Avis
7,0
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 10 sept. 2022
Hi Pierre, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
6/10 Satisfaisant
Grant
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grant
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Tonya
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Merisha
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Merisha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Sarah
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Cynthia, Rochester
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Kathleen,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
8/10 Bien
Jodi, Salem
25 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
Jodi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jennifer
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Rob
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rob
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Kathy
22 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Kathy, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
8/10 Bien
Jose
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Jose,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Crissa
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Crissa
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Crissa,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
bryan
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
bryan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Noelle
Voyage avec des animaux de compagnie
5 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
ALICIA
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALICIA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Marina
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Matt
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matt
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Matt,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
james
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Lisa
12 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Kevin
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kevin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Glen
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Glen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Sam
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Aubrey
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aubrey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Aubrey,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Corey
28 déc. 2023
Corey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Rebecca
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Chelsea
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2023
Hi Chelsea,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 Bien
Corey
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corey
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jessica
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2023
Hi Jessica,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
10/10 Excellent
Michael
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay in Newport
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2023
Hi MichaelWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Chelsea
14 déc. 2023
Chelsea
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Paul, Maple Ridge
11 déc. 2023
Paul
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
JOAN
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
JOAN
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 déc. 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Dennis
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 déc. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jess
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
6 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jess
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 déc. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Charles, Seattle
Voyage avec des animaux de compagnie
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 12 déc. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Tim
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 12 déc. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
8/10 Bien
Shane
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shane
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Jeremy
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Dennis
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 29 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Lluviana
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lluviana
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 29 nov. 2023
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Susan
12 nov. 2023
Susan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Donald
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
May not stay there again !!
Donald
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Donald,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 Bien
Janne
11 nov. 2023
Janne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Joshua
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Joshua, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Chloe
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloe
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Chloe,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
marianna
4 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs work
marianna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6