Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Bernard
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BIEN
Bernard
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Charline
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel plein coeur de Chicago
Charline
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Fabrice
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel.
Fabrice
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Carl
27 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Carl
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Fanny
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fanny
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Laura
29 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
You get what you pay.
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2019
2/10 Horrible
Carly
Voyage en couple
9 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carly
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
2/10 Horrible
James B
Voyage en famille
13 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
James B
Séjour de 3 nuits en août 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 août 2021
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Customer Service le 11 sept. 2020
We appreciate you sharing your concerns with us.
We regret to hear that you were dissatisfied with your recent visit. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de L.M F.D. le 13 sept. 2020
Thank you for your feedback, we are deeply sorry the room we checked you in was not the one on the picture, please know that we are ironing this out we our staff and management, please feel free to contact us by phone or email for a follow up and more information, thank you again, we hope to hear from you soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Customer Service le 5 août 2020
Thank you for the feedback.
While it's great you enjoyed your time with us so much, we regret that our services didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we'll be sure to discuss your feedback with our team moving forward.
We look forward to hosting you again soon for a more positive experience.
8/10 Bien
Jason, Michigan
Voyage en famille
26 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de LM F.D. le 28 juil. 2020
Dear Jason, we want to thank you for taking the time to share you experience with us , we are thrilled you enjoyed your time here at the Hotel , we hope to see you again soon, thank you so much and have a wonderful day.
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en famille
18 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Location with many perks
Melissa
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de LM FD le 19 juil. 2020
Dear Melissa.We appreciate your positive feedback about the hotel, service, and Staff . Thank you for staying with us, hope to see you again, have a great rest of your day.
6/10 Satisfaisant
Anonymous, Las Vegas
Voyage d’affaires
17 juil. 2020
Les points faibles : Propreté
Anonymous
Séjour de 11 nuits en juillet 2020
Réponse de LM FD le 19 juil. 2020
Thank you so much for your feedback, We are delighted to have you in our Hotel, and happy you made memories you can share with family and friends, using Our rooftop's spectacular view .We are looking forward to having you again as our guest, have a wonderful day.
10/10 Excellent
Marjani
16 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marjani
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de ML FD le 19 juil. 2020
Thank you so much for staying with us, we are looking forward to having you again with us, have a great week-end
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
8 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Manager le 8 juil. 2020
We appreciate your feedback. We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.
4/10 Médiocre
anonymous, napoleon
Voyage en couple
6 juil. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
anonymous
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de LM FD le 6 juil. 2020
Thank you for your detailed review, we are sorry to hear that you did not enjoy your experience at The Inn. Your feedback has been passed to our management personnel. we are taking your concern very seriously. We would like to further discuss your experience at the Hotel, please call us directly at the hotel or email us.
8/10 Bien
oliver
4 juil. 2020
oliver
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Manager le 15 juil. 2020
Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay. We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de LM FD le 6 juil. 2020
Thank you for your feedback, we are pleased to hear you had a nice experience with our staff but saddened that you did not like your room. We want to assure you that your feedback is taking very seriously. Please send us a message with your information associated with your reservation and one of our team members will reach out to you soon, thank you.
6/10 Satisfaisant
Esther, San Francisco
26 juin 2020
Esther
Séjour de 6 nuits en juin 2020
Réponse de Customer Service le 26 juin 2020
Thank you for leaving us this wonderful review, Esther!
We're thrilled your time at Inn of Chicago was so enjoyable! It's also great to hear you took advantage of our convenient location in the heart of the city. We endeavor to offer our guests only the most memorable of experiences and your praise lets us know we're succeeding. We look forward to hosting you again soon for another fabulous experience!
Have a lovely day!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juin 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Management le 26 juin 2020
We hope you enjoyed your stay! Thank you for taking the time to review The Inn of Chicago.
We look forward to your next stay.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 juin 2020
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Customer Service le 26 juin 2020
We appreciate your feedback.
We're deeply disappointed you had such challenges during your time with us. Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. Could you provide the details of your reservation (name and dates) along with an email address or phone number that would be convenient to reach you? We'd like to look into this as soon as possible.
We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 mai 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de Customer Service le 24 mai 2020
We appreciate the feedback.
It's unfortunate your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We regret you weren't entirely satisfied with our furnishings and accommodations. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with our team moving forward.
We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
10/10 Excellent
Brenna
18 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay all around.
Brenna
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Kimmie R, Sales Manager le 29 avr. 2020
Hi Brenna! Thank you for the 10 out of 10! We are happy to hear you had a wonderful stay and enjoyed the location.
We will address the heating issue so you are more comfortable on your next visit!
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage d’affaires
24 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Kimmie R, Sales Manager le 29 avr. 2020
Hi Carolyn! Thank you for the 5 out of 5! We are pleased to hear you enjoyed the location and nearby attractions. We appreciate your business. We'd love to see you again soon so we can share an even more enjoyable experience with you.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 24 mars 2020
I am happy to hear that the staff was up to expectations, we pride ourselves on providing a good experience. Thanks for sharing the feedback about your room. We take these comments seriously and will discuss with our team. We hope you come back and give us another try!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 24 mars 2020
Thanks, we look forward to welcoming you back
10/10 Excellent
Luis
Voyage d’affaires
19 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Manager le 24 mars 2020
Luis, thanks for the perfect 10!! Can't wait to have you back with us!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Kimmie R, Sales Manager le 29 avr. 2020
Thank you for the 5 out of 5! We hope you enjoyed your stay and were able to experience all the Chicago favorites! We are looking forward to your next stay.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Customer Service le 18 mars 2020
Thank you for taking the time to share your feedback.
We were disappointed to learn that the condition of our hotel did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward.
We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.
2/10 Horrible
Edward, Chicago IL
Voyage en groupe, Voyage en couple
17 mars 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
Edward, I deeply apologize about your experience that is 100% not acceptable. I encourage you to give us another chance, as that is not the normal. I have notified and met with our housekeeping department this morning. Thank you for letting us know.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
Thanks for the high five! We look forward to welcoming you back!
2/10 Horrible
Will, Chicago
Voyage en couple
17 mars 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Will
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
We appreciate the feedback, Will.
We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
Thanks for your feedback, and we are happy you enjoyed our public spaces. We have taken note of your other feedback as well, and have shared it with team. We hope to welcome you back sometime.
4/10 Médiocre
Melissa
16 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Customer Service le 16 mars 2020
We appreciate the feedback, Melissa.
We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
Thanks, we look forward to welcoming you back. Our location doesn't get much better!
2/10 Horrible
Victum, CHICAGO
Voyage d’affaires
14 mars 2020
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Victum
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
We appreciate the feedback, Victum.
We have shared your review internally this morning. We do hope you will give us another chance next time you are in Chicago.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cheap but Comfy
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Manager le 24 mars 2020
Thanks for the perfect 10. We truly appreciate that and we have noted your feedback as well. We look forward to having you back with us next time you are in Chicago
4/10 Médiocre
Anna
Voyage en famille
13 mars 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Customer Service le 14 mars 2020
We appreciate the feedback, Anna.
It's unfortunate your time with us was less than ideal. We care about the satisfaction and happiness of our guests. We regret that your room wasn't refreshed properly. It's important to us that we offer our guests a quality experience so we'll address your concerns with the appropriate members of our team moving forward.
We hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Customer Service le 13 mars 2020
We appreciate your feedback.
We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
Nathalia
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalia
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Kimmie R, Sales Manager le 29 avr. 2020
Hi Nathalia! Thank you for rating The Inn of Chicago. Please provide more feedback to ensure better quality for future stays! We always strive for ways to improve service, quality and overall experience. We hope to see you soon!
4/10 Médiocre
Sheila
Voyage en famille
9 mars 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Customer Service le 10 mars 2020
We appreciate you leaving your feedback with us, Sheila.
While we're glad you enjoyed your stay, we regret that your visit was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.
10/10 Excellent
Taylor
Voyage en groupe
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taylor
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Kimmie R, Sales Manager le 29 avr. 2020
Hi Taylor! Thank you for the rockin' 10 out of 10! I hope we exceeded your expectations. We look forward to seeing you soon.
Have a wonderful day.
8/10 Bien
Steven
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good for price
Steven
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 24 mars 2020
Steven, we are happy to hear you enjoyed your time in Chicago. Thanks for staying with us and we hope you will visit us again next time
2/10 Horrible
Christine
9 mars 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Customer Service le 10 mars 2020
Thank you for sharing your feedback, Christine.
We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliper service our guests are accustomed to.