Avis sur DoubleTree Resort by Hilton Hotel Fiji - Sonaisali Island
DoubleTree Resort by Hilton Hotel Fiji - Sonaisali Island
Naisali Island, Sonaisali Island
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Jacky, Nouvelle Caledonie
Voyage en couple
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacky
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Moyen
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Alizée
6 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel
Alizée
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 avr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Bernard
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bernard
8/10 Bien
Shivani singh
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shivani singh
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sera le 11 mars 2024
Dear Shivani,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.Thank you for your positive feedback following your stay in our beautiful resort. We trust that it was an enjoyable and comfortable holiday. We hope to see you all again.Vinaka & Island Regards,Resort Management
6/10 Satisfaisant
Lucia
Voyage en groupe
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Lucia
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 12 mars 2024
Dear Lucia,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.We acknowledge your review after your recent stay with us. In regard to your comments, the black sand along the seafront is natural as the resort is located nearby two river mouths flowing into the sea. As such, on fine days we get the fair share of white sand as well as black sand & murky sea- water especially when there is rough seas and high tidal waves. This is quite natural, and we have no control over this matter. It is also disappointing to hear that you experienced service delays and we are sorry that we did not meet your expectations. Your feedback has been addressed with the relevant team leads for their review and improvement. We hope that we will again have the opportunity to welcome you back and that we will strive to ensure that you experience a far better level of service, for lasting positive memories of our beautiful resort and its people.Vinaka & Best Regards,Resort Management
8/10 Bien
shiho
Voyage en groupe
5 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
shiho
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sera le 6 mars 2024
Dear shiho,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.We acknowledge your review after your recent stay. It is regrettable that you were inconvenienced and had to move rooms due to plumbing issues. We sincerely apologize for the disruption, and we hope that we can do better on your next visit.Please feel free to let us know when you next plan to holiday with us again here at DoubleTree.Until then, we wish you well.Best Regards,DoubleTree Management.
6/10 Satisfaisant
Warren, Willits
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Warren
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 6 mars 2024
Dear Warren,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.Thank you for your feedback following your recent stay. We have seriously noted your comments in regard to our buffet and this has been addressed with our Head Chef for his team review and improvements. For our food prices, here in Fiji, we import more than a few food and beverage items and we pay duty on top of hotel tax as regulated by the Fiji government of the day. Overall, our retail price is fair in comparison and as per market pricing here in Fiji. We hope to see you again in the near future for more lasting memories.Best Regards,DoubleTree Management Team
8/10 Bien
trevor
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
trevor
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 29 févr. 2024
Dear Trevor,Bula Vinaka.Thank you for taking the time to review our beautiful resort and for giving us a positive rating.We trust that you had a wonderful and comfortable stay. Hope to see you again soon.Best regards,DoubleTree Management
10/10 Excellent
Eric
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 29 févr. 2024
Dear Eric,Bula Vinaka.Great to hear from you after your recent stay with us. Thank you for acknowledging our team of hardworking people. They are a team to beat!Hope to see you again soon for more lasting and beautiful memories with your loved ones.Best regards,DoubleTree Management
10/10 Excellent
Arunothayam De
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arunothayam De
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 29 févr. 2024
Dear Arunothayam De,Bula Vinaka.It's heartwarming to hear of your kind compliments and acknowledgement towards our staff and our amenities. We are always proud of our Kitchen team members for their commitment and passion to cater to the various cuisine preferences as per our guests' request.Thank you for your wonderful review. We hope to have you visit our resort again in the near future.Best Regards,DoubleTree Management
10/10 Excellent
CRAIG
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CRAIG
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 29 févr. 2024
Dear Craig,Bula Vinaka.It has been a great pleasure for us to host you in our beautiful resort. Thank you for your fantastic review and for speaking highly of our team of staff. We sincerely enjoyed your company, and we can't wait to have you visit us again for more lasting memories.Until such a time, we wish you well.Best Regards,DoubleTree Management
10/10 Excellent
Melissa, BARGARA
Voyage en famille, Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 29 févr. 2024
Dear Melissa,Bula Vinaka.Thank you for taking the time to send us your feedback after your recent visit to our resort.Wonderful to hear that you enjoyed the meals and the cocktails. Our pool is our pride and a super- hit with kids inhouse. Unfortunately, for the beach, it is as natural as it can be and is just beyond our control. Hope to see you again for more wonderful memories.Best regards,DoubleTree Management
10/10 Excellent
Lori
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 7 mars 2024
Dear Lori,Bula Vinaka and Sunny Greetings from DoubleTree Resort.It is a pleasure to hear that you had a wonderful time. Your kind compliment for our team members is sincerely appreciated and acknowledged. We are always proud of our hardworking staff back here.Hope to see you again for more lasting memories of our beautiful resort.Best regards,DoubleTree Resort Management
10/10 Excellent
Josphine
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josphine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sera le 7 mars 2024
Dear Josephine,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.Thank you for your great feedback following your recent stay in our beautiful resort. Your kind compliments towards our team of staff and your acknowledgement of their services is sincerely appreciated. We are always proud of their commitment to ensure that all our valued guests have an enjoyable time. Delightful indeed to hear that you enjoyed your honeymoon with us.We hope that we may again have the pleasure of your company here.Vinaka & Island Regards,DoubleTree Resort Management
8/10 Bien
Radica
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Radica
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 7 mars 2024
Dear Radica,Bula Vinaka & Warm Greetings from DoubleTree.Heartwarming to hear of your enjoyable experiences whilst you were here! We always endeavor to ensure that all our valued guests have the most memorable time. Thank you for speaking highly of our team members and their services, they are definitely a team to beat! We look forward to seeing you all again for more fantastic experiences.Until we meet again, we wish you well.Island Regards,DoubleTree Resort Management
10/10 Excellent
Julian Richard
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julian Richard
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sera le 7 mars 2024
Dear Julian Richard,Bula Vinaka & Sunny Greetings from DoubleTree. Thank you for your positive review after your recent stay with us. It's great to hear that you had an enjoyable time.We hope to see you again sometimes in the near future for more memorable experiences. Island Regards, DoubleTree Resort Management.
10/10 Excellent
Maëlle
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maëlle
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Sera le 7 mars 2024
Dear MaëlleBula Vinaka and Sunny Greetings from DoubleTree Resort Fiji.Thank you for your positive feedback and rating following your recent stay with us.We hope to see you again soon.Island Regards,Resort Management
8/10 Bien
Alexandra
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Sera le 12 mars 2024
Dear Alexandra,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.Thank you for taking the time to send us your feedback after your recent visit to our resort. Wonderful to hear of your enjoyable experiences with us here.We take note of your concerns relating to our buffet and have reviewed our selection with our Head Chef, to work on improvements where we can. For our pricing, please kindly be informed that, just like any other hotel/resort operation here in Fiji, there are pricing regulations set by the government of the day which is inclusive of taxes. More than a few food and beverage items are not available locally thus we import and pay duty, apart from hotel tax. This heavily influences pricing at point of sale, however, is still fair to the market. Our Pest Control provider has been updated per your comments and scheduled treatment is ongoing however being in a tropical climate, this is dealt with on a daily basis. We hope that we may again have the opportunity to welcome you back in the future.Vinaka & Island Regards, Resort Management
6/10 Satisfaisant
Vish
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Vish
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Sera le 12 mars 2024
Dear Vish,Thank you for your review after your recent stay with us and we acknowledge that you have taken the time to write to us.We have also noted your feedback relating to your experiences here and we are sorry that we fell short of your expectations. Your comments are appreciated and have been taken on-board for our review and improvements, as we always endeavor to better our services, based on our guest's review.We hope to see you again for a more enjoyable holiday experience. Vinaka & Island Regards,Resort Management.
10/10 Excellent
Mohan
Voyage en couple
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohan
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Sera le 12 mars 2024
Dear Mohan,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.Thank you for your positive feedback and rating following your recent stay with us.We look forward to seeing you again soon.Vinaka & Island Regards,Resort Management
8/10 Bien
Trang
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trang
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
melissa
Voyage en famille
6 janv. 2024
melissa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Daniella
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniella
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Yimu
3 janv. 2024
Yimu
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Sera le 12 mars 2024
Dear Yimu,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort.Thank you for your positive feedback and rating following your short stay in our beautiful resort. We hope to see you all again sometimes soon in the near future, for more lasting, enjoyable memories.Vinaka & Island Regards Resort Management
6/10 Satisfaisant
Aisling
Voyage en couple
2 janv. 2024
Aisling
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Mohammed
29 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Rutuja
29 déc. 2023
Rutuja
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Aliya
Voyage en couple
24 déc. 2023
Aliya
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Fazila
Voyage en famille
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fazila
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
George
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Tak Fai, LITTLE NECK
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Tak Fai
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recent stay
Susan
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Jordan
Voyage en couple
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Asha
Voyage en groupe
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asha
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Elvis
19 nov. 2023
Elvis
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Roy
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Miriam
Voyage en famille
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Miriam
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Keith
16 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing for a Double Tree
Keith
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Rupinder Kaur
Voyage en groupe
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rupinder Kaur
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Tessa Jennifer
Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tessa Jennifer
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Sangeeta
10 nov. 2023
Sangeeta
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Corinna
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinna
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Guest
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
anne-marie van
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anne-marie van
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de dt le 7 nov. 2023
We are so grateful for your 5* rating! Your feedback is extremely important to us, as it helps us to know that we are providing the best service possible. We're glad that you had a wonderful time with us and that we were able to make your stay comfortable and memorable. We hope to have the opportunity to host you again in the future.Kind Regards,DoubleTree Resort by Hilton Hotel Fiji - Sonaisali Island