Avis sur Divi Flamingo Beach Resort & Casino
Divi Flamingo Beach Resort & Casino
J.A. Abraham Boulevard 40, Kralendijk, Bonaire
Avis
7,8
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Nella Martinus - Guest Relations Coordinator le 28 août 2022
Dear Mr. Martin,Thank you very much for rating us a 5 out of 5! We are very happy with your review and we will share this with our staff. We try our best to give our guests the best service possible for a stay to remember. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards,
10/10 Excellent
Sandra
14 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour all inclusive
Sandra
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Yvet - Guest Relations le 9 nov. 2021
Thank you for taking the time to write a review and for rating us a 10 out of 10. We are very happy to hear that you have enjoyed our food and pool. Thank you for your detailed feedback, it allows us to continue working on the perfect resort experience for our guests. We look forward to welcome you again! Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 27 févr. 2020
We appreciate your 4 out of 5! Thank you very much for choosing to stay at Divi Flamingo Beach Resort & Casino. We hope to welcome you again soon. Sanne Hazeleger - Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de General Manager le 17 janv. 2019
Thank you for staying with us! We are delighted to hear that our resort and it’s diving exceeded your expectations and that our staff contributed greatly to this. We appreciate your kind word and we hope you see you again soon! Sincerely, Celine van Meer
8/10 Bien
stephane
6 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander comme havre de paix
stephane
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Nous sommes tellement heureux que vous ayez apprécié vos vacances et espérons que vous allez revenir nous rendre visite très prochainement.
8/10 Bien
Maxime, Laval
13 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Belle semaine
Maxime
6/10 Satisfaisant
JULIAN, Guyane
16 avr. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel pour plongeurs
JULIAN
4/10 Médiocre
David, Suriname
10 avr. 2013
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
10/10 Excellent
Melissa J., Thomaston
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa J.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de VINITA le 18 avr. 2024
Dear Melissa, thank you very much for taking the time to write a review. Great to read that you enjoyed snorkeling from our piers and stairs in our amazing house reef and the service from our staff. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards, Vinita Front Desk Supervisor
8/10 Bien
James Arthur
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James Arthur
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de VINITA le 8 avr. 2024
Dear James, thank you very much for taking the time to write this review. We are delighted that you refer to our resort as great! Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.Sunny regards, Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
10/10 Excellent
Michael
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 14 nuits en février 2024
Réponse de VINITA le 26 févr. 2024
Wow! 5 stars! We are very proud. Thank you so much Michael, We greatly appreciate the time taken to rate our resort. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you again. Sunny regards, Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
8/10 Bien
Brenda
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Brenda
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de VINITA le 23 févr. 2024
Dear Brenda, thank you very much for taking the time to write a review. Great to read that you enjoyed snorkeling from our multiple piers and stairs in our amazing house reef. With the beautiful coral we have comes that Bonaire is not known for its beaches, at the resort we have a small natural beach and a very large beach that we created with stairs into the house reef. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards, Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
8/10 Bien
Michele Kelly
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele Kelly
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de CELINE le 12 févr. 2024
Dear Michele, thank you so much for taking the time to write a review! We are happy to read that you loved the location of our resort, our pools and shore snorkeling in our amazing house reef. We always continue working on resort upkeep and updates, thanks for noticing that. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again very soon. Sunny Regards, Celine - General Manager
10/10 Excellent
Stefano
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefano
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de VINITA le 12 févr. 2024
Dear Stefano, Thank you very much for taking the time to write a 5 stars review. Great to read that you enjoyed our resort and our very own Divi Dive operations with all services. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards, Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
10/10 Excellent
Paul, New Hope
11 janv. 2024
Paul
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de VINITA le 31 janv. 2024
Dear Paul, Thank you very much for taking the time for rating us a 5 out of 5. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards, Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de VINITA le 8 janv. 2024
Dear Richard, Thank you very much for taking the time for rating us a 10 out of 10. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards, Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
8/10 Bien
Marla
Voyage en groupe
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marla
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Celine van Meer le 20 janv. 2024
Dear Marla, thank you so much for taking the time to write a review! We are happy to read that you loved the view from your room, the snorkeling in our house reef and the service from our staff. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny Regards, Celine - General Manager
10/10 Excellent
Debora
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debora
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de VINITA le 2 janv. 2024
Dear Debora Van Gerwen, Thank you very much for taking the time to write this review and for rating us a 5 out of 5. We are happy to read that you enjoyed our location, our staff of our resort. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards,Vinita Front Desk/Guest Relations Supervisor
2/10 Horrible
Pieter
Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Zeer slecht
Pieter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Celine van Meer le 20 janv. 2024
Het spijt ons dat uw boeking niet in ons systeem stond en u daardoor een slecht ontvangst heeft ervaren. We hopen dat u Bonaire snel weer eens aan doet in de toekomst. Met gastvrije groet, Celine
10/10 Excellent
MARY
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARY
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Celine van Meer, General Manager le 12 juin 2023
Wow! 5 stars! We are very proud. On behalf of the team, thank you so much Mary. We are delighted to read that you loved our environment, food and the friendliness of our staff. We greatly appreciate the time taken to rate our resort. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you again.Sunny regards, Celine van Meer
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage en couple
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Celine van Meer le 20 janv. 2024
What an amazing review! We are delighted that you decided to return to our resort to celebrate your 25th anniversary and that you loved your experience so much. We are happy to read that your room was immaculate and that you enjoyed the service from our staff and our Slice Pizza restaurant. Thank you for taking the time to write this wonderful review and we look forward to welcome you back again soon. Sunny regards, Celine - General Manager
8/10 Bien
Phyllis
21 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vacation
Phyllis
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Celine van Meer, General Manager le 3 juin 2023
Dear Phyllis,Thank you so much for taking the time to write a review! We are happy to read that you loved the view from your room. Starting July 1 we will renovate our hotel rooms per block. Hope that we may welcome you back soon in our new rooms. Sunny Regards, Celine van Meer.
6/10 Satisfaisant
Elisabeth
Voyage d’affaires
27 avr. 2023
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Celine van Meer, General Manager le 29 avr. 2023
Beste Elisabeth,Dankuwel dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Doordat er weinig informatie bij de recensie staat weten wij niet precies waarnaar u refereert. We hopen dat u Bonaire snel weer zult bezoeken, met gastvrije groet, Celine
8/10 Bien
Elisabeth
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elisabeth
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 6 mai 2023
Dear Elisabeth,Thank you very much for taking the time to write this review and for rating us 4 out of 5. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again. Sunny regards, Michelle Steenvoorden
10/10 Excellent
Anna
Voyage en groupe
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice resort
Anna
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Celine van Meer, General Manager le 6 avr. 2023
Wow! 5 stars! We are very proud. On behalf of the team, thank you so much Anna. We are delighted to read that you loved our location, food & drinks and the friendliness of our staff. We greatly appreciate the time taken to rate our resort. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you again. Kind regards, Celine van Meer
8/10 Bien
Bernard
Voyage en groupe
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 30 mars 2023
Dear Bernard,Thank you very much for taking the time to write this review and for rating us a 4 out of 5. We are happy to read that you enjoyed our location, our staff and the cleanliness of our resort. Thank you for staying with us and we hope to welcome you again soon. Sunny regards, Michelle Steenvoorden (guest relations intern)
10/10 Excellent
Michael
Voyage en groupe
18 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 23 mars 2023
Dear Michael,Thank you very much for taking the time to write this nice review! We are delighted to read that we are one of your favourite resorts, and that you believe our dive operation is first class. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you again. Sunny regards,Michelle Steenvoorden (Guest Relations intern)
10/10 Excellent
Femke
14 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Femke
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 17 mars 2023
Dear Femke, thank you very much for taking the time to write your review. We are delighted that you rate our resort and your stay as a 5 out of 5! We are glad that you have enjoyed our resort.Sunny greetings,Michelle Steenvoorden (Guest Relations intern)
10/10 Excellent
seu-lai, willemstad
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
seu-lai
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 17 mars 2023
Dear Mr Seu-Lai,Thank you very much for taking the time to write your review. We are delighted that you rate our resort and your stay as a 10 out of 10! We are glad that you have enjoyed our resort, our facilities, the cleanliness and that you appreciated the friendly service from our staff. Hope that we may welcome you back soon! Sunny regards,Michelle Steenvoorden (Guest Relations intern)
10/10 Excellent
Johnathan
Voyage en couple
23 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnathan
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 28 févr. 2023
Dear Johnathan, thank you very much for taking the time to write your review. We are delighted that you rate our resort and your stay as a 10 out of 10! We are glad that you have enjoyed our resort, our food, the diving and the cleanliness. We are glad that you liked the friendly service from our staff. Hope that we may welcome you back soon! Sunny regards, Michelle Steenvoorden (Guest relations intern)
10/10 Excellent
Christiaan
Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Christiaan
Séjour de 14 nuits en février 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 28 févr. 2023
Dear Christiaan, thank you very much for taking the time to write a review. We are glad to read that you enjoyed the location of our resort, right next to Kralendijk. We hope to welcome you back very soon. Sunny greetings, Michelle Steenvoorden
10/10 Excellent
Marc, Paradera
Voyage d’affaires
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 28 févr. 2023
Dear Marc, thank you very much for taking the time to write your review. We are happy that you have enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon. Sunny regards,Michelle Steenvoorden (Guest relations intern)
10/10 Excellent
Randall
9 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randall
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 17 mars 2023
Dear Randall, thank you very much for taking the time to write your review. We are delighted that you rate our resort and your stay as a 5 out of 5! We are glad that you have enjoyed our resort.Sunny greetings,Michelle Steenvoorden (Guest Relations intern)
6/10 Satisfaisant
Maria
Voyage en famille
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Réponse de Michelle Steenvoorden - Intern Guest Relations le 28 févr. 2023
Dear Maria, thank you very much for taking the time to write a review. We are happy to read that you enjoyed the location of your room and our resort, indeed right at the Caribbean Sea, great that you have enjoyed the sound of the waves. We are sorry to read that your room did not exceed your full expectations. Very soon our hotel rooms will be renovated so we hope you will return.Sunny greetings, Michelle Steenvoorden (guest relations intern)
6/10 Satisfaisant
Rune Johan
3 janv. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rune Johan
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
DYLAN
1 janv. 2023
DYLAN
Réponse de Celine van Meer le 20 janv. 2024
Thank you, Dylan, for rating us with a 5 out of 5. Sunny regards, Celine
4/10 Médiocre
Sergey
Voyage en couple
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Sergey
Séjour de 9 nuits en novembre 2022
Réponse de Thamy ter Beek - Intern Guest Relations le 12 déc. 2022
Dear Mr. Sergey,Thank you for taking the time to write your feedback. We are sorry that we did not exceed your expectations. You have booked a deluxe room, our deluxe rooms are equipped with a coffee maker and a mini fridge. We do not have microwaves in our deluxe rooms and standard rooms, which is confirmed on the booking websites. Our studio rooms are equipped with a microwave as part of the kitchen.We hope that you still enjoyed your stay with us. In case you have any questions or remarks, please do not hesitate to contact us. We hope that you will decide to come back to our resort again.Sunny regards,Thámy ter BeekGuest Relations Intern
10/10 Excellent
Eugene
24 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Eugene
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Thámy ter Beek Guest Relations Intern le 29 nov. 2022
Dear Eugene,Thank you very much for taking the time to write your review. We are delighted that you rate our resort and your stay as a 5 out of 5! We are glad that you have enjoyed our resort, location and its cleanliness and that you appreciated the friendly service from our staff. Hope that we may welcome you back soon! Sunny regards,
6/10 Satisfaisant
David G
20 nov. 2022
David G
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Alexander
Voyage en couple
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Celine van Meer le 20 janv. 2024
Thanks, Alexander, for rating us. Sunny regards, Celine
8/10 Bien
Lindsay
Voyage en groupe
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Anna
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Thamy ter Beek - Intern Guest Relations le 20 sept. 2022
Beste Anna,Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van ons resort!Wij bieden vier keer per week een dinerbuffet aan in verschillende thema's. Misschien kunnen we in de toekomst meer toevoegen, we waarderen uw feedbackWij kijken er naar uit om u nog een keer te verwelkomen op ons resort.Met vriendelijke groet,
10/10 Excellent
Zachary
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zachary
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Thamy ter Beek - Intern Guest Relations le 20 sept. 2022
Dear Zachary,Thank you very much for taking the time to write your review. We are happy that you have enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon.Kinds regards,
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en famille
1 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Thamy ter Beek - Intern Guest Relations le 20 sept. 2022
Dear Thomas,Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear that we did not exceed your expectations with our food. Unfortunately you did not specify which meal period or menu you are referring to or what dish specifically. Thank you for staying with us.Kinds regards,
10/10 Excellent
Shawn
Voyage en couple
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Nella Martinus - Guest Relations Coordinator le 28 août 2022
Dear Shawn,We are delighted with the 5 out of 5 rating from you. Thank you very much for taking the time to write your review. We are happy that you have enjoyed your stay and the All Inclusive package. We offer 4 nights of live music (a singer, a band and or karaoke). We also have yoga classes, Aquarobics and a movie night in the garden. Perhaps we can add more in the future, we appreciate your feedback. We hope that you will visit us again soon. Best Regards,
8/10 Bien
William
Voyage en famille
3 juil. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Nella Martinus - Guest Relations Coordinator le 28 août 2022
Dear Mr. William,Thank you very much for your nice review. We are happy that you experienced our resort as beautiful and amazing. We hope to welcome you back soon. Best Regards,
10/10 Excellent
Danielle
19 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 14 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Keith
Voyage en groupe
15 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 7 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Frederick
1 mai 2022
Frederick
Séjour de 6 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Inge
14 mars 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
A difficult week in Divi
Inge
Séjour de 7 nuits en mars 2022