Avis
7,4
Bien
8,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
18 févr. 2024
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sam le 1 avr. 2024
Dean, thank you for taking the time to review my property. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
10/10 Excellent
Diana
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sam le 4 mars 2024
Diana, thank you for taking the time to review my property. It is very nice to get a pat on the back. I will pass it on to my staff. Once again, thank you.
10/10 Excellent
isabel
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
isabel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sam le 4 mars 2024
Isabel, thank you for the kind review. We work hard to ensure all our guest have a great stay with us. It is really nice to know our work has paid off. I will look into your suggestion. Once again, thank you.
8/10 Bien
Gil C
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gil C
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gil C
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gil C
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Moses
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Moses
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Sam le 4 déc. 2023
Moses, I apologize for the issues you raised. Rest assured, I am addressing your concerns. I have reached out to the City of San Benito officials to help resolved the water pressure issue. Once again, thank you for bring this matter to my attention.
10/10 Excellent
cynthia
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Sam le 9 nov. 2023
Cynthia, thank you so much for the kind words. I will certainly let my staff know. We look forward to seeing you again during your next visit to the Valley.
6/10 Satisfaisant
Troy
Voyage en famille, Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Troy
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Sam le 9 oct. 2023
Troy, I apologize. This is not the experience we want our guest to have. Rest assured, I will personally make sure all of your concerns are addressed immediately. Once Again, Thank you.
8/10 Bien
TOM, ROCKFORD
20 sept. 2023
TOM
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sam le 9 nov. 2023
Tom, thank you for taking the time to review my property. We value your opinion. Once again, thank you.
4/10 Médiocre
Luis
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sam le 18 sept. 2023
Luis, I apologize for the wifi service. I will look into the matter. I wish you had called the front desk, we would have tried to help troubleshoot shoot the issue.
10/10 Excellent
Avis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sam le 4 sept. 2023
Avis, thank you so much for the pat on the back. I will certainly pass on the praise to my staff. Once again, thank you.
10/10 Excellent
Joe
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Sam le 4 sept. 2023
Joe, thank you for the kind words. We look forward to seeing you again during your next visit to the Valley.
10/10 Excellent
Nicolas, tampa
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sam le 4 sept. 2023
Nicolas, thank you for the kind words. I will definitely pass on the praise to my staff. Thank you.
10/10 Excellent
amit
3 juil. 2023
amit
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sam le 10 juil. 2023
Amit, thank you so much for the pat on the back. I will definitely pass on the the praise to my staff. Thank you again, we look forward to seeing you again during your next visit to the Valley.
10/10 Excellent
Andres
12 juin 2023
Andres
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Sam le 3 juil. 2023
Andres, thank you for taking the time to review my property. My staff and I really appreciate the pat on the back. Once again, thank you.
8/10 Bien
Jose
11 juin 2023
Jose
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Sam le 3 juil. 2023
Jose, thank you for taking the time to review my property. My staff work very hard to ensure all our guest have a great stay. It is very nice to get a pat on the back. Thank you again.
8/10 Bien
Rodion
Voyage d’affaires
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodion
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Sam le 4 juin 2023
Rodion, thank you for taking the time to review my property. I take the review process very serious and am pleased that you enjoyed your stay with us. Once again, thank you.
4/10 Médiocre
Stefanie
5 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefanie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sam le 6 mai 2023
Stefanie I apologize for not meeting your expectations. We will certainly try harder next time.
10/10 Excellent
Juan
29 avr. 2023
Juan
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sam le 4 juin 2023
Juan, thank you so much for taking the time to review my property. My staff work very hard to ensure every guest has a great stay. It is really nice to hear that we exceeded your expectations. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
2/10 Horrible
JOE
Voyage en famille
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
JOE
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Sam le 22 avr. 2023
Joe, I apologize. I will look into the sink matter, towels, and since all our beds are new, I will contact the manufacturer to let them know you did not like their beds. Once again, I apologize.
4/10 Médiocre
Retha
20 mars 2023
Retha
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Sam le 13 avr. 2023
Retha, I apologize for not meeting your expectations. We will certainly do better for our next guests. Once again, I apologize.
8/10 Bien
cynthia
Voyage d’affaires
25 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Sam le 28 janv. 2023
Cynthia, thank you for the kind words. I will look into the issues you had with the water pressure. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
8/10 Bien
cynthia
Voyage d’affaires
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sam le 28 janv. 2023
Cynthia, thank you for the kind words. I will look into the issues you had with the water pressure. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
10/10 Excellent
Enrique
10 janv. 2023
Enrique
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sam le 28 janv. 2023
Enrique, thank you for the review. I will pass on the praise to my staff. Once again, thank you.
10/10 Excellent
rocio
Voyage en famille
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rocio
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Sam le 28 janv. 2023
Rocio, thank you for taking the time to review my property. It is very nice to hear that we are doing our jobs to our guests satisfaction. Thank you.
8/10 Bien
Robert
20 nov. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Robert
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Sam le 20 nov. 2022
Robert, thank you for taking the time to review my property. I appreciate the kind words. We look forward to seeing you during your next visit to the valley.
2/10 Horrible
maria
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service
maria
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
SERGIO
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SERGIO
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Sam le 20 juil. 2022
Sergio, I apologize. We do not enter stay over rooms. You were told this at check in and it is on the registration card you signed. We will gladly exchange towels at your convenience. I apologize for any communication issue.
2/10 Horrible
Eva
Voyage en groupe
12 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Sam le 16 juil. 2022
Eva, I apologize. Since we did not meet your expectations, we offered you a refund and to cancel your stay. You declined and said everything was ok.
Our hotel policy applies to everyone, including people on vacation. Only registered guests are allowed to use hotel facilities. Everyday, I followed up with you, and asked you if everything was okay. You did not express your concerns at anytime. Once again, I apologize.
6/10 Satisfaisant
Francisco
26 juin 2022
Francisco
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sam le 27 juin 2022
Francisco, I apologize for not meeting your expectations. Please call the hotel directly to let us know where we can improve. Once again, thank you.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fine
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sam le 27 juin 2022
Thank you for taking the time to review my property. I will definitely have a meeting with the Front Desk and Maintenance staff to address your concerns. Once again, thank you.
6/10 Satisfaisant
Rose
Voyage en groupe
17 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Rose
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sam le 18 avr. 2022
Rose, I sincerely apologize. I will address your concerns and suggestion to add coffee makers in the rooms. We want all our guests to enjoy their stay with us, so it is disappointing to hear that we fell short. Thank you for bringing these issues to my attention. Once again, I apologize.
10/10 Excellent
Raul
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a Happy Camper
Raul
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Sam le 28 mai 2022
Raul, I sincerely apologize. This is not how we want our guest to be addressed. I take full responsibility and rest assured, I will have a meeting with my staff. Once again, I apologize.
4/10 Médiocre
Marcus
Voyage d’affaires
4 mars 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Marcus
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de sam le 4 mars 2022
Marcus, please accept my apology for any confusion. We do not offer breakfast. I checked and even had Expedia Support verify for me, that this property does not have mention of or listing of us offering breakfast. Please let me know where you found this information, so that I may fix it. I would like to avoid this confusion for other guests. However, as you mentioned, you were notified at check in, that we do not offer breakfast. Once again, please accept my apology for any confusion.
10/10 Excellent
Juan
4 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Sam le 8 mars 2022
Juan, thank you for the review. I will pass on the good news to my staff. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Amy
Voyage d’affaires
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Sam le 13 janv. 2022
Amy, thank you so much for the pat on the back. I will definitely pass on the praise to my staff. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
8/10 Bien
Pedro
3 janv. 2022
Pedro
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Sam le 16 juil. 2022
Thank you Pedro.
10/10 Excellent
Humberto
Voyage en couple
3 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Humberto
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Sam le 29 déc. 2021
Humberto, thank you for the kind words. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
TaMar
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TaMar
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sam le 17 nov. 2021
Thank you for the honest review. In these times, it is really nice to get a pat on the back. We look forward to seeing you again during your next visit to the Valley. Once again, thank you.
10/10 Excellent
Taylor
Voyage d’affaires
10 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Sam le 1 nov. 2021
Taylor, thank you so much. I will certainly pass on the praise to my staff. It is always nice to get a pat on the back. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 sept. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Filthy rooms and toilet not working
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Sam le 20 sept. 2021
I'm concerned about the problems you experienced at our hotel during your recent visit. I do take the review process very seriously, so it is disappointing that the review is Anonymous. I would like to look into the matter for you but I am unable to locate the reservation.
However, we accommodate many guests each evening, and we strive to make their stay a satisfying one. We check and double check every room to ensure that you, our guest, are provided with a suitable living environment. The principal goal of our hotel is to provide dependable service to all of our guests at reasonable prices. Consequently, it's disappointing to learn that you're unhappy. Once Again, please accept my sincere apology.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 août 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de sam le 23 août 2021
Thank you for taking the time to review my property. I apologize for the issue you had at my property. I will definitely look into the matter. Once again, thank you.
2/10 Horrible
Billy
20 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Billy
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sam le 16 juil. 2022
I apologize for not meeting your expectation. We only allow registered guest to use our facilities.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de sam le 20 août 2021
Thank you for taking the time to review my property. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
10/10 Excellent
Miriam
Voyage en famille
15 août 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miriam
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sam le 17 sept. 2021
Miriam, thank you for taking the time to review my property. I will pass on the praise to my staff. It is really nice to hear kind words. Once again, thank you.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 juil. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de sam le 23 juil. 2021
I apologize for not meeting your expectations. I take the review process seriously. Please contact the hotel to discuss what we could have done to make your stay better.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Sam le 3 juil. 2021
Thank you. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Sam le 15 juin 2021
Thank you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sam le 21 mai 2021
Thank you for taking the time to review my property. We greatly appreciate your understanding and patience. Once again, thank you.
8/10 Bien
Lawrence
3 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sam le 3 mai 2021
Lawrence, thank you for choosing the Lone Star Inn for your lodging needs. We look forward to seeing you during your next visit to the Valley.