Les notes se basent sur un nombre total de 209 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,4 sur 5
Recommandé par 99 % des clients
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Services et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Great stay

Publié le 29 juin 2015
We had a great stay and the breakfast was off the chain good!
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Goed hotel als je op doorreis bent

Publié le 27 juin 2015
Elke prijs levert zijn waar. Gewoon een goed hotel als je op doorreis bent. vriendelijke receptie, bed was ok, kamer goed, etc. Geen topklasse maar voor een nacht prima
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de FLORIDA

Publié le 24 juin 2015
Les + : VERY CLEAN, GREAT BREAKFAST
ENJOYED STAY WHAT MORE DO YOU WANT????? THIS IS WHY I DONT DO REVIEWS
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 6 juin 2015
Good value. Comfortable, clean, and breakfast very good.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 2 juin 2015
Fast check in. Had to make one room change from top floor to bottom they were very accomadating.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
5 juin 2015 par DJ, Direction de l'hôtel
Thank you for the review. Travel Safe.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Tucson, AZ

True Quality

Publié le 21 mai 2015
Les + : Quiet, convenient to freeway.
The room was clean, quiet, and very well appointed. They really were pet friendly and my dog loved the walking area.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
24 mai 2015 par DJ, Direction de l'hôtel
Thank you for the review and taking time to let us and others know just how we did in meeting your needs. We appreciate your business and so glad you noticed all of the Quality service and Quality product we provide to all of our valuable guests. We wish you and your fur baby safe travels and look forward to your next stay with us.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Quality inn is very good

Publié le 12 mai 2015
Les + : clean room and kind staff
Quality inn demming is a very good hotel with very clean rooms and reasonable price. Starting here, I loved quality inn.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
14 mai 2015 par DJ, Direction de l'hôtel
Thank you for the review we are delighted to hear you enjoyed your stay with us and found the rooms to be clean and prices right for your needs. Travel Safe see you next time.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de H

Convenient to freeway

Publié le 30 avr. 2015
The staff were very gracious. We had a problem with our air conditioner making a noise and they immediately sent maintenance and they promptly moved us to a different room.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
4 mai 2015 par DJ, Direction de l'hôtel
Thank you for the review I am glad my staff was able to assist you and quickly get you to a room with a working AC. Thank you for the review.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Comfortable Stay

Publié le 30 avr. 2015
The room was very comfortable. The breakfast was really good especially the warm biscuits and gravy
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
4 mai 2015 par DJ, Direction de l'hôtel
Thank you for leaving a review. We are delighted you enjoyed the breakfast and found the room to be comfortable.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Albuquerque, NM

Disappointed

Publié le 8 avr. 2015
Les + : Grounds are beautiful, pool is sparkling clean, beds and bedding are fabulous.
Les - : The restaurant- I think the only thing not frozen and then fried is the iceberg lettuce.
Situation : Lots of rock hound stuff in the area. There is also a very close vineyard.
I booked through Expedia and a smoking room was recommended so I booked. I then called the hotel and reminded them I had requested a courtyard view. I was told over the phone that this would not be a problem. When I got to the hotel, after seeing bill boards advertising 59.95 rooms, I was told that because I booked through Expedia those rates were unavailable, I would not get my courtyard view, and the staff was not willing to help. It seemed like they were upset I had not booked with them directly.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
4 mai 2015 par DJ, Direction de l'hôtel
I am sorry for the room challenge you encountered. Unfortunately all of our smoking rooms are located in one central area. I have shared your comments with my front desk manager so she can give additional training to the staff to better address these challenges. Thank you for letting us know.