Cafetière/bouilloire

Avis sur Charleston Marriott Town Center

3.5 out of 5
Charleston Marriott Town Center
200 Lee St E, Charleston, WV

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 468 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 278 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 135 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 74 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 45 avis sur 1000." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

HEATHER

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was in a good location but the staff was rude, not helpful at all, the rooms were very outdated as well as the whole property. The tv barely worked and all of the channels were very low picture quality. It did not feel safe. They charge $15 a day for parking but the garage is old and run down and the key card reader is all smashed up so unusable so anyone can just drive in and park and leave whenever they want. Not worth $15 a day at all especially since there was a nicer garage right across the street charging $2. Everything was self serve which I actually don’t mind but they only had three luggage carts and very slow elevators. We would definitely not stay here again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Rebecca

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel overall was ok but could have been better. Every surface of our room was very dusty. Left dust on our fingers. The bathroom counter was dirty as well has dirt on the shower floor and hair on the toilet. The bed was not made very well either. They no longer have a pool even though it was advertised and have pool listed on their sings.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Nicolette

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nn
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Shena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Glenn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Penny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Overrated for the price. Rooms are small. Hidden charges. Convenient location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Charleston Marriott le 1 avr. 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Edward

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice comfortable room
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Charleston Marriott le 1 avr. 2024
Thank you for your Reply

10/10 Excellent

Sabrina, Denver

Les points forts : Propreté
Comfortable bed
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Charleston Marriott le 1 avr. 2024
Thank you for your Reply

4/10 Médiocre

Melody

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Our room was dirty. Beer caps in the floor. Used washrag with private area hairs in the shower. Other than that the stay was good.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Charleston Marriott le 1 avr. 2024
Will let our Housekeeping leadership know to help ensure similar issues does not arise in the future

10/10 Excellent

Pamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Kathy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love the convenience. Rooms could use a little updating.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

martha

Les points faibles : Personnel et service
Staff on site at time of booking was disinterested and unhelpful and area around site is very urban.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Dave

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Sally

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Best thing about the hotel is convenience to the civic center. Property was nice and clean. Staff was friendly. Pool is listed on Expedia, however is permanently closed so that was a disappointment. Not really property’s fault. I would definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Kassi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Virginia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at this hotel were very helpful and accommodating. I travel to WV for work, and this will be the only place I stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Charles

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hidden charges $15 charge for no theft was very disappointed about this.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Eugene, Columbus

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Christy

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Michelle

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dont stay here
The hotel needs upgrades. No hot water. General areas were cold. Front desk staff was rude. Would recommend Embassy Suites
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

4/10 Médiocre

Ceressa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No hot water
We had a Thursday- Sunday stay. During that time, we had no hot water. It would get mildly warm at best. I was offered some money back on my stay but not given an amount or when to expect it. Several other people at our convention also had the same issues.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

yancey

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Kelly

Les points forts : Propreté et personnel et service

10/10 Excellent

Sheila

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always excellent
We love the downtown Marriott. Friendly, efficient staff, and so nice we could bring our dog. Will stay again.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Sheila

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Jacob

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Danny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Kali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accommodating, comfortable and good water pressure
The staff was very accommodating, sending a microwave to our room since we have a small child. I was also undecided on if i was going to bring our small dog so i did not book a room for that but they got us switched pretty easily. My room key was having issues being in my magnetic phone case and had to get it redone a few times with no issues. Allyson, a waitress at the bar was so extremely nice to my baby and I and really made it fun to come down and eat alone (my husband was at an event). We had to come back a second night. THE WATER PRESSURE IN THE SHOWER WAS A DREAM!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Anisley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Darla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

William

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Personnel et service
An older property for sure and the surrounding neighborhood is a bit rough but the hotel itself is clean, spacious and friendly staff. The $100 pet fee seems high though compared to other hotels.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staff was super nice
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Ron

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Larry

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
For the amount that we paid which included a 100dollar pet fee the room could have been cleaner. The bathroom floor was not clean and the refrigerator had several bags of leftovers and dog food that made the room have a little bit of a bad order. We decided to eat at the restaurant the first night because we were going to a concert at the Charleston coliseum. That was not a good idea as the food was practically burned and extremely dry and contained very little filling.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Brandon

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I thought I was splurging because Marriott hotels are usually very nice but that was not the case. I will probably never stay at another Marriott hotel after this experience. The hotel overall was outdated and dirty. When we got to our room we checked for bed bugs which we have never felt the need to do before. The mattress itself was thin and uncomfortable. There weren’t any bugs but when we laid down on the bed it was covered with little hairs. They hotel staff switched us rooms but didn’t offer anything for the inconvenience. The hotel had a good rating and good reviews but I don’t see how. I felt like I was staying in a dirty motel rather than a Marriott hotel. I can’t believe Marriott would keep their name on that building.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Matthew

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

james

Les points forts : Propreté
Very convenient to the civic center, they charge extra for parking and breakfast, the room was fine but was hot and never really cooled down.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Samuel

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Gregory P

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The heat did not work in the room and countless tries did nothing. Ice maker on floor broken. No room service and restaurant bar didn't open until 4. But when you could find a waiter, they were nice. Breakfast was buffet style and the food, eggs and stuff, was cold. Not good at all. The parking garage key card reader was broken so anyone could have parked there for free but we were charged $15/day. We will never go back there again.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Kurt

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Stale/foul odor in the elevators. Odor in the fitness center was intolerable!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Allen

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

pauline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
felt safe
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Margaret

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the highway, easy check in, clean
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk was kind and helpful
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Mindy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was excellent
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

sharon, Alexandria

Great location. Have to pay for parking and breakfast
Séjour de 1 nuit en octobre 2023