Avis
5,8
6,4/10
Propreté
5,6/10
Personnel et service
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
13 févr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Réponse de dp le 25 févr. 2017
thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 nov. 2014
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bon hôtel, un peu loin du centre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 déc. 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Jérôme
15 août 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jérôme
2/10 Horrible
Jason, js McAllen TX
15 mai 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
If you
Jason
8/10 Bien
sonya
30 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sonya
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 mars 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Basic but everything clean and functioning.
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 30 mars 2017
thank you
6/10 Satisfaisant
Rebecca
19 févr. 2017
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Rude and Unwelcoming
Rebecca
Réponse de General Manager le 25 févr. 2017
sorry you have all this problem in your stay. but we will work very hard to fix your problem.
2/10 Horrible
Elizabeth A
11 févr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Absolutely the worst!
Elizabeth A
Réponse de General Manager le 14 févr. 2017
yes we did give you all refund. because you need handicap room. we do not have on double bad with handicap room. but we are sorry you have all this problem.
4/10 Médiocre
Jason
10 févr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You get what you pay for....
Jason
Réponse de galaxyinndallas@gmail.com le 14 févr. 2017
sorry you have all this problem in your stay. but we will work very hard fix your problem.
4/10 Médiocre
Becky, Kilgore
9 févr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
decent location.
Becky
Réponse de dp le 14 févr. 2017
sorry you have all this problem in your stay. but we will work very hard fix your problem.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 22 janv. 2017
we will work hard and thank you
6/10 Satisfaisant
Ryan, NZ
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Better than expected
Ryan
Réponse de dp le 11 nov. 2016
thanks
8/10 Bien
Ashok
19 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A convenient location, clean and comfortable bed!
Ashok
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
thank you
2/10 Horrible
Daniel
13 oct. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful hotel
Daniel
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
sorry you have all this problem. but we will hard fix your problem.
2/10 Horrible
Brittany, Washington
10 oct. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dirty, stinky, scary, and unfriendly.
Brittany
Réponse de dp le 26 oct. 2016
sorry you have all this problem. so many guest stay any this room everyone happy no one have any problem. but we will very hard to fix all your problem you have.
10/10 Excellent
Timothy
9 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean rooms
Timothy
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
thank you
6/10 Satisfaisant
Carol
3 oct. 2016
Carol
Réponse de General Manager le 4 oct. 2016
thank you telling us. we will work hard to fix your problem.
2/10 Horrible
Brett
25 sept. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible hotel
Brett
Réponse de General Manager le 2 oct. 2016
sorry you have all this trouble in stay. but if you book for one bed we have to give you one bed. or you like to upgrade your booking with two bed. you have to pay extra money. so sorry again
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 sept. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 4 oct. 2016
thanks
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 sept. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
sorry you have all this problem. but we will work hard to fix it.
6/10 Satisfaisant
Tom, Baton Rouge
17 sept. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worked for me b/c proximity to freeway and convent
Tom
Réponse de dp le 20 sept. 2016
sorry you have all this problem. we will hard to fix problem. but we call ice machine to repair. we are waiting for part.
2/10 Horrible
Lisa
16 sept. 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rude & Unprofessional
Lisa
Réponse de General Manager le 20 sept. 2016
sorry you have all this problem with your booking. but we are offer you no charge to your a.c . you have to pay extra money for extra guest you have.
6/10 Satisfaisant
Mandip, Houston
9 sept. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Value for money
Mandip
Réponse de General Manager le 2 oct. 2016
thanks
4/10 Médiocre
Wendell
7 sept. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wendell
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
sorry you have all this problem. we will very hard to fix it. and we found problem. it was dropping little extra bleach. so that is why yellow stain on bad sheet. but our job is make our guest happy.
8/10 Bien
Mandip, Houston
6 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value for Money - close to downtown
Mandip
Réponse de General Manager le 2 oct. 2016
thanks
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
4 sept. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 7 sept. 2016
sorry you have problem in your stay. let know your problem . we will work very hard to fix your problem
10/10 Excellent
Mazalo
29 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mazalo
Réponse de General Manager le 2 oct. 2016
thanks
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
15 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 7 sept. 2016
sorry you have all this problem. but we will work hard to fix your problem. we have charge for extra guest stay on room. you pay for only 2 person only.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 juil. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The staff failed to discuss a refund
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 15 août 2016
sorry you have all this problem. but elrod's cost plus supermarket .5mi., 7-eleven also 0.5 mi and Buena vista restaurant next door or 1 min.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 juil. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 2 oct. 2016
thanks
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juin 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It did the job, we needed a place top sleep.
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 26 oct. 2016
sorry you have all this problem. but we will work very hard to fix your problem. thank you
6/10 Satisfaisant
Jacqueline
26 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Safe place to stay while exploring Dallas
Jacqueline
Réponse de dp le 5 juil. 2016
thanks
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 5 juil. 2016
thanks
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 juin 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
sorry you have problem in your stay. but we have to follow rule. we have to brake party in our property.
6/10 Satisfaisant
tugce, k
3 juin 2016
Les points forts : Propreté
Nice, renovated clean room
tugce
Réponse de dp le 11 juin 2016
sorry you have problem in your stay. but we will work on this problem.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 mai 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barely passable for a budget facility.
Voyageur vérifié
sorry you have problem in your stay. but we will work hard fix all problem . you have
8/10 Bien
nina, Dallas, TX
4 mai 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
My stay for Dr. visits.
nina
Réponse de dp le 16 juil. 2016
sorry you have trouble in your stay. but we will try hard to fix your problem.
2/10 Horrible
Mario, Houston
28 avr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
They made a fraudulent charge on my credit card
Mario
Réponse de dp le 5 mai 2016
sorry you have all this trouble.
but we have to ask I. d. this is our check in policy so we can check your name with your booking & we have to make copy for our paper work.also we was sold out and we never receive your cancel paper.
only you have to call expedia and cancel. we hold room for you. sorry again all this trouble.
8/10 Bien
Victor, V
21 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very clean but basic hotel
Victor
Réponse de dp le 28 avr. 2016
thanks
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 avr. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Special Treat in the Room!
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 5 juil. 2016
thanks
10/10 Excellent
Lorenzo, San Antonio T.X
10 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very clean
Lorenzo
Réponse de dp le 28 avr. 2016
thanks
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 avr. 2016
Les points faibles : Personnel et service
quit and pleasent
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 5 juil. 2016
thanks
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wrestlemania 32
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 25 juin 2016
thanks
4/10 Médiocre
Steven, York
7 avr. 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
For the price it is what it is
Steven
Réponse de dp le 25 juin 2016
sorry you have problem in your stay.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 mars 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Got the $$ worth
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 4 juin 2016
sorry you have all this trouble in your stay. we just doing our job all so. lot of guest book for two guest but they have more guest inside room.
4/10 Médiocre
the attendance and his family, Dallas
20 mars 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
2
the attendance and his family
Réponse de dp le 25 juin 2016
sorry you have problem in your stay. but please give us info where we did you find problem. so we will try to improve.
4/10 Médiocre
Christopher, Austin
8 mars 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It's cheap
Christopher
Réponse de dp le 21 mai 2016
sorry you have all this trouble in your stay.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
1 mars 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This is not a 2 star hotel. The hotel should be 1
Voyageur vérifié
Réponse de rick le 19 mars 2016
sorry you have trouble in your stay. but you should complain to office that time. we can take care that time.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
You Get what you pay for- cheap price.
Voyageur vérifié
Réponse de dp le 7 mai 2016
Sorry you have trouble in your stay. But you complain to front desk. Out off your 3 problem. Two problems we should take care problem right there. But sorry for trouble you have.