Extérieur

Avis sur Coral Dubai Deira Hotel

4 out of 5
Coral Dubai Deira Hotel
Al Muraqqabat Street Deira, Dubai

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 428 avis sur 927." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 329 avis sur 927." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 98 avis sur 927." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 35 avis sur 927." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 37 avis sur 927." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Henrik

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout s’est déroulé très bien, hôtel que je fréquente depuis des années,
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mira le 1 déc. 2023
Dear Mr. Henrik,Thank you for sharing your kind words and choosing us again for your stay. Which made us happy that your stay was comfortable. We hope to visit again soon. Sincerely, Mira Shrestha

10/10 Excellent

Henrik

Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Nader Soliman le 27 avr. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Nader Soliman

8/10 Bien

gilbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Nader Soliman le 1 mars 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Nader Soliman

10/10 Excellent

Sumaya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au top
Prix qualité prix
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Nader Soliman le 1 mars 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Nader Soliman

10/10 Excellent

Tako

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super!!!
Franchement rien a dire sur cette hôtel!! Le personnel est agréable Je le recommande les yeux fermés 🙂
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Nader le 26 janv. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Nader Soliman

8/10 Bien

Fathi

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Mohamed le 28 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely

6/10 Satisfaisant

Bouchra

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel est presenté sur tous les sites comme un 4 étoiles mais attention ce n’est pas un 4 étoiles . Les chambres sont assez grandes et le personnel est serviable , mais la vétusté des équipements laisse penser plutôt a un 3 étoiles voir 2 en Europe. Vasque et toilettes cassée , le nettoyage est fait mais très bâclé, pas de serviettes en bon état et propre
Séjour de 8 nuits en octobre 2021
Réponse de Nader le 9 nov. 2021
Dear Bouchra, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Nader Soliman

10/10 Excellent

musambote

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Nader le 21 févr. 2021
Dear Guest, Thank you for your time to review us . We are looking forward to welcoming you back soon. Best Regards, Nader Soliman

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Nader le 11 juin 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Nader le 7 avr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

6/10 Satisfaisant

Sabrina

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Je m’attendais à mieux. Mais hôtel un peu décevant. J’avais réservé une chambre pour 2 adultes et un enfant. On a eu une chambre avec 2 lits simples et si je voulais rajouter un lit pour l’enfant c’était un surplus donc décevant
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Nader Soliman le 14 mars 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

10/10 Excellent

jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne hotel
Très bel hôtel bien situé personnel très aimable
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Nader le 17 févr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Nader le 7 avr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

10/10 Excellent

mathieu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
one of the best in Dubai
everytime i go to Dubai i book in this hotel : great service, great location, near the airport, near metro station, very nice breakfast and dinner buffets, nice gym room...
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Nader le 28 oct. 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

8/10 Bien

Gé, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant
Proche de l’aéroport , à proximité de plusieurs commerces/restaurant
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de Nader le 18 sept. 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Nader le 24 avr. 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Nader le 15 avr. 2018
Dear Thierry, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best Regards, Nader Soliman

8/10 Bien

mounir, LYON

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
très bonne prestations
séjour pour le travail très bonne prestation sauf le lit trop dure le petit dej est très corrects mais je suis remonté dans ma chambre et a mon la serveuse m'a dit vous avez droit à une seul foie donc j'ai fini mon petit dej a lexterieur sinon super SAUNA PISCINES TRÈS BIEN
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Nader Soliman le 13 déc. 2017
Dear Guest, Thank you very much for your stay with us and for your time you have spent to write to us . Further, We hope that you have enjoyed your stay with us and hope to see you at soonest. Best Regards, Nader Soliman Front Office Manager

8/10 Bien

veronique, nice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé proche de l aeroport en taxi
Pour une nuit en transit exellent emplacement car proche de l aeroport quand on arrive tard et repart tot. Pour quelques jours le metro n est pas loin fonc c est bien aussi. Lit tres confortable.

8/10 Bien

yannick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable
A 10mn de l'aéroport cet hôtel propose de vastes chambres, une belle salle de sport et une grande piscine sur le toit. Pas grand chose à faire dans le coin, mais proche des stations de métro.
Réponse de General Manager le 11 déc. 2016
Cher Client, Nous vous remercions bien de votre visite chez nous et de votre commentaire sur notre Hôtel, localisation et facilites. Nous vous espérons dans une prochaine visite à Dubai ! Salutations distinguées, Alexandra Ferro Assistant Sales Manager

10/10 Excellent

Agran B.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super sejour
Tres bienn recu les conditions son resonables tout aité pafaite

8/10 Bien

olivier, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rapport qualité prix tres tes bon
rapport qualité prix très très bon. la proximité du métro. Le quartier n'est pas bien pour les sorties ou vie nocturne ou visite
Cher Monsieur Olivier, Nous vous remercions bien de votre commentaire et gentillesse. Nous essayons toujours de superer les expectatives de ceux qui nous visite. Nous regrettons que vous n’avez pas eu la chance de profiter de l’animation nocturne , soit en Bars soit en Restaurants que cette zone offre . En effet, nous sommes localisés dans la zone la plus ancienne et culturelle de Dubai - Deira. Le quartier ou l'hôtel est localisé a beaucoup d'animation, dans la rue parallèle a l’hotel - Al Riqqa ( ou se situent les stations de metro). Nous espérons vous accueillir dans une prochaine visite et que vous pouvez profitez de cette ambiance . Salutations distinguées , Alexandra Ferro Directeur Adjoint de Ventes

8/10 Bien

Floriane V.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
séjour en famille
hôtel très bien situé, proche métro, commerces, dans un quartier très animé. Nous avions réservé 2 chambres pour 2 semaines. Chambres spacieuses, propres, confortables avec balcon. Isolation phonique parfaite. Jamais entendu le moindre bruit provenant d'une autre chambre, ni de l'étage supérieur ce qui est suffisamment rare pour le signaler. Piscine agréable + grand jacuzzi + sauna. Fitness petit mais équipé de bon matériel. très bien. Personnel souriant, aimable et accueillant. Dommage que ce superbe tableau soit gâché par l'absence cirante d'une gouvernante professionnelle. Chaque jour il manque quelque chose dans la chambre, soit 1 ou des linges, le renouvellement du café, des produits de douche ou, même une fois une taie d'oreiller ! La douche de la piscine ne débite qu'un filet d'eau, insuffisant pour se rincer et plusieurs buses du jacuzzi ne fonctionnent plus ! Vraiment dommage cela justifie un 9 sur 10 au lieu de 9,5 !

8/10 Bien

caroline R.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super
Séjour magnifique dans un hôtel magnifique ... Un peu loin des plages autrement rien à dire

8/10 Bien

PIERRE YVES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Réponse de Wael Abdulaziz le 12 déc. 2015
Thank you, Pierre. We try hard to please, & exceed our guests expectations. Kind regards, Sid Sattanathan General Manager

8/10 Bien

Aubierge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

W

Les points forts : Personnel et service
OK pour une semaine
500m du métro. Pas loin d'une rue animée le soir. Et pas loin des souks. Serviettes non changées et juste repliées bien que jetées au sol (hygiène à revoir)

8/10 Bien

olivier, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tres tres bon rapport qualité prix
Un vrai accueil et un tres bon niveau de qualité. Tres bon restaurant

10/10 Excellent

Mounir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

SuperSMITH, Gabon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel impeccable
hotel nickel, grande chambre, très propre, WI-FI gratuit, je le conseille sans hésiter

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon Hotel voyages d'affaires 1 journee bon rapport
Hotel propre ,chambre confortable ,bon rapport qualite Prix wifi libre prix tres correct

6/10 Satisfaisant

philippe, marseille

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
lit d'enfant
nous sommes une fois de plus surpris et déçu, en effet, alors que nous précisons à chaque fois que nous réservons pour un couple et notre fille de 7 ans, on nous a fais payer, comme à l'hotel IMPIANI de Kuala Lumpur, ou au RADISSON de Dubaï, un supplement pour un "extra bed", de 30 ou 35 euros par nuit, comme à KL d'ailleurs, ce qui n'arrive jamais sur les autres continents, Europe, Amérique, nous ne trouvons pas cela normal du tout, et nous voudrions avoir une explication. l'hotel Deria est bien placé, mais nous avons eu le droit a un bruit de moteur assez génant jusqu'à plus de minuit.

10/10 Excellent

Anncik, Fréjus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Coral DEIRA, DUBAI : proche aéroport
Hotel parfait pour une nuit d'escale à Dubai. Pas de petit-déjeuner contrairement à ce qui était inscrit sur la réservation

10/10 Excellent

Sherryl, Brick

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a pleasant stay. It has almost everything we needed, well almost because there's not enough choice on television and we has a connecting room the other tv doesn't work, at the end of the day after all the walking around sight seeing sometimes you just wanna see what one tv but not much choices, but other than that we enjoyed our stay, they have a gym, pool, the location is perfect close to all the shops.would stay here again.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 12 avr. 2024
Dear Sherryl,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you had a pleasant stay and that our hotel met most of your needs.We apologize for any inconvenience regarding the limited television choices and the issue with the TV in the connecting room. Your comments have been duly noted, and we'll work on improving the television options for our guests. Additionally, we'll ensure that any maintenance issues with the TVs are promptly addressed to prevent similar incidents in the future.It's great to know that you enjoyed the other amenities such as the gym and pool, as well as our convenient location close to shops.We truly appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future. If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know. Thank you again for choosing our hotel!Best RegardsCoral Deira Hotel Management

10/10 Excellent

Amjad

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved stay coral
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 14 mars 2024
Dear Mr.Amjad,"We're thrilled to hear that you loved your stay at Coral Hotel! Providing a memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!"Warm RegardsCoral Deira Hotel Management

10/10 Excellent

Wade

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only thing I didn't like was no was clothes hot water was suspect was hot sometimes and not sometimes
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 14 mars 2024
Dear Wade,"We appreciate your feedback regarding your recent stay with us. We're sorry to hear about the inconsistency you experienced with the hot water in your room. Ensuring our guests' comfort is important to us, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We will address this issue with our maintenance team to ensure that it is promptly resolved. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future."Warm RegardsCoral Deira Hotel Management

10/10 Excellent

Wade

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn't like that I didn't receive my vip treatment 😕 no microwave no wash clothes....everything else was fantastic...i would stay again
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 9 mars 2024
Dear Mr.wade,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any disappointment regarding the VIP treatment you expected during your stay. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret any oversight in meeting your expectations in this regard.Regarding the amenities you mentioned, such as a microwave and washcloths, we appreciate your feedback. While these items may not have been readily available in your room, we strive to accommodate our guests' needs to the best of our ability. Your comments will certainly be taken into consideration as we continuously work to enhance our offerings and provide a more personalized experience for our guests.We're glad to hear that despite these shortcomings, you found your overall experience to be fantastic and that you would consider staying with us again. Your continued support means a lot to us, and we look forward to the opportunity to welcome you back and make your next stay even more enjoyable.Warm regards,Coral Deira Hotel Management

8/10 Bien

Moktar

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel and very nice staff. I will be back.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 9 mars 2024
Dear Mr.Moktar,Thank you for your kind words and for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our staff made a memorable impression on you.We truly value your patronage and look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything we can do to make your future stays even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Coral Deira Hotel Managment

10/10 Excellent

Ahmad, Stockport

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location for Deira bookig
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 9 mars 2024
Dear Mr.Ahmed,We appreciate your feedback and are delighted to hear that you found our hotel's location excellent for your stay in Deira.Ensuring our guests have convenient access to nearby attractions and amenities is a top priority for us. We're glad that our location met your expectations and contributed to a positive experience.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Warm regards,Coral Deira Hotel Managment

2/10 Horrible

Jean

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't recommend this property, very bad customer service
Séjour de 4 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Marlene de Jesus

Les points forts : Personnel et service
During my stay at the hotel, I found the ambience to be pleasant and comfortable, with the air conditioning running effectively. However, as a person who is sensitive to cold, I found the room to be excessively chilly. The bathroom was aesthetically pleasing, but I noticed that the bathtub was in need of renovation. Additionally, the water temperature was quite cold, despite the warning provided. I believe it would have been appropriate for the hotel to offer a discount given this issue. Unfortunately, I observed some issues with the service during my stay. The bathroom appeared to have been cleaned hastily, as I found a toothbrush on the floor. Additionally, I was not offered assistance with my luggage upon arrival. I would recommend that the hotel pay close attention to the cleanliness of the rooms, as the remote control was found to be quite dirty, and the portraits on the wall were in need of dusting. Despite these issues, I would recommend the hotel to others, with the caveat to pay attention to the cleanliness and service.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 23 mars 2024
Dear Mr.Brian,Thank you so much for sharing your feedback about your recent stay and we are delighted to know that you enjoyed your stay .Looking Forward to welcoming you back soon .Best RegardsCoral Deira Hotel Managment

10/10 Excellent

Mohamed, Houston

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel. I always stay there anytime I’m in Dubai. The hotel is clean, updated and located in a great area. The staff are all amazing and always ready to help. See you all next time!
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 8 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your glowing review and for choosing to stay with us whenever you're in Dubai! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your recent visit.Ensuring a clean and modern environment for our guests is a top priority, and we're delighted that you found our hotel up to your standards. We're also glad to hear that our location suited your needs and provided convenience during your stay.Our team takes great pride in delivering exceptional service, so it's heartening to hear that you found them amazing and always ready to assist. We will be sure to pass along your kind words to our staff members who will be thrilled to know their efforts have made a positive impact on your stay.We can't wait to welcome you back on your next trip to Dubai! Should you need any assistance or have any special requests, please don't hesitate to reach out to us directly.Until then, safe travels, and we look forward to seeing you again soon!Best regards,Coral Deira Hotel Management

2/10 Horrible

Adil

Voyage en famille
1 star hotel Tons of problems .
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 8 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the multitude of issues you experienced during your recent stay at our hotel.We understand how important it is for our guests to have a comfortable and hassle-free experience, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Rest assured, we take your concerns seriously and will address each of them promptly to ensure improvements are made.Regarding the cleanliness of our facilities, we have immediately alerted our housekeeping team to thoroughly inspect and enhance their cleaning procedures to prevent such occurrences in the future.Additionally, we apologize for any inconveniences caused by noise disturbances. We will reinforce our policies to ensure that all guests adhere to quiet hours, and we will also explore potential solutions to minimize noise levels throughout the property.Regarding the issues with the plumbing and hot water, we will have our maintenance team conduct a thorough investigation to identify and rectify any underlying issues to prevent reoccurrence.We truly value your feedback as it helps us identify areas for improvement and ensures that we provide a better experience for all our guests. We hope you will consider giving us another chance to exceed your expectations in the future.If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out to our management team directly.Thank you once again for bringing these matters to our attention.Warm regards,Coral Deira Hotel Management

8/10 Bien

Keiichiro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel staff is very friendly so that I use this hotel every time. Early check in service is one of very important point to book this hotel.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 4 févr. 2024
Dear KeiichiroWe're delighted to hear that you consistently choose our hotel and appreciate the friendliness of our staff. Providing excellent service, including accommodating features like early check-in, is a priority for us. It's wonderful to know that our efforts to make your stay convenient and enjoyable are being recognized. Thank you for your continued loyalty, and we look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything specific you love about our hotel or if there are additional ways we can enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback!"Best Regards

8/10 Bien

amir arsalan

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Couldn't find any special issue, I was happy during my sta the breakfast was perfect
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 1 févr. 2024
Dear Mr.Amir,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a happy and enjoyable stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts in providing excellent service have contributed to your positive experience.We're thrilled to hear that you found our breakfast to be perfect. Our team works hard to ensure a variety of delicious options to start your day off right, and it's always wonderful to receive such positive comments.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your kind words. If you have any specific suggestions or if there's anything we can improve upon for your next visit, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Once again, thank you for choosing us, and we're grateful for the opportunity to have been a part of your positive experience.Best regards, Coral Deira Hotel Management

10/10 Excellent

flavio, MANTOVA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tutto perfetto Personale gentile e hotel pulito
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mira le 27 janv. 2024
Dear Mr. Flavio,We would like to thank you for your stay with us and for taking the time to share your comment, which made us happy that your stay was a comfortable one you were very pleased with our service and staff We hope to visit again soon. Sincerely, Coral Deira Team

10/10 Excellent

Brian

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 23 mars 2024
Dear Mr.Brian,Thank you so much for sharing your feedback about your recent stay and we are delighted to know that you enjoyed your stay .Looking Forward to welcoming you back soon .Best RegardsCoral Deira Hotel Managment

8/10 Bien

DIMITRIOS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
Réponse de Hassan Gouhar le 1 févr. 2024
Dear Valued GuestThank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and we met your expectations. Best RegardsCoral Deira Hotel Management

10/10 Excellent

Ally

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hassan Gouhar le 1 févr. 2024
Dear Valued GuestThank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and we met your expectations. Best RegardsCoral Deira Hotel Management