Extérieur

Avis sur De Vere Cotswold Water Park

4 out of 5
De Vere Cotswold Water Park
Lake 6 Spine Road East, South Cerney, Cirencester, England

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 409 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 361 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 158 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 52 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 1001." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

ANDRE

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 7 juil. 2023
Dear Andre,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel; love the Reception/ lounge bar deco, food and service were great. No mini bar fridge in the room which was odd (nice to keep drinks and water cool in this hot weather). Everything else was great.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Michael Lavizani le 8 août 2019
Thank you for taking the time to review the hotel. I am delighted to hear that you enjoyed your visit to the Cotswold Waterpark I shall forward your words of encouragement onto the team. Best wishes, Michael Lavizani

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Endroit charmant
C’est un endroit relaxant magnifique On a eu beau temps donc nous avons adoré le petit déjeuner au soleil et la balade autour du la
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de General Manager le 13 mai 2019
Thank you for the review. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Michael Lavizani

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Hotel Manager le 19 nov. 2018
Thank you for your recent review. Kind regards, Mark McKnight Hotel Manager

10/10 Excellent

Holly

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice view's, clean, quiet, food was nice. Staff all lovely. Was a lovely weekend
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 24 avr. 2024
Dear Holly,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Charlene

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved this place reallt beautiful surroundings, nice spa and lovely restaurant.
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 20 avr. 2024
Dear Charlene,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

jackie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My second time at this property. Beautiful lakeside setting. Well kept very clean. We asked for a later check out for all 3 rooms and it was no problem. Very friendly staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 15 avr. 2024
Dear Jackie,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

4/10 Médiocre

Victoria

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 15 avr. 2024
Dear Victoria,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the hotel estate, very beautiful. Swans gliding in the lake outside the hotel room made a fantastic start to the day. Breakfast was enormous and we could take our time with it. Fantastic holiday for the family.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 11 avr. 2024
Dear Michelle,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Lucia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely facilities. Just the room needed a bit of a refurb, particularity the bathroom. Spa was good and breakfast was good also.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 11 avr. 2024
Dear Lucia,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Stephanie

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not much to do in the area, I do think £30 per dog is abit too expensive although was given a bed/bowl & towel for the dog. Wasn’t given food or treats as stated when booking. Room definitely needed a fridge, other then that couldn’t fault the place lovely complex Thankyou
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 11 avr. 2024
Dear Stephanie,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Jinali

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 4 avr. 2024
Dear Jinali,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn't like the pillows in room. Too soft, though didn't complain. Breakfast was good. But food in other venues around property were not to our liking. Overall would come again and recommend to others.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 4 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Carmelle, Northants

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Good size room - needs refurbishing as lots of paint chips/marks etc. Shower door odd 1 even when fully shut, ad gaps and leaks occurred!! Shame the pool is only available to people who book spa treatments 😞
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 4 avr. 2024
Dear Carmelle,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Ashley

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely place only criticism would be the radiator was off and how hot the room was and I heard the same issue from other guests.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 1 avr. 2024
Dear Ashley,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Andrew

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location large clean rooms. Ours had a balcony overlooking a small inlet off the lake. However, their insistence on sticking to breakfast sittings at 6:30, 7:30, 8:30 or 9:30 even when quite is very inconvenient. It also means that food prepared for one sitting is still left out for the next one or two, one or two hours later. As a result, our eggs were like rubber and bacon barely edible as it had hardened like plastic and the sausage had developed hard thick skins! A real shame because clearly the food is good quality just left far too long under the heat lamps causing it to plasticise.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 20 mars 2024
Dear Andrew,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Michael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable and spacious room. Lovely pool/spa. Great buffet breakfast. Menu in the restaurant did not really match the quality of the hotel. Wine was expensive, but good.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 20 mars 2024
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Steve

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 17 mars 2024
Dear Steve,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Mrs Sheila D

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything easy!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 mars 2024
Dear Mrs Sheila D,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 4 mars 2024
Dear Daniel,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Miccy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wasn’t quite what we were expecting, it was busier than we thought or imagined but it was half term I guess and it’s good to see business booming. Nice big comfy bed and lovely bedding. Nice breakfasts too.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 22 févr. 2024
Dear Miccy,Thank you for your review. We hope to welcome you back again. Best wishes.

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This was our second stay at this hotel. It will be our last. From chick-in, rooms not all ready on time, to having to wait for 40 mins to get a drink from the bar and only when we chased it up, the service wasn't great. We were overcharged fro breakfasts - should have been six but charged for nine - our key card didn't work and had to keep recharging it. Also, what a cheek to ask to pay £10 to use the spa when it is supposed to be part of the package. The only reason we chose to stay here was because it allowed dogs. Our room wasn't serviced either. All in all, a hugely disappointing stay.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 19 févr. 2024
Dear David,Thank you for the review! I am sorry you found everything disappointing. Please feel free to contact us on waterpark.grm@devere.com and we can sort something out for you. Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

2/10 Horrible

Tracy

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a lovely night away, good walks, lovely location and very accommodating for my dog ! Definitely recommend for dog owners if you want to get away without leaving your furry friends behind !
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 18 févr. 2024
Dear Tracy,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Michael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely comfortable beds and good sized rooms
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 18 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Lesley

Les points forts : Propreté et personnel et service
Foyer was lovely- loved the plants and the dogs! Bed was SO hard we barely slept but otherwise lovely buffet breakfast, pizzeria was fab and walks were really nice- very flooded due to the time of year so lots of laughs going through deep areas and slippery parts. Definitely recommend wellies rather than walking boots!!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 18 févr. 2024
Dear Lesley,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Julie

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 21 mars 2024
Dear Julie,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 Satisfaisant

Natalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 17 févr. 2024
Dear Natalie,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Tilly

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property and its surroundings were beautiful. It was easy to find and the staff were friendly and helpful. We ate dinner and breakfast in the Brasserie - both meals were delicious and the service was brilliant. We could not fault the staff in the brasserie and their hard work. In the room, we pleased with the updated bedroom and lovely decoration. However, the bathroom seemed a bit dated with some bubbling paint on the ceiling and touch-ups needed in many places. In the bedroom window, there was black mould in the corners/on the skirting board below which definitely needed seeing to. Overall, we were very happy with the stay and would recommend the hotel to others.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 16 févr. 2024
Dear Tilly,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Ryan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Some areas are looking tired and well used, but generally clean and tidy. Always pleasant staff though.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 15 févr. 2024
Dear Ryan,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 Satisfaisant

Craig

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 15 févr. 2024
Dear Craig,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Paul

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 21 mars 2024
Dear Paul,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Advertising a pool, but only when you arrive do you find out that you can only use if someone in your party is getting a spa treatment. Room was large but for the price it felt uncared for and in need of a refresh, views across a car park rather than lakes were really disappointing. Breakfast was good and restaurant had fabulous outlook across the lake, but overall disappointing and would not recommend.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear Huw,Thank you for the review! I am sorry you felt the room could of done with a refresh and you found the hotel disappointing. Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Jayne

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear Jayne,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Jason

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place for work or leisure
I am so glad that I stayed here, everything was perfect. Pretty, well appointed and friendly staff. I booked last minute and arrived early, they accommodated this and my dog, allowing us to check in early. There was lots of fussing for him and dog treats too, that wins points from me! The facilities are lovely, restaurant, bar, gym, spa, pool, steam room we tried them all … a surprise as it was a business trip… The sauna was broken but that didn’t really spoil things. We definitely will return.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear Jason,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Graham

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was quiet and the view from my room in the sunshine was very relaxing. Staff friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear Graham,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear Thomas,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear Angela,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

David

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was iverall good but its a it overpriced in the restauarnts. Me and my 6 yearscold soent £85 at dinner. £13 per glass of wine was expensive
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager) le 1 févr. 2024
Dear David,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Julie

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 janv. 2024
Dear Julie,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Tina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing stay
Friendly welcoming stay. Room was lovely with great view. Staff had made our room lovely as was a celebration. Thank you. Breakfast was very nicely cooked and cold choices with lake view. Brasserie was good staff and very tasty.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 janv. 2024
Dear Tina,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

10/10 Excellent

Kiran

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 janv. 2024
Dear Kiran,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 Satisfaisant

nga kei

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
The hotel is huge and with nice environment. Quite a number of parking space. However it’s winter time and the activities are not available for playing. The location is not real close to other spots. But it has several restaurants for choosing which is good. Staff are nice and helpful. Room is a bit dated. A bit disappointing that no toiletries are provided in room, not even bottles of water and this is a room for over £100/day!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 janv. 2024
Dear Nga Kei,Thank you for the review! I am sorry the room was a bit dated and no toiletries were provided. But I am glad our staff were nice. Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

David

Voyage en couple
Lovely place, think maybe there should be a bar area that dogs aren’t allowed in - seemed to be a lot in the main bar area some quite large and vocal. Generally though a nice place
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 janv. 2024
Dear David,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

6/10 Satisfaisant

Haris

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 12 janv. 2024
Dear Haris,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Gluten free
Could improve how they handle allergies. A separate gluten free area was good but a board listing ingredients isn't. The chef talked us through what was and wasn't GF which was good. Auto immune diseases such aa coeliacs are critical and should be handled ultra carefully. In all other respects our stay was good.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 5 janv. 2024
Hello,Thank you for your review and feedback. Your feedback has been sent back to the relevant departments and will help us improve on ourselves. We hope to welcome you back again. Best wishes.

8/10 Bien

Luke

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 8 févr. 2024
Dear Luke,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Lisa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely stay with wonderful facilities. Just a shame that we experienced a power cut on of the days so we were u able to use the facilities
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 2 janv. 2024
Dear Lisa,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Tim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 2 janv. 2024
Dear Tim,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

William

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et équipements
Good facilities and large room.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 2 janv. 2024
Dear William,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).

8/10 Bien

Roland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan Kelly (General Manager). le 19 déc. 2023
Dear Roland,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).