Les notes se basent sur un nombre total de 23 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,1 sur 5
Recommandé par 91 % des clients
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Services et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
5 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 12 août 2014 sur Hotels.com
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Nice and classy hotel

Publié le 9 juin 2014
We had a good time staying at Movich. The service is excellent and the facilities very nice.
4 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié

Great service!

Publié le 19 avr. 2014 sur Hotels.com
I had a great stay at the Movich. The breakfast was copious, the wifi worked great and the rooms were large and clean. The doorman was the best! I bought some avocados from a local market and was eating them in the lounge when he appeared with some salt and said it would taste much better with. When do you ever get service like that??? The only annoyance was the security charge at the end that wasn't part of the quoted price or announced at check-in. I believe this is common practice all over Colombia, but annoying nonetheless.
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Aaronde Colombia

Ubicacion dificil, pero el servicio mejor

Publié le 18 avr. 2014 sur Hotels.com
Bien.
2 sur 5
par Gertde Berlin

Früstück mangelhaft, Keine Englischkenntnisse

Publié le 16 avr. 2014
Les + : Die grossen Betten
Entgegen der üblichen Verfahrensweise, war nur ein Fruchtbuffet aufgebaut, alles andere war laut Karte zu bestellen. Butter war so gross wie der Daumennagel, in einer Schale lag eine Erdbeere. It etwas Saft, was die Marmelade bedeuteten sollte. Das Croisant alt und wablich. Statt Englischkenntnisse, die man bei soviel Sternen erwarten hätte können, ein Übersetzungsprogramm im Computer als Hilfsmittel. Obwohl ich den Hotelpreis bereits vorab entrichtete, verlangte man von mir die Bezahlung einer Hotelversicherung, was ich jedoch ablehnte. (Wohlgemerkt keine Tourismusabgabe) Obwohl das Hotel einen sehr guten Eindruck in Lage, Sauberkeit und Ausstattung machte, vergällte mir diese unschönen Eindrücke eine Empfehlung für dises Hotel.
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Megande San Francisco

A nice hotel - but service was overbearing

Publié le 19 janv. 2014 sur Hotels.com
The hotel itself was nice, in the perfect area, room was clean, lobby area nice and clean - but nothing stood out as amazing. The gym was just a sad little room with a few machines, calling it a gym is aggressive. There was no iron in the room and when I asked for one, they insisted they iron my clothes for me. I was in a rush, and knew I wouldn't get my clothes back in time (I didn't), so had to wear something else. My biggest complaint is the service, the intentions were certainly in the right place but I found the service overbearing and uncomfortable. For instance, when I sat down at breakfast (alone) I always had a few men looming over me watching me eat. I know there were just there to get me anything I needed or clear my plate the moment I set down my fork, but I found it extremely uncomfortable.
4 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par Juan S. Gomezde Los Angeles

Great location and great service

Publié le 7 janv. 2014 sur Hotels.com
This hotel is located at an excelent place. Close to bars, restaurant, shops, mall, etc. All that at walking distance. The staff was really friendly and helpful.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 janv. 2014
This felt like a hotel that was once great, now neglected. The rooms are incredibly beautiful and it is well located, BUT: No less than three things were broken in the bathroom: a panel kept falling, a faucet handle stayed in our hand and there was no hot water, to which they responded by telling us they had forgotten to turn it on. Moreover, I had booked for the "feather bed" advertisement, but no one there seems to know what feathers are and overall the staff, while nice enough, are obviously inadequately trained. It is really sad, and I write this in the hope that the managers can get their thing together.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 26 déc. 2013
Les + : La atencion del personal es muy buena y de soluciones inmediatas.
Situation : Esta ubicado cerca de la nueva zona rosa de Cali, asi que tienes multiples opciones cerca para disfrutar.
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Mojede Hamburg

Gut

Publié le 13 nov. 2013 sur Hotels.com
Gut