Best regards.
Sales Department
10/10 Excellent
claude, Villeneuve d'Ascq
3 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel de charme
claude
8/10 Bien
MICHEL, epinal
22 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
site magnifique , position centrale dans l ile ,
MICHEL
Réponse de Hotel Rural Las Tirajanas le 4 mai 2016
Thank you very much for taking your time to leave your feedback of our hotel.
We wish to have you back in our facilities.
Best regards,
8/10 Bien
Roald
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Litt slitt, men stilfullt og fredfullt
Roald
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Torunn
Voyage en famille
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Som å være i alpene
Torunn
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
God beliggenhed - dårlig service
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel LAs Tirajanas le 16 déc. 2019
Dear guest,
thank you for your suggestions, we take a note about this, because we want to be better.
We want to see you again, best regards,
Hotel Las Tirajanas
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
overall a good experience
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 16 déc. 2019
Dearguest,
we are glad that you had a nice stay with us. We see you again,
Best regards,
Hotel Las Tirajanas
10/10 Excellent
Harald
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harald
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 16 déc. 2019
Dear Harald,
we are glad that you had a nice stay with us.
we hope to see you agaon.
Best regards,
Hotel Las Tirajanas
8/10 Bien
Patricia
22 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Patricia
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 23 avr. 2019
Estimada Patricia,
agradecerle que nos haya elegido para disfrutar de sus vacaciones. Tomaremos nota de sus sugerencia puesto que queremos mejorar y que nuestros huéspedes se sientan como en casa.
Esperamso verla pronto,
Saludos
4/10 Médiocre
Mike
Voyage en couple
11 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 23 avr. 2019
Dear Mike,
we are glad that you had your stay with us. We taken a note about your suggestions because we want our guest has a good stay with us.
Best regards,
8/10 Bien
Maria Erika
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria Erika
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 17 avr. 2019
Estimada María Erika,
Agradecerle que nos haya elegido para disfrutar de sus vacaciones. Nos complace que haya disfrutado de su estancia con nosotros. Saludos
8/10 Bien
Bo
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bo
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 12 mars 2019
Dear Bo,
we are glad tht you had a nice stay with us. We appreciate your note. we want to see you soon.
Best regards,
10/10 Excellent
Håkan
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enastående utsikt
Håkan
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 12 mars 2019
Dear Hakan,
we are glad tht you had a good stay with us and our cat. We appreciate your note. We want to see you soon.
Best regards
10/10 Excellent
Örjan
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Underbart läge i lugn miljö!
Örjan
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Las Tirajanas le 12 mars 2019
Dear Örjan,
We are glad tht you had a nice stay with us. We are happy tht you appreciate our location and the hotel. We want to see you soon.
Best regards,
8/10 Bien
Um, Trondheim
1 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Um
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotel Las Tirajanas Team le 8 janv. 2019
Dear Um,
thank you for your interest in our hotel. We take a note about your comments and we are working in their.
Best regards,
Hotel Las Tirajanas Team
10/10 Excellent
Jo
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jo
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotel Las Tirajanas Team le 8 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your interest in our hotel. We are glad that you had a nice saty with us.
Best regards,
Hotel Las Tirajanas Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Hotel Las Tirajanas Team le 8 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your interest in our hotel. We hope that you had a nice stay with us.
Best regards,
Hotel Las Tirajanas Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Høyfjellshotell
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Sales Department le 21 nov. 2018
Dear guest,
thank you so much that you took the time to write an opinion about your stay in Hotel Las Tirajanas.
Hope to see you again :-)
Kind regards,
8/10 Bien
Biggan, San agustin
27 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Biggan
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Sales Department le 29 oct. 2018
Dear Mr. Biggan,
Thank you very much for your comments, they will help us to improve in the future.
Hope to see you again in our facilities.
Best regards,
8/10 Bien
Kristiina, Helsinki
19 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kristiina
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Sales Department le 29 oct. 2018
Dear Kristina,
Thank you very much for taking the time to leave your comments, they will help us to improve in the future.
Hope to see you again in our facilities.
Best regards,
8/10 Bien
Ruth Maria
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth Maria
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Sales Department le 31 oct. 2018
Estimada Ruth María,
Gracias por tomarse la molestia de valorarnos.
Esperamos pueda volver a alojarse en un futuro con nosotros.
Saludos cordiales,
8/10 Bien
Eros
21 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Eros
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Oliver
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel and views
Oliver
Réponse de Sales Department le 9 mai 2018
Dear Oliver,
Very good news for us that you really enjoyed your experience in the hotel. We will be very happy to see you again and supply the best service possible.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Rui
29 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Rui
Réponse de Sales Department le 9 mai 2018
Dear Rui, thank you so much for your evaluation of the hotel. Hope to see you in the future.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 avr. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Sales Department le 9 mai 2018
Dear guest,
Thank you so much for leaving your comments about your experience in the hotel. We will try to improve in the near future and we apologize for any inconveniences caused.
Kind regards,
8/10 Bien
Krzys
19 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent location
Krzys
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Sales Department le 9 mai 2018
Dear Krzys,
Thank you so much for your comments about the hotel, it will be a pleasure for us to see you again in our hotel.
Enjoy the summer :-)
Kind Regards
8/10 Bien
Greet, Brecht
25 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeer mooie locatie en rustig.
Greet
Séjour de 14 nuits en février 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
6/10 Satisfaisant
Olly, UK
9 déc. 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Do NOT stay here if you enjoy good food
Olly
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Recepcion Hotel Las Tirajanas le 12 déc. 2017
Dear Guests,
We are thankful for choosing our Hotel . W e are sorry for the inconvenience,
We will take notes of your comments and we will try to do our best for the future
Best regards,
Reception
8/10 Bien
Simon, UK
29 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Charming hotel, but doesn't quite warrant 4 star
Simon
8/10 Bien
Helena
3 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helena
10/10 Excellent
Örjan
10 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk utsikt
Örjan
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 oct. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Boris, Utrecht
18 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boris
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 9 juil. 2016
Dear Guest; Thank you very much for your feedback. First of all, we would like to express our most sincere gratefulness for your nice punctuation. We will be glad to welcome you in the future again. Sunny regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avkoppling i bergen
Voyageur vérifié
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 9 juil. 2016
Dear Guest; Thank you very much for your feedback.
We would like to express our most sincere gratefulness for your nice score, and we will work hard to improve our services thanks to your comments. We will be glad to welcome you in the future again. Sunny regards.
10/10 Excellent
Heikki, Helsinki
10 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vuoristo-Canariaa parhaimmillaan
Heikki
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 9 juil. 2016
Dear Guest;
First of all, we would like to express our most sincere gratefulness for your nice score
We will be glad to welcome you in the future again.
Best regards
10/10 Excellent
Denise and Mark, Northumberland. UK
7 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heavenly Location
Denise and Mark
Réponse de Hotel Rural Las Tirajanas le 4 mai 2016
Dear Guest; Thank you very much for your feedback. First of all, we would like to express our most sincere gratefulness for your nice punctuation. We will be glad to welcome you in the future again. Sunny regards
10/10 Excellent
Jazeps, London
11 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for hiking and hiding
Jazeps
Réponse de Hotel Rural Las Tirajanas le 15 févr. 2019
Thank you very much for your feedback. Every comment is taken seriously and the managment does the necessary steps to solve the minuses. We hope to have you back in our facilities. Best regards
8/10 Bien
griet
10 févr. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
griet
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 9 juil. 2016
Dear Guest;
First of all, we would like to express our most sincere gratefulness for your nice score.
We will be glad to welcome you in the future again. Bestregards
8/10 Bien
Lars, DK
5 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Smuk beliggenhed
Lars
Réponse de Hotel Rural Las Tirajanas le 4 mai 2016
Thank you very much for your such a positive feedback. We hope you can enjoy our facilities once again in the future. Sunny regards
8/10 Bien
Tove, Stockholm
25 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mysigt, vackert hotell med god mat och bra läge
Tove
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 9 juil. 2016
Dear Guest;
Thank you very much for leaving us such a positive feedback. . We will be glad to welcome you in the future again!
8/10 Bien
Hanspeter
22 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sehr zufrieden. Das vierte jahr nacheinander.
Hanspeter
8/10 Bien
Chris K.
5 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Entspannen in schöner Berglage
Chris K.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Hotel Rural las Tirajanas le 9 juil. 2016
Dear Guest; Thank you very much for your feedback. First of all, we would like to express our most sincere gratefulness for your nice score. Best regards