Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
26 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Deleze, Suisse
12 mars 2014
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Moyen âge !
Deleze
10/10 Excellent
BJ
20 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, bonne situation
BJ
6/10 Satisfaisant
p, la rochelle-france
18 juil. 2009
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
trop froid dqns lq chambre
p
8/10 Bien
Chin Shia
Voyage en groupe
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Chin Shia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jaswant Singh
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaswant Singh
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Cotswold team le 14 mars 2024
Thank you for your positive comments, Jaswant!We look forward to having another opportunity to host you soon.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Kazuyuki, Urayasu City
4 mars 2024
Kazuyuki
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Te Ana Nui
2 mars 2024
Te Ana Nui
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Merle
Voyage en groupe
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Cotswold team le 28 févr. 2024
Thanks so much for the lovely review, Merle!We're so glad to see that you enjoyed the hotel and hope to have another opportunity to host you soon.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Cotswold team le 14 févr. 2024
Hi MatthewMany thanks for your positive review of our hotel. We apologise that you were not notified in advance of the pool closure; sadly we had some major drainage issues that took some time to remediate. We did take references/photos of the pool off all websites, but perhaps your booking was made before this.In any case, it's great to see that you enjoyed your stay and we hope to have another opportunity to host you soon. We're pleased to advise that the pool is now fixed.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Lorenz
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorenz
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Cotswold team le 7 févr. 2024
Hi LorenzThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We're delighted to hear that overall, your experience was enjoyable.We would like to clarify our stance on the CC surcharge to ensure transparency. It's important to note that we do not directly 'charge' the CC surcharge; rather, we pass on the transaction fee imposed by the banks. Without passing on this cost, we would essentially bear an annual overhead of approx. 50,000. This is a burden that, in fairness, should be attributed to the customer using their credit card, rather than being absorbed by us. To offer alternatives, we provide options for cash and EFTPOS payments, both of which do not incur any surcharge.It's also worth mentioning that many small businesses in NZ have adopted a similar approach due to the financial constraints they face. While we understand that it may be inconvenient, the root of the issue lies with the banks imposing these fees rather than the businesses navigating through this challenge.Thank you again for sharing your thoughts, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Kelly
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Cotswold team le 22 janv. 2024
Many thanks for the positive review, Kelly!Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Dietrich
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dietrich
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Team le 18 janv. 2024
Danke Dietrich,Vielen Dank für deine 5-Sterne-Bewertung, Wir freuen uns darauf, dich wieder in unseren Executive-Zimmern willkommen zu heißen.Kind regards, Scenic Hotel Cotswold
6/10 Satisfaisant
Vanessa
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vanessa
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Cotswold team le 22 déc. 2023
Hi VanessaThank you for your kind words about our excellent staff.We appreciate your feedback regarding the room condition. It's worth mentioning that we've recently refurbished 41 of our rooms to a very high standard, and we'll continue working to enhance our guest experience. We hope to welcome you back to enjoy our upgraded accommodation offering at some stage.Warm regardsThe Cotswold team
2/10 Horrible
Matt
1 nov. 2023
Matt
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Cotswold team le 6 nov. 2023
Hi MattWe're very disappointed to see that your stay fell below your expectations.If there are any specific details you'd be willing to share, we'd appreciate you contacting the hotel directly.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Jon
Voyage en couple
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jon
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Cotswold team le 6 nov. 2023
Dear JonThank you for your kind words regarding our staff's assistance and our efforts to return your belongings. We appreciate your understanding regarding the dated units and refurbishment needs. Your feedback is valuable, and we'll consider it in our ongoing efforts to improve our facilities.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Ashish
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashish
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de The Team Scenic Hotel Cotswold le 7 oct. 2023
Thank you Ashish, for the lovely review. We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and look forward to welcome you back. Kind regards,The Team Scenic Hotel Cotswold
10/10 Excellent
Min young
12 sept. 2023
Min young
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de The Cotswold team le 19 sept. 2023
Thanks so much for the perfect score, Min! We're delighted to see that you enjoyed your stay with us.See you again soon!The Cotswold team
10/10 Excellent
Matt
Voyage d’affaires
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing.
Matt
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The Cotswold team le 10 sept. 2023
Hi MattWe so glad to hear you loved the changes!! The refurbishment has definitely made a major difference, and we are very proud of the quality of rooms that we are now able to offer.Hoping to see you again soon!Warm regardsThe Cotswold team
2/10 Horrible
sheik aslam
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 sept. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sheik aslam
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de The Cotswold team le 10 sept. 2023
Hi SheikWe're very sorry to hear of your experience at Scenic Hotel Cotswold. We would be most grateful if you could provide more specific information so we can ensure your concerns are followed up with the Housekeeping team. Please give us a call on 03 355 3535 at your convenience.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
chrstina
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chrstina
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de The Cotswold team le 29 août 2023
Many thanks for your review, Christina.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Kelly
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
an overniter
Kelly
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The Cotswold team le 17 août 2023
Hi KellyThanks for the review and sorry to hear you had issues with the heat pump! It seems to be working okay, so please give us a call at reception if you have any difficulties on your next stay; we'll be only too happy to help.Warm regardsThe Cotswold team
4/10 Médiocre
Ryan
13 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de The Cotswold team le 14 août 2023
Hi RyanThank you for bringing these issues to our attention, and we're very sorry that we missed the mark on this occasion. Your experience is far below the standard that we strive to deliver.We hope that you will give our fully refurbished rooms a try on your next visit.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Katie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The Cotswold Team le 10 août 2023
Thank you very much, Katie, for the fantastic review! The staff will be overjoyed to read your feedback.We look forward to welcoming you back.Kind regards,The Cotswold Team
10/10 Excellent
Pam
31 juil. 2023
Pam
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 1 août 2023
Thanks so much for the perfect score, Pam!Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Ron
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 23 juil. 2023
Many thanks for the positive review, Ron.We hope to see you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Geoffrey
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Geoffrey
Réponse de The Cotswold team le 16 juil. 2023
Thanks so much for the lovely feedback, Geoffrey. We're delighted to hear that you had a great time at the Cotswold and would look to stay with us again.We look forward to seeing you again on your next trip to Christchurch!Warm regardsThe Cotswold team
4/10 Médiocre
Lamea
Voyage en famille
15 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lamea
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 16 juil. 2023
We're sorry to see that you didn't enjoy your stay with us, Lamea. Please do give the hotel a call on 03 355 3535 if you would like to discuss your experience in further detail.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de The Cotswold team le 16 juil. 2023
Many thanks for the positive review, Jennifer. We really appreciate it!Hope to see you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Simon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de The Team Cotswold le 12 juil. 2023
Dear Simon, Thank you for your great review! We're thrilled to hear you have enjoyed our hotel's location, room size, and services. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back in Christchurch.Kind regards,The Team Cotswold
8/10 Bien
sheik aslam
10 juil. 2023
sheik aslam
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de The Team Cotswold le 30 juil. 2023
Thank You sheik aslam for the 4 star review. We look forward to welcome you back on your next visit to Christchurch. Kind regards,The Team Cotswold
10/10 Excellent
Lorina
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorina
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 10 juil. 2023
Thanks Lorina, we really appreciate the positive comments and look forward to hosting you again.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Joshua
Voyage en famille
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 9 juil. 2023
Thanks for the positive review, Joshua! We're not too far from having everything finished; next up is the restaurant, which starts in August.We look forward to showcasing the hotel to you once the refurb is complete!Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Nicki
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicki
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 7 juil. 2023
Thanks so much for the wonderful review, Nikki. The team will be delighted!We're so glad you enjoyed your stay and look forward to hosting you again soon!Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Mari-Elize
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mari-Elize
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 4 juil. 2023
Thanks for the fantastic review, Mari-Elize. We're so glad that you enjoyed your stay with us!Hoping to see you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Lesley
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesley
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 3 juil. 2023
Many thanks for the lovely review, Lesley.We can't wait to see you again!Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Aimee
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimee
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de The Cotswold team le 2 juil. 2023
Thank you for the lovely review, Aimee. Next time you are staying with us, please do let the front office team know of any requirements that you have in the room, and they will be delighted to assist. We look forward to seeing you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Natasha
Voyage en famille
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de The Cotswold team le 2 juil. 2023
Many thanks for the lovely review, Natasha.We hope to see you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
6/10 Satisfaisant
Rahul
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rahul
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de The Cotswold team le 2 juil. 2023
Hi RahulThank you for taking the time to review the hotel. We're disappointed to see that your stay was only average. If you have any specific feedback, we'd welcome the opportunity to speak with you directly.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Matt
Voyage en famille
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de The Cotswold team le 22 juin 2023
Thanks so much for the lovely review Matt, that's amazing! We're so glad that you had a great stay with us.We can't wait to host you again on your next visit!Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Loretta
12 juin 2023
Loretta
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de The Cotswold team le 13 juin 2023
Thanks for the 10 out of 10, Loretta! We're so pleased to see that you enjoyed your stay.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Raewyn
8 juin 2023
Raewyn
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hunar Chhikara le 29 juin 2023
Thank you Raewyn for 5 star review and choosing Scenic Hotel Cotswold. We look forward to welcome you again. Kind regards, Team Cotswold
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en couple
1 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de The Cotswold team le 1 juin 2023
Hi StephenMany thanks for the five-star review.Sorry to hear about the spiders, which we are assuming are the Daddy Long Legs that sometimes find their way in. We have given the room a good check over now.Regarding the upgrades, please note that 41 of our 77 rooms have been fully refurbished. Unfortunately it seems you booked a non-refurbished, Standard Room, on this occasion. Next time, we would encourage you to book an Executive Room to see all of the amazing changes we've made : )Hope to see you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Yaqin
21 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yaqin
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de The Cotswold team le 23 mai 2023
Thanks so much for the review, Yaqin!Warm regardsThe Cotswold team
8/10 Bien
Sanjesh
19 mai 2023
Sanjesh
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de The Cotswold team le 13 juin 2023
Many thanks for the review, Sanjesh!Wishing you all the very best.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Anibal
Voyage en couple
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anibal
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de The Cotswold team le 10 mai 2023
Thanks for the lovely review, Anibal. We're so pleased you enjoyed your stay and look forward to hosting you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
6/10 Satisfaisant
Val
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Val
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de The Cotswold team le 23 mai 2023
Thanks so much for your review, Val. We're sorry to see that your stay was only average and hope to exceed your expectations next time.Warm regardsThe Cotswold team
10/10 Excellent
Rob
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de The Cotswold team le 2 mai 2023
Many thanks for the positive review, Rob! The rooms are indeed large; perhaps the the largest in Christchurch!We look forward to hosting you again soon.Warm regardsThe Cotswold team
4/10 Médiocre
Rose
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rose
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de The Cotswold Team le 2 mai 2023
Dear RoseThank you for taking the time to leave us a review of your recent stay with us. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.We take guest feedback seriously, and apologise sincerely for the unpleasant smell in your room. This is not the standard of cleanliness and comfort that we strive to provide to our guests. Regarding the broken down cars outside the rooms, please know that we take pride in maintaining a clean and safe environment for our guests. We made a note of your comments and took immediate steps to ensure that this issue was addressed.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide a more satisfactory stay.SincerelyThe Cotswold team
8/10 Bien
Rakesh
Voyage en famille
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rakesh
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de The Cotswold team le 30 mars 2023
Dear RakeshThank you for your feedback regarding your recent hotel stay. We apologise for not providing a separate dining table during dinner, despite the availability of vacant tables. However, we are glad to hear that our staff were helpful. We will address this matter with our team to ensure a better dining experience for our guests. We appreciate your comments and hope to welcome you back soon.Warm regardsThe Cotswold team