Avis sur Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport
Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport
3333 28th St SE, Grand Rapids, MI
Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 11 avr. 2024
Dear Kim,Thank you for being our guest. We appreciate you mentioning our convenient location near Gerald R. Ford International Airport and 15 minutes from downtown. Our team understands your thoughts on our hot tub, and we'd like you to know that this amenity is being repaired and should be available for use soon. Please join us again next time you're in town. Warm Regards,Jerome CollinsGeneral Manager
4/10 Médiocre
KYLE
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KYLE
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 2 avr. 2024
Dear Kyle,Thank you for taking a moment to leave a review. We regret to learn of your disappointment with your experience. Please know that our team is working to repair the hot tub, which will be fixed soon. However, the slide is out of commission until further notice, and we apologize for any inconvenience this may have caused. Your feedback about the carpets will be shared internally, as we are always seeking new ways to improve. Nevertheless, it was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back in the future so you may enjoy all that we have to offer.Warm Regards,Jerome CollinsGeneral Manager
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 2 avr. 2024
Dear Robert,We value your feedback and are addressing your highlighted concerns, including the hot tub and room condition, to enhance our guest experience. Your comfort is crucial to us, and we aim for improvements that meet our high standards. We look forward to a chance to welcome you back for a stay that truly reflects our commitment to excellence and guest satisfaction.Warm Regards,Jerome CollinsGeneral Manager
8/10 Bien
Dominique, Grand Rapids
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Dominique
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 21 mars 2024
Dear Dominique,We always appreciate hearing from our guests, and we're glad our excellent bar service impressed you and your family. Please come see us again the next time you're in the area.Warm Regards,Jerome CollinsGeneral Manager
8/10 Bien
Nori
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nori
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 19 mars 2024
Dear Nori,It was our pleasure to welcome you to Delta Hotels Grand Rapids Airport during your recent visit. Hospitable service is a priority for us, so we're thrilled our friendly staff made for a memorable stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,Jerome CollinsGeneral Manager
2/10 Horrible
Walter
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Timothy
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Krista
18 févr. 2024
Krista
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Dearrick
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dearrick
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Evert
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evert
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Kelsee
2 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsee
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Rosalyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
21 janv. 2024
Rosalyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Jean
20 janv. 2024
Jean
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
caroline
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
caroline
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Charles
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Keith
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Keith
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Lakesha
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lakesha
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Larry
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Shawn
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Shawn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Utevia
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Utevia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Shakayla
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shakayla
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Jessica
24 déc. 2023
Jessica
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Kristi, Alto
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristi
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Melissa
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Melissa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Jim
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Veronica
Voyage en famille
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth it!
Veronica
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Jason
7 déc. 2023
Jason
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Jan
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Edward
20 nov. 2023
Edward
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 22 nov. 2023
Edward, thank you for taking the time to rate your experience at Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport. It seems that your stay was satisfactory, yet not completely fulfilling. We look forward to the opportunity to exceed your expectations in the future.
10/10 Excellent
David
16 nov. 2023
David
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 18 nov. 2023
David, we're thrilled to learn of your exceptional stay at Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport. We truly value your feedback and eagerly look forward to your return. Safe travels until then!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 30 oct. 2023
Thank you for sharing!At Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.
4/10 Médiocre
Shantelle
27 oct. 2023
Shantelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 18 nov. 2023
Shantelle, it's unfortunate to learn your experience didn't meet expectations. We strive to ensure every guest leaves happy and it appears we fell short in this instance. We are keen to improve on all fronts and would appreciate any further details about what could have made your stay better. Thank you for taking the time to share your rating and we hope for an opportunity to better serve you in the future.
8/10 Bien
Rodney, Fairport
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 19 oct. 2023
Rodney, thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear that the cleanliness and contemporary design of Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport met your expectations. We eagerly await your return for another seamless stay.
4/10 Médiocre
Latoya
17 oct. 2023
Latoya
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 20 oct. 2023
Latoya, it seems you may not have had the experience you expected. We value your feedback and we're motivated to improve every guest's stay. We would appreciate further details about your stay. It's through comments like yours that we can continue to evolve. Please, do not hesitate to reach out.
6/10 Satisfaisant
Haiwen
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Haiwen
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 12 oct. 2023
Haiwen, reviews like yours help us pinpoint areas for improvement. We hope you choose to stay with us again so we can provide a more satisfying experience.
4/10 Médiocre
Nicholas
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 10 oct. 2023
Nicholas, it's apparent from your rating that your recent stay didn't meet expectations. As feedback is essential for improvements, it would be greatly appreciated if you shared more about your experience. We look forward to the opportunity to make your next stay more enjoyable.
10/10 Excellent
Lindsay
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 oct. 2023
Lindsay
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 6 oct. 2023
Lindsay, we appreciate your feedback, albeit brief. While Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport doesn't offer complimentary breakfast, we trust that our range of culinary offerings is up to par. It would be our pleasure to serve you again in the future.
8/10 Bien
Meghan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meghan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 28 sept. 2023
Meghan, it's delightful to hear that you chose to revisit Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport and had an excellent experience with our team members. It's a pleasure to serve returning guests like you and your family! We appreciate your feedback regarding the costs associated with in-room amenities and the delay in water heating, we continually strive to enhance every aspect of our guests' stay. It's also reassuring to know our dedicated colleagues significantly contributed to an enjoyable experience. We look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel I ever stayed in
Lisa
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 27 sept. 2023
Lisa, thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport during such a difficult time. We're touched to hear our team members were able to make your stay comforting and stress-free. Remember, we're always here to provide you with a welcoming and clean environment, complete with comfortable sleeping arrangements. We'd be humbled to welcome you back under happier circumstances.
10/10 Excellent
steven l
23 sept. 2023
steven l
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 14 oct. 2023
Steven, it's fantastic to see your perfect rating of Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport. Your score speaks volumes and we're thrilled you enjoyed your experience with us. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another stay. Safe travels!
10/10 Excellent
John, Alliance
Voyage d’affaires
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 21 sept. 2023
John, it's thrilling to hear that your stay at Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport exceeded your expectations. Your willingness to return is the highest compliment we could receive. Rest assured, we will continue striving to deliver the best possible guest experience. We eagerly await your next visit.
8/10 Bien
Bruce
Voyage d’affaires
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 20 sept. 2023
Bruce, it's delightful to hear you appreciated the friendliness of our team members at Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport. We pride ourselves on providing excellent service. We hope to host you again soon!
2/10 Horrible
Jessica
Voyage d’affaires
17 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 18 sept. 2023
We appreciate the feedback, Jessica.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.
4/10 Médiocre
Julie M.
Voyage en couple
13 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie M.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 14 sept. 2023
Julie, we appreciate your candid feedback. It's regrettable to learn that the condition of our hallways and rooms didn't meet your expectations. We're sorry about the thermostat issue you encountered and the inconvenience experienced regarding the towels. Our breakfast offering is typically well-received and we regret it didn't hit the spot for you. Your remarks are being taken into consideration as we continually strive to improve. We sincerely hope to have another chance to deliver a more satisfying stay.
10/10 Excellent
Jana
Voyage en famille
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jana
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 7 sept. 2023
Thank you for the excellent rating, Jana!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport! We look forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
Greg
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 6 sept. 2023
Greg, thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport. We appreciate the rating and we're glad to see that you had a satisfying stay overall. We are hoping to welcome you back for an even more comfortable experience in the future.
10/10 Excellent
Sally
5 sept. 2023
Sally
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Cary le 25 sept. 2023
We're so glad that you enjoyed your stay, we look forward to your next visit.
8/10 Bien
jeanne
Voyage en couple
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jeanne
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 29 août 2023
Jeanne, it's great to hear that you found the bed at Delta Hotels by Marriott Grand Rapids Airport extremely comfortable! We're sorry to learn that your room's atmosphere didn't meet expectations. Rest assured, we're committed to maintaining top level conditions and will address your feedback appropriately for future guests. We hope to welcome you back for a more perfect experience.
2/10 Horrible
Roxanne
25 août 2023
Les points faibles : Personnel et service
Roxanne
Réponse de Customer Service le 27 août 2023
Thank you for sharing your feedback, Roxanne.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.