Avis
7,0
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
14 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Emma le 14 oct. 2020
Good Afternoon Alexis
Thank you for your review.
I am sorry to see you were disappointed with your recent stay.
8/10 Bien
Marc-Olivier
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc-Olivier
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Emma le 27 sept. 2019
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Emma le 8 juin 2019
thank you for your feedback
I hope we can welcome you back again soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juin 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Emma le 7 juin 2019
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Céline
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Céline
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Emma le 14 mai 2019
Good Afternoon
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Emma le 6 mai 2019
Thank you for your review.
8/10 Bien
Evelyne
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evelyne
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Emma le 3 févr. 2019
Thank you for your feedback. I hope we can welcome you back again in the future.
8/10 Bien
Eric
19 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Emma - Assistant Manager le 19 nov. 2018
Good Afternoon
Thank you for your review.
I am glad you found our hotel clean and comfortable.
I hope we can welcome you back again soon
Kind regards
8/10 Bien
Manon
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manon
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Emma - Assistant Manager le 14 nov. 2018
Good evening
Thank you for your review.
I hope we can welcome you back again soon
Kind regards
8/10 Bien
Lolo, Var
31 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lolo
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Emma le 2 nov. 2018
Good Morning
Thank you for your review.
I am pleased you enjoyed your stay and found our hotel meet your needs on this occasion.
I hope we can welcome you back again soon
Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Emma le 28 oct. 2018
Thank you for your positive feedback, we hope to see you again soon.
thank you so much
Emma
Assistant manager
8/10 Bien
Chris
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chris
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de stewart le 16 sept. 2018
Dear Chris,
Thank you for your feedback
4/10 Médiocre
Cyril, lille
29 juin 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Veille de retour
Cyril
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Martin
26 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 1 nuit en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien dans l'ensemble
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Emma Fergusson le 29 mai 2018
Good Afternoon
Thank you for taking the time to leave us a review.
Kind regards
Emma Fergusson
Assistant Manager
Travelodge Dublin Airport South
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Cédric, nice
29 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche de l’aeroport
Cédric
Séjour de 1 nuit en mars 2018
10/10 Excellent
Izabel
27 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien merci
Izabel
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de George O Gara le 8 déc. 2017
Merci
4/10 Médiocre
Geoffrey
19 juil. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Geoffrey
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
8/10 Bien
Marie-France
15 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie-France
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel proche aéroport et commerces proximité
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 17 déc. 2016
Un grand merci pour votre révision récente, excuses pour tout inconvénient causé. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches Bino - Supervisor
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 26 nov. 2016
Dear Sir/Madam, Thank you for your recent review. We are pleased that you enjoyed the quiet and comfortable atmosphere here at Travelodge Dublin Airport South. We strive to meet our guest's expectations and your feedback helps us to keep up our standarrds. Hope to see you soon. Kind regards, Bino - Supervisor
4/10 Médiocre
Eric, Angers
27 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eric
Réponse de FOCanain le 19 août 2016
Dear Eric, thank you for your feedback which is appreciated.
Thank you
Feargal O'Canain
General Manager
6/10 Satisfaisant
Sylvain, Montreal
24 mai 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel proche de l'aéroport
Sylvain
Réponse de George le 27 mai 2016
Dear Sylvain
We are delighted that you had a most pleasant stay with us. In particular, we are pleased that our spacious, comfortable rooms and hotel cleanliness met your expectations.
Furthermore, we are pleased that our close proximity to Dublin Airport was advantageous and contributed to your enjoyable, value for money stay.
We are surrounded by excellent local amenities and great transportation links to the city centre and the airport, and we are pleased that these services were to your satisfaction.
Our free secure underground parking facility offers our guests peace of mind when choosing to travel by car to our hotel.
We hope you will return soon to the Travelodge Dublin Airport South.
Kindest Regards
George O'Gara
General Manager
8/10 Bien
Mona, France
4 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moderne et spacieux
Mona
Réponse de George O'Gara le 12 nov. 2015
Dear Mona,
Thank you for your feedback in relation to your recent stay with us.
We are happy to see you found our decor modern and our rooms spacious. I would like to address you wi-fi issue, concluded by your and others feedback we have since made the wi-fi free for all guests throughout the hotel.
We apologize this option was not available during your stay.
Kind Regards,
George O'Gara
General Manager
6/10 Satisfaisant
Normand, Montreal
13 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Pres de l'aéroport
Normand
Réponse de George O Gara le 1 oct. 2015
Dear Guest,
We thank you for your valued feedback, All feedback Is welcomed positive or negative and we would just like to let you rest assured you comments have been taken onboard.
Kindest regards,
George O'gara
General Manager
6/10 Satisfaisant
Alain, Haguenau
5 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Alain
Réponse de George O Gara le 1 oct. 2015
Dear Guest,
We thank you for your valued feedback, All feedback Is welcomed positive or negative and we would just like to let you rest assured you comments have been taken onboard.
Kindest regards,
George O'gara
General Manager
4/10 Médiocre
Monika
30 août 2015
Les points faibles : Personnel et service
Monika
Réponse de George O Gara le 1 oct. 2015
Dear Guest,
We thank you for your valued feedback, All feedback Is welcomed positive or negative and we would just like to let you rest assured you comments have been taken onboard.
Kindest regards,
George O'gara
General Manager
4/10 Médiocre
olivier, Villeneuve Loubet
28 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déception à tous les niveaux
olivier
Réponse de George O Gara le 1 oct. 2015
Dear Guest,
We thank you for your valued feedback, All feedback Is welcomed positive or negative and we would just like to let you rest assured you comments have been taken onboard.
Kindest regards,
George O'gara
General Manager
10/10 Excellent
STEPHANIE, tours
20 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
merci
STEPHANIE
Dear Guest,
Thank you for you kind words regarding our hotel, it gives us great satisfaction to see our hospitality is appreciated and availed of regularly.
We look forward to welcoming you here with us again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
We thank you for your valued feedback!
10/10 Excellent
keykey, paris
26 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER HOTEL !
keykey
Réponse de George O'Gara, General Manager le 25 août 2015
Dear guest,
We thank you for your kind comments, we thrive on such positive feedback from guests, we keep it our main objective to do what we can to make each and every guest feel comfortable and at home in our hotel.
We hope to welcome you back with us soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
Voyageur vérifié
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel pratique
Voyageur vérifié
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
6/10 Satisfaisant
Kevin
8 mai 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kevin
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
laure, oise
3 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon rapport qualité prix
laure
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon hotel
Voyageur vérifié
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon emplacement
Voyageur vérifié
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
janice, Toulon
26 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très convenable
janice
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
Gilles, Ville
26 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix
Gilles
Réponse de Kindest Regards, George O'Gara, General Manager le 25 août 2015
Dear Guest,
We thank you for your feedback,
We hope your stay was pleasant and look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
janice, Toulon-France
23 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
janice
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
8/10 Bien
Stephane, Metz
20 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Road trip, jours 5 et 6
Stephane
Réponse de George O Gara le 29 déc. 2015
Dear Guest
Thank you for your review. We appreciate all feedback in relation to your stay. We shall implement the necessary changes to improve our service so we can meet your expectations in 2016. On behalf of the Travelodge team, I would like to wish you a happy new year.
Kindest Regards
Travelodge Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Périple de 3 jours à dublin
Voyageur vérifié
Dear Guest,
we are happy you found our rooms spacious and comfortable for you, and await your arrival in the future.
10/10 Excellent
Rick
24 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rick
We thank you for your valued feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bien
Voyageur vérifié
Dear Guest,
Thank you for your valued feedback, We are happy to see you enjoyed your stay and that you found the room comfortable for 3 people.
We look forward to welcoming you here with us in the future.
6/10 Satisfaisant
Pascal, Denain
5 nov. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Un bon rapport qualité-prix
Pascal
6/10 Satisfaisant
Deyanira, New Bern
Voyage en couple
24 mai 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deyanira
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
MIGUEL ÁNGEL
7 juin 2021
Les points forts : Confort de la chambre
MIGUEL ÁNGEL
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Emma le 7 juin 2021
Good Afternoon Miguel
Thank you for your feedback
I hope we can welcome you back again in the future
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 févr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Emma le 13 mars 2021
Thank you for your feedback.
I hope we can welcome you back again for future visits.