Piscine extérieure (ouverte en saison)

Avis sur Best Western Premier Rockville Hotel & Suites

2.5 out of 5
Best Western Premier Rockville Hotel & Suites
1251 W Montgomery Avenue, Rockville, MD

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 509 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 283 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 97 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 62 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 59 avis sur 1010." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Marc-Andre

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Ameed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything went well.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 16 août 2023
Great to see everything met your expectations. We hope you will be back again soon.

8/10 Bien

Elise, Terrebonne

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ça sentait pas très bon mais très bon déjeuner et prix raisonnable
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de General Manager le 10 janv. 2020
Dear Elise, We're delighted to read your lovely comments on our delectable food and reasonable rates. Housekeeping has been informed about your odor concerns. It was a pleasure serving you at Best Western Plus Rockville Hotel & Suites, and we'd love to have you back!

10/10 Excellent

Genevieve

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Gerald

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property. I stay here every other month. I hope they add a hot breakfast option back. Such a great place and no breakfast at all? Shame.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Deanna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Right off the highway
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 27 mars 2024
Thank you for staying with us. We are convenient to the interstate and most locations in our area.

10/10 Excellent

Maribel, Dover

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I come to DC area quiet frequently and I have been enjoying this hotel very much. The only thing I miss is the breakfast included. I hope you will consider this service again focussing in a variety of choices: fruits, carbs, and protein. Include choices for vegeterians with plain yogurt.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 26 mars 2024
Thanks for staying with us often. We appreciate your loyalty. Our breakfast will be available in Bogart's Restaurant. Breakfast will be ala carte. Thanjs for letting us know what's important to you.

10/10 Excellent

Helene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Cynthia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great night's sleep due to quiet and feelings of safety.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Great to hear you slept well and found our hotel safe and quiet. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Lumy, Heathsville

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Thanks for the great review. Thanks for selecting and staying at our hotel. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Houman

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was one of the worst hotel that I just visit and the management was horrible and they don't even have a Netflix on TV , thay give you a dirty towel and smell so bad. Terrible management and this hotel had only one housekeeper. I have no idea how this hotel is still working and I would not come in to this again.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 14 mars 2024
We are disappointed to hear that you did not have a good stay at our hotel. We were not aware of any of the issues that you experienced during your stay or given the opportunity to remedy the situation. If you travel to our area again, we hope you will give us the opportunity to provide a better guest experience.

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 14 mars 2024
Thank you for staying at our hotel and for the feedback on your stay. We hope to see you again.

8/10 Bien

FARID

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good except they don't have free breakfest and the restaurant was close. Good service, free parking, and nice area. Thank you
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 7 mars 2024
Thank you for staying with us. We will be resuming breakfast service in our restaurant. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Dashae

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was clean had no complaints with anything. Quiet area although next to busy road. Front desk staff was excellent during check in ; easy and fast. Will visit again .
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 6 mars 2024
Thank you for selecting and staying at our hotel, We appreciate you positive comments and hope to see you again soon.

8/10 Bien

Christina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 6 mars 2024
Thanks for staying with us, We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Jimmy

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Darwin I.

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Thanks for the great review of your stay. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Équipements
Only two items for breakfast
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for selecting and staying at our hotel. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Daniel, GAITHERSBURG

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are relatively modern. Reasonably comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for noting that you liked our room product. The rooms have been recently renovated with guest comfort in mind. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Scott

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Main road was very noisy with ambulances and sirens most of the night going up and down the street. Bed was a bit tilted foot above the head which made laying in bed a bit off. The thing that bothered me most was the fixed shower wall and the way it’s designed. You have to physically get into the shower to reach the water valves to turn on and in doing so get soaked with freezing cold water.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 Excellent

??

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

James

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I rate it 8.9/10
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 févr. 2024
Thank you for staying with us and reviewing your stay experience. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Claudia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed that the room and its features were attractive and functioned well so it was just pleasant and relaxing to be there. I liked the art in the room and halls.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
So happy to hear that you enjoyed your stay and liked our guest room appointments. Quite a bit of thought went into our new rooms and it's great to hear that you like what we did. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Sergey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Afsaneh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a great hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us and the great review. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Daniel, Gaithersburg

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Definitely not your typical BW ... I guess that's why they call it a Premier. 3-1/2 bordering on 4 stars. Relatively modern, clean rooms. I will return to this hotel. Nice to have a microwave and fridge in the room.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Glad to hear that you enjoyed your stay and that you will return to stay with us again.

10/10 Excellent

Gerald

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice property. Great amenities and very friendly staff. I’ll be back.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Harvey

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would likely stay there again
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
We look forward to having you back as our guest. Thanks for staying with us.

10/10 Excellent

Barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Great to see that you had a great stay. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

john

Voyage d’affaires
Business center
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Great to see that your stay went well. We look forward to be of service again.

6/10 Satisfaisant

Allen, Johnstown

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying at our hotel. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Cecilia

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review of your stay. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for the great stay review. We hope you will stay with us again when you travel to our area.

10/10 Excellent

Jonathan, Lery

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hotel ! Très propre,pet friendly. Grand stationnement et très calme. On recommande !
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Glad to see you had a great stay. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Dana

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you forr staying with us and for the great review. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Leroy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Fazeela

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was really nice. I was really comfortable with ny king suite
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. Come back and see us again.

8/10 Bien

Brian

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying at our hotel. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Rosie

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
It was very noisy 12-31-23
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 4 janv. 2024
We are sorry to hear that it was noisy on 12/31. We did not have any parties or complaints that night. Thank you for letting us know that you have experienced an issue. We hope you will stay with us again on your next visit to our area.

10/10 Excellent

Jasmine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Better experience than i thought it was gonna be. Clean room, hospitable staff (Rolando was great! And so were the other guys in the red shirts, everyone is friendly). I would come back on future visits!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and for your review. We love the shout out for Rolando and his team. We look forward to being of service again.

10/10 Excellent

Mike, Dearborn Heights

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value. Good location. Friendly staff. Updated rooms and facilities.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the review. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

RAFAEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Carol

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We hope to see you again.

2/10 Horrible

Tosha

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying at our hotel and for rating your stay.

2/10 Horrible

JON

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We never smoked in the room. They charged us a $300 smoking fee. They came and woke us up out of our sleep, came into the room, and then proceeded to charge us $300 for smoking in the room. I don’t know how they can say that we were smoking in the room when they came into the room and there was no smoke whatsoever anywhere. These people will lie just to get extra money out of you.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 déc. 2023
Guests are advised upon check in that we are a non-smoking hotel, There are no exceptions. During your stay, we received multiple complaints about your room. We came to your room, knocked on the door and when you opened it, a heavy smell of smoke poured out into the hallway. Upon check-out at midday, we further inspected the room and verified there was a strong odor of marijuana and evidence of smoking in the room. You threatened to write a bad review if we assessed the smoking charge and clearly you've made good on that threat. However, you violated hotel policy. We advised you that you would be assessed the smoking charge. When you called the hotel about a week after you had checked out, we explained that two managers had inspected your room and confirmed the smell of smoke, thus a charge was assessed. We will only charge this fee when there is evidence and or confirmation that a guest has violated our non-smoking policy. The fee is assessed to cover the additional costs of cleaning the room and or, in some cases, because the odor is so strong, the room cannot be rented until the carpets are shampooed and the curtains are steam cleaned,

10/10 Excellent

Hiram

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 déc. 2023
Thank you for staying with us and for completing a survey, We look forward to see you again.

10/10 Excellent

Mike

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for staying with us. We are pleased to know you had a great stay and look forward to your future visits.

8/10 Bien

Stephen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Sergey

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023