Bar de plage

Avis sur Eden Hotel by Maistra Collection

4 out of 5
Eden Hotel by Maistra Collection
Luja Adamovica 33, Rovinj

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 246 avis sur 519." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 199 avis sur 519." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 52 avis sur 519." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 17 avis sur 519." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 519." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
comme d'habitude bon rapport qualité prix en hiver le sauna et la piscine d'eau de mer sont bienappréciées recommendable pour un séjour détente
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Eden le 15 févr. 2023
Dear Francis,Thank you very much for your nice 8/10 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon séjour le wellness (saunas,piscine ..)particulièrement attrayant la demi pension (petit déjeuner et le diner ) suffit largement à satisfaire l'appétit le plus féroce l'hotel est situé dans un parc boisé à bord de mer et à quelques centaines de mètres de la ville de Rovigno qui mérite une visite
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Eden le 29 nov. 2021
Dear Francis , Thank you for choosing hotel Eden as your holiday destination. We are delighted that you had such a wonderful stay and that you wanted to share it with us and the Booking community. We are pleased that you particularly liked the spa and the food. We trust you will have fond memories of your time here and hope you will choose us for one of your next holidays. Looking forward to welcoming you again soon. Best regards from Rovinj Director Rachid Kesbi

10/10 Excellent

Blaise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour à Rovinj
Très bel hôtel, avec une situation agréable. Pas le dernier hôtel construit dans les environs mais le personnel est aux petits soins pour sa clientèle et très attentionné.
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Rachid Kesbi le 2 sept. 2020
Dear, thank You for such a nice review of our hotel. It is a pleasure to read it knowing You have spent wonderful vacation here with us. I hope that we will have a chance to welcome You again and provide You many more vacations to come. Kind regards, Rachid Kesbi Director

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour détente anti stress
un de mes couts séjours dans cet hotel exceptionnel petit déjeuner excellent et centre de mise en forme unique a recommander piscine chauffée a remous intérieure endroit splendide en bord de mer
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Rachid Kesbi le 27 déc. 2019
Dear, thank You very much for this nice review of our hotel. It is a pleasure to read it knowing You enjoyed Your time here. I am very happy to see that You loved our breakfast, we are very proud of it. I hope that we willl have a chance to welcome You again, soon. Kind regards, Rachid Kesbi Director

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Rachid Kesbi le 18 nov. 2019
Dear, thank You for rating our hotel. Kind regards, Rachid Kesbi Director

8/10 Bien

JEANINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agréable séjour le 20 octobre 2017
Nous avons choit cet hôtel pour son stationnement disponible et être le plus près possible de la vieille ville de Rovinj. Le stationnement est assez loin derrière l'hôtel. Pour allez èa la vieille ville à pied, ce prend environ 25-30 minutes. Nous avons pris la voiture et trouvé une place de stationnement payant.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

10/10 Excellent

Stéphane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel!!!
Great hotel, close to old town (15min walk), really, nothing else to say than it's worth it!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Stephane, Thank you for your recent visit and your review. We are really glad to read of your satisfaction with your stay at Hotel Eden. We look forward to welcoming you back soon again. Best regards, Rachid Kesbi

6/10 Satisfaisant

régine

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une chambre triple (1 lit 2 places et 1 lit 1 place) qui se transforme en chambre double avec 1 lit pliant d appoint donc impossible d ouvrir la fenêtre et d accéder à la terrasse. Lattes du lit d appoint sorties de leur support chaque matin... une remise de 10% en dédommagement. La chambre était quand-même à 3o8 €. Inadmissible
Séjour de 4 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

hassas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel super
Hotel super bien petit déjeuner extra personnel aimable

8/10 Bien

Nicolas, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
L'hotel est idéal. Il est cependant inacceptable de devoir payer près de 4 euros pour avoir de l'eau au restaurant dans un pays dont l'eau du robinet est potable.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Slovénie, Moselle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agréable séjour
Hôtel un peu vieillot de l'extérieur mais très joli et très propre à l'intérieur. Chambre supérieur 504 très spacieuse avec très grand balcon mais a éviter à cause du bruit de l'ascenseur de service juste a côté, très bruyant tôt le matin et jusqu'à tard le soir !! Magnifique piscine et jardin en pleine pinède, transats toujours à disposition . Nourriture bonne mais rien d'exceptionnel . Balade a vélo conseillée pour visiter de magnifiques petites criques, le port et la ville de Rovinj . En résumé hôtel et endroit à recommander.

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Der Check In gestaltete sich etwas länger als üblich. 1 Std. und 15 Minuten ist schon ungewöhnlich, 3 Mitarbeiter/innen gaben ihr Bestes, waren aber den vielen anreisenden Gästen nicht gewachsen. Dabei blieben sie sehr freundlich und nett, erklärten alles was man wissen muss. Wenn das Management weiß, das so viele Leute anreisen, muss man sich besser vorbereiten. Man hätte die Wartenden auch mal fragen können, ob man die Wartezeit mit einem Kaffee oder ein Glas Sekt überbrücken kann. Leider Fehlanzeige, schade, so war unsere Freude erstmal gedämpft. Hotel schon etwas älter, was man von außen erkennen kann. Innen aber gut saniert, renoviert, sehr schöne Zimmer. Das Personal ist in allen Bereichen sehr freundlich und machen einen den Urlaub angenehm. Eiergerichte zum Frühstück überzeugten uns nicht, entweder kalt (Spiegeleier) oder der Geschmack ist nicht so, wie wir das auch von anderen Hotels in der Region kennen. Den Punktabzug gibt's für den SPA Bereich. Viel zu klein, für die Größe des Hotels. Obwohl überall steht, dass der Saunabereich textilfrei zu benutzen ist, sitzen ständig verhüllte Gäste in der Sauna und Dampfbad. Hier müssen größere Informationen angebracht werden und für alle sichtbar und das in verschiedenen Sprachen. Wichtig ist es, dies ständig zu kontrollieren. Vorhin saß eine Muttvorgenowerden.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de tamara brajnović le 23 janv. 2024
Dear Mr. Michael,thank you for your feedback. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression.CordiallyHotel Eden Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended Hotel
Easy to find, friendly service @ check-in, clean.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de tamara brajnović le 1 nov. 2023
Dear Guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Azadeh

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de tamara brajnović le 12 déc. 2023
Dear Guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards, Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Melvin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay at Eden
This hotel has everything. The location and the activities are awesome. The room was comfortable,nice ,big and clean. The only complaint I have is the coffee it was just ok.I enjoyed the pools and the beach access with all the complimentary launges. It was a short pleasant walk to the old town with all the shops and restaurants. The staff at this hotel were all friendly and helpful. I would highly recommend this hotel. It's nice for families with children as well.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de tamara brajnović le 1 oct. 2023
Dear Mr. Melvin,Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel . We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Cordiallyhotel Eden Management

10/10 Excellent

william, Jefferson City

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice place. The hotel is very clean and the breakfast was complete. Enjoyed our stay
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de tamara brajnović le 1 oct. 2023
Dear Mr. William,Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel . We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Douglas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place, easy walk to old town.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de tamara brajnović le 10 sept. 2023
Dear Mr. Douglas,Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel . We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.CordiallyHotel Eden Management

8/10 Bien

Fabrizio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 4 sept. 2023
Dear Mr. Fabrizio,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Luciana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 27 août 2023
Dear Mrs. Luciana,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 20 août 2023
Dear guests,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Merima

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 20 août 2023
Dear Mrs. Merima,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

8/10 Bien

albert

Les points forts : Propreté
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 20 août 2023
Dear Mr. Albert,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

8/10 Bien

Mile

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr freundliches und kompetentes Personal, sehr sauber. Auswahl Frühstücksbuffet sehr gut. An guter Lange zu Fuss bis Meer und Zentrum gut erreichbar. Würde jeder Zeit wieder dort buchen.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 15 août 2023
Sehr geehrte Gaste,vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen GrüssenHotel Eden Management

8/10 Bien

Christopher

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eden is beautifully refurbished. Our room, a family suite was perfect for our family of four. The location is stunning, surrounded by trees and the gardens are well maintained. The pool area is lovely and even though it is shared with Lone, we never had any issues getting sunbeds when we usually arrived in the afternoon. The beach area was lovely but quite small so got very busy. The walk into Rovinj is lovely along the promenade. We hired bikes and kayaks from the hotel. Although kayaks are way overpriced at €20 an hour when around the bay in the forest you can hire them for €6. Buffet breakfast had a good selection and quality was ok. We had to eat there one evening due to bad weather and the quality of the food wasn’t good, especially for the price. Plenty more amazing restaurants in town.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 14 août 2023
Dear Christopher,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Attila István

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de tamara brajnović le 13 août 2023
Dear Mr. Attila,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

8/10 Bien

Marie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 11 août 2023
Dear guests,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 11 août 2023
Dear Mrs. Jennifer,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Azra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fredfyldt oase
Fantastisk venligt personale, fredfyldte omgivelser og rigtig god service. Alt i top
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 31 juil. 2023
Dear Mrs. Azra,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 19 juil. 2023
Dear guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind RegardsHotel Eden Management

10/10 Excellent

Roland

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice and comfortable hotel.
Very nice and comfortable hotel.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de tamara brajnović le 19 juil. 2023
Dear Mr. Roland,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel eden Management

10/10 Excellent

Katarina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 5 juil. 2023
Dear Mrs. Katarina,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Kjell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Drømmeplassen for min kone og meg
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 5 juil. 2023
Dear Mrs./Mr. Kjell,thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Anna-Karin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We had one of our best journey ever! A fantastic hotel, helpful staff, a lovely rooftop terrace and a very good breakfast. The beach and the surroundings were great!
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 29 juin 2023
Dear Mrs. Anna-Karin,thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel .We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind RegardsHotel Eden management

4/10 Médiocre

Johann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
In die Jahre gekommen gekommenes Hotel
Ein in die Jahre gekommenes Hotel, Strand voll von Quallen leider, Pool Salzwasser ok, Fahrräder kosten extra und E-Bikes überteuert. Teure Getränkepreise z.B. Aperol Sprizz € 9,00, 1 Kugel Eis € 3,00, Pizza ab € 14,00 einfach zu viel! Das beste kam aber zum Schluss, da wir am Abreisetag noch länger bleiben wollten, auschecken um 12 Uhr ja in Ordnung, wollten wir die Strandtücher noch behalten, wir hätten dafür € 40,00 an Miete bezahlen sollen?! Eine Kaution wäre ja für uns total ok gewesen aber Miete, da fragt man sich schon und das beste war dann die Dame an der Rezeption die mit uns voll auf Konfrontation ging und mit uns in einem sehr unguten und streitbaren Ton sprach. Wir sollen froh sein das der Parkplatz gratis ist für die Stunden die wir lönger bleiben. Fazit Massenhotel total überteuert und schlechter Service, sehr Schade! Einziger Lichtblick im ganzen Hotel war ein freundlicher Kellner Namens Bojan 10 Points!
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de rezeption le 14 juin 2023
Sehr geehrter Herr Johann,vielen Dank für Ihre Bewertungen. Es tut uns sehr Leid, dass es uns nicht ganz gelungen ist Ihre Erwartungen in einigen Bereichen zu erfüllen. Nach dem Check-out ist es uns leider nicht möglich, Gästen, die im Hotel übernachtet haben, Strand- und Poolnutzungsservices anzubieten, da wir Gäste nach dem Check-out nicht mehr im System registrieren können.Wir bieten Ihnen stets die kostenfreie Nutzung des Parkservices sowie der Gepäckaufbewahrung während des gesamten Check-out-Tages an.Aufgrund der hohen Auslastung des Hotels das ganze Jahr über ist es uns leider nicht möglich, Gästen, die auschecken, und Gästen, die im Hotel übernachten, gleichzeitig einen Service am Pool und am Strand anzubieten.Was das Personal an der Rezeption betrifft, so macht das Personal seine Arbeit und befolgt die Anweisungen. Es tut uns leid, wenn Sie den Eindruck von Unannehmlichkeiten hatten.Danke für dein VerständnisMit freundlichen GrussenHotel Eden Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de tamara brajnović le 12 juin 2023
Dear Guests,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Davor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8 Tage Urlaub Rovinj
Super Anlage mit perfekter Lage. Schöner Strand, ca. 15 Minuten zu Fuß ins Zentrum vom Rovinj. Guter Wellness Bereich, tolle Pools. Die Buffets hätten eventuell etwas abwechslungsreicher sein können. Wir hatten nichts zu bemängeln.
Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 12 juin 2023
Dear Mr. Davor,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.CordiallyHotel Eden Management

8/10 Bien

Patryk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 11 juin 2023
Dear Mr. Patryk,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind RegardsHotel Eden Management

10/10 Excellent

Mark, Llantwit Major

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 28 mai 2023
Dear Mr. Mark,thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind RegardsHotel Eden Management

8/10 Bien

James

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall this is really a beautiful property. you should know that the hotel is huge and from end to end is a very long walk. f the room you get is at the far end everything you do is a long walk. Additionally the parking is really not on the hotel property. Approximately 2 weeks away. It is an inconvenience.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de tamara brajnović le 18 mai 2023
Dear guests,thank you for taking your valuable time to share with us your impressions after your stay.We are glad that you enjoyed our hotel.As far as parking is concerned, we are aware of the distance of 400 m, but also our porters are always at the service of our guests to provide them with transportation to the parking lot as well as car parking service.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Marcos

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente custo-benefício para a média temporada
É um resort muito bem localizado. Ótimas acomodações. Tudo funciona bem. E o entorno é maravilhoso: piscina, praia, parque e o charmoso centro de Rovinj - tudo ali, bem pertinho. Gostamos muito.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de tamara brajnović le 18 mai 2023
Dear Marcos,thank you for your nice comments.We are glad that you enjoyed your vacation and that everything was fine.We look forward to meeting you again.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Cheryl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de tamara brajnović le 18 mai 2023
Dear Cheryl,thank you for the high votes.We are glad that you enjoyed your stay.until the next meeting.CordiallyHotel Eden Management

10/10 Excellent

Henri

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great pool, amenities, fantastic staff.
Réponse de Hotel Eden le 28 nov. 2022
Dear Henri,Thank you very much for your wonderful 5/5 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management

6/10 Satisfaisant

Katharina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Umgebung tw. wunderschön, Blick aus dem Zimmer auf den müllplatz, dementsprechend schlechte Luft
Réponse de Hotel Eden le 7 nov. 2022
Dear Katharina,On behalf of the whole Hotel Eden team we would like to thank you for staying with us and for taking the time to provide feedback on your stay with the Expedia community.Caring for the guest and his satisfaction are our priorities, so each of your comments, both positive and negative, is for us of very important.We take all your comments very seriously and try to correct them on a daily basis, and every word of praise is proof that we are on the right track and motivates us to work even better.Looking forward to welcoming you again soon.Best regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Irina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolle Lage, immer wieder gerne
Réponse de Hotel Eden le 7 nov. 2022
Dear Irina,Thank you very much for your wonderful 5/5 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management

4/10 Médiocre

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leider war das gebuchte Zimmer nicht vorhanden, weshalb wir ein anderes bekamen. Als Entschädigung bekamen wir kostenloses Abendessen. Das Personal an der Rezeption war sehr freundlich. Der Herr, welcher das Gepäck aufs Zimmer bringt nicht. Das „Restaurant“ ist maßlos überfüllt und es entsteht ein Lärmpegel, welcher äußerst ungemütlich ist. Preis / Leistung passt hier einfach nicht. Am 2. Tag bekam ich eine Mail mit dem Hinweis es wären Nichtraucherzimmer. Da wir Nichtraucher sind verwundert mich das ein wenig. Alles in allem waren wir nicht zufrieden und werden in Zukunft wieder in einem anderen Hotel schlafen!
Réponse de Hotel Eden le 7 nov. 2022
Dear Daniel,On behalf of the whole Hotel Eden team we would like to thank you for staying with us and for taking the time to provide feedback on your stay with the Expedia community.Caring for the guest and his satisfaction are our priorities, so each of your comments, both positive and negative, is for us of very important.We take all your comments very seriously and try to correct them on a daily basis, and every word of praise is proof that we are on the right track and motivates us to work even better.Looking forward to welcoming you again soon.Best regards,Hotel Eden Management

10/10 Excellent

paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A well-maintained hotel with a easy 20 minute walk into town along the Adriatic shoreline. The breakfast is phenomenal!
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Eden le 14 oct. 2022
Dear Paul,Thank you very much for your wonderful 5/5 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management

10/10 Excellent

Stellan

Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Eden le 14 oct. 2022
Dear Stellan,Thank you very much for your wonderful 10/10 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management

10/10 Excellent

alessandro

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mini we al mare
Struttura rinnovata, altamente funzionale, dotata di ogni confort che giustificano il prezzo richiesto. Stanze un po’ piccole, ma pulite!
Il parco naturale adiacente lhotel
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Eden le 5 sept. 2022
Caro Alessandro,Grazie mille per i meravigliosi commenti! Siamo molto contenti che l’esperienza nel nostro albergo sia stata di Suo gradimento.Cogliamo l'occasione per invitarla a farci nuovamente visita, in modo che possa vivere nuove ed altrettanto belle esperienze. Cordiali saluti, Hotel Eden Management

10/10 Excellent

graham

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very kind and considerate service
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Eden le 5 sept. 2022
Dear Graham,Thank you very much for your wonderful 10/10 rate! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.Kind regards from Rovinj, Hotel Eden Management