Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
9 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Eden le 15 févr. 2023
Dear Francis,Thank you very much for your nice 8/10 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management
10/10 Excellent
francis
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francis
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Eden le 29 nov. 2021
Dear Francis ,
Thank you for choosing hotel Eden as your holiday destination.
We are delighted that you had such a wonderful stay and that you wanted to share it with us and the Booking community.
We are pleased that you particularly liked the spa and the food.
We trust you will have fond memories of your time here and hope you will choose us for one of your next holidays.
Looking forward to welcoming you again soon.
Best regards from Rovinj
Director
Rachid Kesbi
10/10 Excellent
Blaise
1 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour à Rovinj
Blaise
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Rachid Kesbi le 2 sept. 2020
Dear,
thank You for such a nice review of our hotel. It is a pleasure to read it knowing You have spent wonderful vacation here with us. I hope that we will have a chance to welcome You again and provide You many more vacations to come.
Kind regards,
Rachid Kesbi
Director
10/10 Excellent
francis
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour détente anti stress
francis
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Rachid Kesbi le 27 déc. 2019
Dear,
thank You very much for this nice review of our hotel. It is a pleasure to read it knowing You enjoyed Your time here. I am very happy to see that You loved our breakfast, we are very proud of it. I hope that we willl have a chance to welcome You again, soon.
Kind regards,
Rachid Kesbi
Director
10/10 Excellent
francis
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francis
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Rachid Kesbi le 18 nov. 2019
Dear,
thank You for rating our hotel.
Kind regards,
Rachid Kesbi
Director
8/10 Bien
JEANINE
29 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agréable séjour le 20 octobre 2017
JEANINE
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
10/10 Excellent
Stéphane
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel!!!
Stéphane
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Stephane,
Thank you for your recent visit and your review. We are really glad to read of your satisfaction with your stay at Hotel Eden. We look forward to welcoming you back soon again.
Best regards,
Rachid Kesbi
6/10 Satisfaisant
régine
1 août 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
régine
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
hassas
13 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel super
hassas
8/10 Bien
Nicolas, Paris
25 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Nicolas
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Slovénie, Moselle
24 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agréable séjour
Slovénie
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de tamara brajnović le 23 janv. 2024
Dear Mr. Michael,thank you for your feedback. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression.CordiallyHotel Eden Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de tamara brajnović le 1 nov. 2023
Dear Guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Azadeh
12 oct. 2023
Azadeh
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de tamara brajnović le 12 déc. 2023
Dear Guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards, Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Melvin
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay at Eden
Melvin
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de tamara brajnović le 1 oct. 2023
Dear Mr. Melvin,Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel . We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Cordiallyhotel Eden Management
10/10 Excellent
william, Jefferson City
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de tamara brajnović le 1 oct. 2023
Dear Mr. William,Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel . We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Douglas
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de tamara brajnović le 10 sept. 2023
Dear Mr. Douglas,Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel . We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.CordiallyHotel Eden Management
8/10 Bien
Fabrizio
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabrizio
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 4 sept. 2023
Dear Mr. Fabrizio,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Luciana
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luciana
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 27 août 2023
Dear Mrs. Luciana,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 20 août 2023
Dear guests,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Merima
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Merima
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 20 août 2023
Dear Mrs. Merima,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
8/10 Bien
albert
17 août 2023
Les points forts : Propreté
albert
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 20 août 2023
Dear Mr. Albert,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
8/10 Bien
Mile
Voyage en couple
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mile
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 15 août 2023
Sehr geehrte Gaste,vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen GrüssenHotel Eden Management
8/10 Bien
Christopher
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 14 août 2023
Dear Christopher,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Attila István
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Attila István
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 13 août 2023
Dear Mr. Attila,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
8/10 Bien
Marie
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 11 août 2023
Dear guests,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 11 août 2023
Dear Mrs. Jennifer,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Azra
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fredfyldt oase
Azra
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 31 juil. 2023
Dear Mrs. Azra,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 19 juil. 2023
Dear guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind RegardsHotel Eden Management
10/10 Excellent
Roland
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice and comfortable hotel.
Roland
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 19 juil. 2023
Dear Mr. Roland,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel eden Management
10/10 Excellent
Katarina
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katarina
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 5 juil. 2023
Dear Mrs. Katarina,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Kjell
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kjell
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 5 juil. 2023
Dear Mrs./Mr. Kjell,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Anna-Karin
Voyage en famille
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna-Karin
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 29 juin 2023
Dear Mrs. Anna-Karin,thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel .We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind RegardsHotel Eden management
4/10 Médiocre
Johann
Voyage en famille
13 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
In die Jahre gekommen gekommenes Hotel
Johann
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de rezeption le 14 juin 2023
Sehr geehrter Herr Johann,vielen Dank für Ihre Bewertungen. Es tut uns sehr Leid, dass es uns nicht ganz gelungen ist Ihre Erwartungen in einigen Bereichen zu erfüllen. Nach dem Check-out ist es uns leider nicht möglich, Gästen, die im Hotel übernachtet haben, Strand- und Poolnutzungsservices anzubieten, da wir Gäste nach dem Check-out nicht mehr im System registrieren können.Wir bieten Ihnen stets die kostenfreie Nutzung des Parkservices sowie der Gepäckaufbewahrung während des gesamten Check-out-Tages an.Aufgrund der hohen Auslastung des Hotels das ganze Jahr über ist es uns leider nicht möglich, Gästen, die auschecken, und Gästen, die im Hotel übernachten, gleichzeitig einen Service am Pool und am Strand anzubieten.Was das Personal an der Rezeption betrifft, so macht das Personal seine Arbeit und befolgt die Anweisungen. Es tut uns leid, wenn Sie den Eindruck von Unannehmlichkeiten hatten.Danke für dein VerständnisMit freundlichen GrussenHotel Eden Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 12 juin 2023
Dear Guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Davor
Voyage en famille
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8 Tage Urlaub Rovinj
Davor
Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 12 juin 2023
Dear Mr. Davor,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management
8/10 Bien
Patryk
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patryk
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 11 juin 2023
Dear Mr. Patryk,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind RegardsHotel Eden Management
10/10 Excellent
Mark, Llantwit Major
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 28 mai 2023
Dear Mr. Mark,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind RegardsHotel Eden Management
8/10 Bien
James
Voyage en famille
16 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 18 mai 2023
Dear guests,thank you for taking your valuable time to share with us your impressions after your stay.We are glad that you enjoyed our hotel.As far as parking is concerned, we are aware of the distance of 400 m, but also our porters are always at the service of our guests to provide them with transportation to the parking lot as well as car parking service.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Marcos
28 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente custo-benefício para a média temporada
Marcos
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de tamara brajnović le 18 mai 2023
Dear Marcos,thank you for your nice comments.We are glad that you enjoyed your vacation and that everything was fine.We look forward to meeting you again.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Cheryl
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheryl
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de tamara brajnović le 18 mai 2023
Dear Cheryl,thank you for the high votes.We are glad that you enjoyed your stay.until the next meeting.CordiallyHotel Eden Management
10/10 Excellent
Henri
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henri
Réponse de Hotel Eden le 28 nov. 2022
Dear Henri,Thank you very much for your wonderful 5/5 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management
6/10 Satisfaisant
Katharina
Voyage en groupe
6 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Katharina
Réponse de Hotel Eden le 7 nov. 2022
Dear Katharina,On behalf of the whole Hotel Eden team we would like to thank you for staying with us and for taking the time to provide feedback on your stay with the Expedia community.Caring for the guest and his satisfaction are our priorities, so each of your comments, both positive and negative, is for us of very important.We take all your comments very seriously and try to correct them on a daily basis, and every word of praise is proof that we are on the right track and motivates us to work even better.Looking forward to welcoming you again soon.Best regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Irina
Voyage en couple
4 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
Réponse de Hotel Eden le 7 nov. 2022
Dear Irina,Thank you very much for your wonderful 5/5 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage en famille
3 nov. 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Réponse de Hotel Eden le 7 nov. 2022
Dear Daniel,On behalf of the whole Hotel Eden team we would like to thank you for staying with us and for taking the time to provide feedback on your stay with the Expedia community.Caring for the guest and his satisfaction are our priorities, so each of your comments, both positive and negative, is for us of very important.We take all your comments very seriously and try to correct them on a daily basis, and every word of praise is proof that we are on the right track and motivates us to work even better.Looking forward to welcoming you again soon.Best regards,Hotel Eden Management
10/10 Excellent
paul
Voyage en famille
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Eden le 14 oct. 2022
Dear Paul,Thank you very much for your wonderful 5/5 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management
10/10 Excellent
Stellan
10 oct. 2022
Stellan
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Eden le 14 oct. 2022
Dear Stellan,Thank you very much for your wonderful 10/10 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management
10/10 Excellent
alessandro
Voyage en famille
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mini we al mare
alessandro
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Eden le 5 sept. 2022
Caro Alessandro,Grazie mille per i meravigliosi commenti! Siamo molto contenti che l’esperienza nel nostro albergo sia stata di Suo gradimento.Cogliamo l'occasione per invitarla a farci nuovamente visita, in modo che possa vivere nuove ed altrettanto belle esperienze. Cordiali saluti, Hotel Eden Management
10/10 Excellent
graham
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
graham
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Eden le 5 sept. 2022
Dear Graham,Thank you very much for your wonderful 10/10 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management