Bureau, lits bébé (gratuits), Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Super 8 by Wyndham Denver Central

2 out of 5
Super 8 by Wyndham Denver Central
5888 N Broadway, Denver, CO

Avis

5,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 143 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 185 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 196 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 162 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 315 avis sur 1001." "

5,6/10

Propreté

6,4/10

Personnel et service

5,2/10

Équipements

5,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

4,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Hassan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
La chambre sentais la cigarette et y’a des cafards partout ! Le quartier est très bruitant un bar mexicain juste en face de la chambre !!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 9 août 2023
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about your room condition. I will get with housekeeping to ensure no more guest have your experience.

2/10 Horrible

Rodolphe

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ce n'est pas un motel c'est un crotel comme dit mon petit fils.La vérité sort de la bouche des enfants!On n'a pas pu allumer la clim tant elle était sale, on n'a pas pu marcher pieds nus les sols étaient noirs et du coup nos pieds aussi après la douche!On n'a jamais vu une chambre dans cet état.D'autre part impossible de dormir entre le bruit des trains, des canalisations d'eau,des camions,des personnes qui passent et repassent devant la chambre en parlant fort.C'est bruyant toute la nuit.Nous continuons avec joie notre road trip. Il ne doit plus figurer dans votre liste. Photos à l'appui. vvotrelistelistesitetourisme.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Julian GM le 29 juin 2023
I do apologize for the issues that you had with your room, please know that your concerns have been heard and will be addressed with my staff. Please feel free to contact me should you have any questions.

2/10 Horrible

Marie-Eve, Saint-Hubert

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre très malpropre, porte défoncée, salle de bain dégoûtante. On a même eu des coquerelles dans nos couvertures (on n’a pas osé dormir dans la literie fournie)
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Une nuit étape
Étape avant notre vol. Bien situé pour visiter la ville de Denver. Piscine agréable pour se rafraîchir après une journée. Environnement un peu glauque mais nuit calme malgré la voie ferrée et l'autoroute. Petit déjeuner moyen, d'ailleurs le moins plaisant de notre séjour
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Joachim

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Du classique
Sortie d'aéroport, pratique pour une première nuit avant votre départ sur les routes.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

raquel

Du positif et du négatif
L'hôtel est vraiment vieillissant et placé à côté d'une grande route donc bruyant ...
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de General Manager le 8 sept. 2018
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Denver Central. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Super 8, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en mai 2018

8/10 Bien

Romain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien pour une nuit et de passage
On entends le train durant la nuit (il siffle fort)
Séjour de 1 nuit en août 2017
Merci de vos commentaires. Mes excuses pour tout problème survenu Directeur général Brumeux

6/10 Satisfaisant

Philippe

Les points forts : Confort de la chambre
Plus jamais
Hôtel bruyant à la sortie de l'autoroute, aurait besoin d'une bonne insonorisation car on entend tout le voisinage, demander à être à l'étage au moins vous n'entendrez pas les gens marcher . L'hôtel se trouve dans une zone industrielle cadre pas terrible . Petit déjeuner plus que minimaliste si bien que le 2ème on n'y pas aller . Chambre moquette bonne à changer (très sale) salle de bain le sol collait sur tongs . Plus jamais.
Séjour de 2 nuits en août 2017
Merci pour vos commentaires, mes excuses pour les problèmes que vous avez éprouvés. Directeur général Brumeux

8/10 Bien

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sur le boulevard menant au centre ville.
Réponse de General Manager le 9 nov. 2016
I am happy to hear that we were close and was conveniently located to the City Center.

4/10 Médiocre

Mireia, Paris

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'est un Motel sur la route donc le rapport qualité prix est correct même si nous avons trouvé beaucoup mieux dans la même chaîne dans d'autres états des USA (et moins cher). Cependant, le service était décevant: une fille qui a décidé de s'occuper de la comptabilité avant des clients et qui ne connait pas le mot "merci" ou "svp". La chambre était très bruillante et pas isolée. Le petit déjeuner était très bien

10/10 Excellent

Genevieve

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is friendly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Adriana le 16 mars 2024
We appreciate your feedback

2/10 Horrible

Nellie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was booked for my employees. Upon arrival they were mortified with the conditions of the property and the rooms. When they approached the front desk and asked for different accommodations due to the condition they were told no other rooms were available and did not stay. This caused an inconvenience to my employees for having to find an additional hotel and pay out of pocket for the expense. At this time I am being refused a full refund even with pictures being provided. IF a refund is granted I will remove my ZERO star review.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 15 mars 2024
Good evening, when is a prepaid reservation unfortunately a refund cannot be provided by the policy of the hotel and the third party. We apologize for the inconvenience that this may have caused you.

2/10 Horrible

Karla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We ended up leaving the place door looked it had been kicked in , shower was backed up you could never shower.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de adriana le 5 mars 2024
We apologize for this inconvenience, hopefully next time in town you can give us another chance..

2/10 Horrible

Josefina

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LA HABITACIÓN APESTABA A CIGARRO, ESTABA MUY SUCIA Y TENÍA CUCARACHAS
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de adriana le 25 févr. 2024
Buenas noches disculpe por la inconveniencia. Espero q nos pueda dar otra oportunidad y hacer lo correcto

4/10 Médiocre

John

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The chair in my room had a broken leg and there was no smoke detector. The towels were nothing but glorified hand towels, so my oldest daughter and I bought some at a local supermarket in Commerce City. The door was drafty, and the beds had no real blankets just a thin cover. No cable guide so I had to explore around the find what I needed to see. It seemed like the kind of place where people wanted a cheap place to party away from their parents. Next time I visit Denver, I am not going there. It was cheap and it showed. I have already picked out a motel that is a lot cleaner and is closer to my youngest daughter and it will cost more but at least I will sleep more securely and comfortably.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Adriana le 25 févr. 2024
We apologize for this experience and hopefully in the near future you can give us another chance..

2/10 Horrible

Breauna

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never again
The first one we checked into was horrible. There were bugs crawling all over the room. It looked like blood was splattered all over the tv stand and the fridge was leaking fluids. Immediately told the front desk we would not stay there. She set us up with a room in wheat ridge which was a little better except for the rudeness at the front desk. I called and asked if we could get a couple towels and her reply was “uh you can come get a couple towels”. Our bed sheets also had pee stains so we had to sleep on top of the comforter with no blankets. I get the rated were cheaper but seriously do better. Both hotels were atrocious.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de adriana le 25 févr. 2024
We apologize for this experience and hopefully in the near future you can give us another chance.

8/10 Bien

Artaius

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de adriana le 25 févr. 2024
thank you for the feedback

10/10 Excellent

Armando

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de adriana le 25 févr. 2024
Thank you for the feedback

10/10 Excellent

Stephanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The customer service was real time. Due to computer crashing and 4 other people in the office that didn’t speak any English the staff was very attentive to the guests. One spoke Spanish and the other gal didn’t but they both took care of the customers very nicely. My room was surprisingly nice and unkept with clean linen. There is no coffeemaker and they don’t serve coffee thru out the day in the lobby. Other than that this was a very nice experience.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de adriana le 25 févr. 2024
thank you for the feedback

4/10 Médiocre

Abel

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de adriana le 25 févr. 2024
We apologize for this experience and hopefully in the near future you can give us another chance.

2/10 Horrible

Diana

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No la recomiendo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Adriana le 9 nov. 2023
thank you for the feedback

4/10 Médiocre

Katina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was not happy with this property or service. I had to repeatedly call to complain about my loud neighbors that partied all day, both upstairs and next door. I had requested to move, but the front desk attendant told me those were the only rooms for what I selected, although she put me in a room I did not select. I requested a king bed and got a double. The room was also not that clean ..with hair on the sheets, and used products behind furniture. I would not recommend this property.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Adriana le 9 nov. 2023
We apologize for the inconvenience.

2/10 Horrible

Maynard, Midland

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel's online presence was extremely misguiding and the property did not at all match it's portrayal. Checked out nearly as fast as we checked in. And that's all I have to say about that..
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Adriana le 29 oct. 2023
We apologize for this inconvenience that you had during your stay.

10/10 Excellent

Kimberly, Grand Junction

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The only thing i wished was that there was like 1 to 2 inch gap at the bottom of the door.
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Réponse de Adriana le 29 oct. 2023
We appreciate your feedback, hope to see you soon

4/10 Médiocre

William

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

2/10 Horrible

Robin

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
There were roaches in the room
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

6/10 Satisfaisant

Lis

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
We got a room downstairs and every time some one walked up stairs it got very noisy and woke me up every time
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback about the noise. I will see what solutions we can find to fix that for future guest.

6/10 Satisfaisant

Kim D., Northglenn

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would not stay here again
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
I'm sorry to hear you will not be a repeat guest. Thank you for your feedback.

6/10 Satisfaisant

Maria

Les points forts : Propreté et personnel et service
The only problem we heard bagging in the walls the whole night. Random person knocking at 3am.It was pretty clean. They missed a spot under the couch, I found pills and aluminum foil under there. If you are bare foot in the room, under your feet gets dirty pretty quick. The staff was nice and helpful.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
I'm glad you had positive things about the staff. That is a random thing about banging in the walls. I apologize the staff did not fully clean your room. Thank you for this valuable feedback.

2/10 Horrible

Sierra

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very professional
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

6/10 Satisfaisant

Stephanie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

2/10 Horrible

Lis

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Adriana le 9 nov. 2023
we apologize for the inconvenience

6/10 Satisfaisant

m

Les points forts : Confort de la chambre
Perfect for us in Denver
Ok for us
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

2/10 Horrible

Kerry

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Less than average.
The hotel in Denver was in disrepair. Door would not shut on room 113. Switched us to another room. Light fixtures were held on by one screw. Floor felt like it was going to fall through to below. Bathroom door hit toilet paper holder when open. Room 113 was like a dungeon and smelled like smoke or mold. Also felt like a sketchy part of town. When workers are there fixingbthingsbin a couple rooms,not a good look. In fact lady behind counter told us she thought they were done fixing whatever was wrong with room 113. Not a good experience.
Falling off ceiling.
Falling off ceiling.
Shower did not work.
Door knobs loose in door
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

6/10 Satisfaisant

Mi Ah

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was different from the advertised
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

4/10 Médiocre

Nicole

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
They get 2 stars for the nice lady in the front. But do yourself a favor and pay extra to go anywhere else. "Breakfast" was muffins and cereal. No smoking rooms, yet our bedspread had multiple burn holes and the floors were BEYOND GROSS! I seriously designated a pair of socks to walk around in bc my feet were getting black on the bottoms. How do y'all not mop?? Also the tv remote and microwave did not work whatsoever. Honestly, I dont mind a lower end room, but this was the worst I've had, easily.
Réponse de Management le 25 oct. 2023
I'm so sorry to hear about the condition of the room. I have been trying to find a solution for getting the floors clean. I will start having housekeeping mark rooms needing new microwaves and remotes. Thank you for providing this valuable feedback.

2/10 Horrible

Suzel

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

6/10 Satisfaisant

Gerald

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a great place to stay.
Over all shape of hotel. Not good. Damaged walls and doors. Riff raff banging doors all night. Didnt get much sleep.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 19 sept. 2023
Thank you for taking the time to fill out a survey. I'm sorry to hear your stay wasn't pleasant. I will work with my security team and maintenance team.

2/10 Horrible

moris

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Da evitare
Motel in una zona molto brutta della città e direi anche pericolosa. La camera puzzava di fumo anche se era non fumatori . Pareti sottilissime , si sentivano tutti i rumori delle altre camere . Camera e bagno poco puliti . Gli altri ospiti del motel erano personaggi poco raccomandabili che probabilmente vivevano nel motel .
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 20 sept. 2023
Thank you for your feedback. I'm sorry you felt the hotel was in a bad location. I will get with housekeeping on the cleanliness of the room.

4/10 Médiocre

Denise

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room had a strong paint smell. The shower curtain bar was falling off the wall. When we let front desk know she just gave us a spray to cover smell. We had noise all night.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 20 sept. 2023
Thank you for the feedback. I'm sorry to hear the room smelled of paint. I'm sorry to hear about the noise. I will see if there is a way to block noise form the Vinal floors and neighbors.

2/10 Horrible

Bryan

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

4/10 Médiocre

Jamie

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
I didn't like that it smelled funny and dirty and tolit did not work right and breakfast was supposed to be included all they had was cereal and found bugs
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 10 sept. 2023
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear there were cleanliness concerns. I will get with housekeeping to improve these concerns.

2/10 Horrible

Angie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very unpolite, I felt unsafe and to be honest would like my money back and go elsewhere
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 20 sept. 2023
Thank you for your feedback. I will get with staff about their unpleasant behavior.

10/10 Excellent

enrico

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy and Christy are both great managers and the bed and pillow was super comfortable and quiet
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Management le 20 sept. 2023
Thank you for your positive feedback about Tracy and Christy. I will pass along the positive comment. I'm glad to hear our new beds and pillows are comfortable.

4/10 Médiocre

Yolanda

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Management le 30 août 2023
Thank you for your feedback..

2/10 Horrible

Brandy

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharpie on the walls water comin in thru the floor boards and staff was very rude.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 30 août 2023
Thank you for your feedback. I will speak with staff in regard to cleanliness.

10/10 Excellent

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Management le 20 sept. 2023
Thank you for the feedback.