Avis sur Best Western Premier Rockville Hotel & Suites
Best Western Premier Rockville Hotel & Suites
1251 W Montgomery Avenue, Rockville, MD
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
7 nov. 2023
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Ameed
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ameed
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 16 août 2023
Great to see everything met your expectations. We hope you will be back again soon.
8/10 Bien
Elise, Terrebonne
Voyage en couple
9 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elise
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de General Manager le 10 janv. 2020
Dear Elise,
We're delighted to read your lovely comments on our delectable food and reasonable rates. Housekeeping has been informed about your odor concerns.
It was a pleasure serving you at Best Western Plus Rockville Hotel & Suites, and we'd love to have you back!
10/10 Excellent
Genevieve
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genevieve
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Gerald
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Deanna
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deanna
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 27 mars 2024
Thank you for staying with us. We are convenient to the interstate and most locations in our area.
10/10 Excellent
Maribel, Dover
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maribel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 26 mars 2024
Thanks for staying with us often. We appreciate your loyalty. Our breakfast will be available in Bogart's Restaurant. Breakfast will be ala carte. Thanjs for letting us know what's important to you.
10/10 Excellent
Helene
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helene
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Cynthia
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Great to hear you slept well and found our hotel safe and quiet. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Lumy, Heathsville
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lumy
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Thanks for the great review. Thanks for selecting and staying at our hotel. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Houman
14 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Houman
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 14 mars 2024
We are disappointed to hear that you did not have a good stay at our hotel. We were not aware of any of the issues that you experienced during your stay or given the opportunity to remedy the situation. If you travel to our area again, we hope you will give us the opportunity to provide a better guest experience.
8/10 Bien
Martin
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 14 mars 2024
Thank you for staying at our hotel and for the feedback on your stay. We hope to see you again.
8/10 Bien
FARID
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FARID
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 7 mars 2024
Thank you for staying with us. We will be resuming breakfast service in our restaurant. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Dashae
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dashae
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 6 mars 2024
Thank you for selecting and staying at our hotel, We appreciate you positive comments and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Christina
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 6 mars 2024
Thanks for staying with us, We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jimmy
1 mars 2024
Jimmy
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Darwin I.
28 févr. 2024
Darwin I.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Thanks for the great review of your stay. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Thomas
28 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for selecting and staying at our hotel. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Daniel, GAITHERSBURG
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for noting that you liked our room product. The rooms have been recently renovated with guest comfort in mind. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Scott
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
10/10 Excellent
??
22 févr. 2024
??
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 févr. 2024
Thank you for staying with us and reviewing your stay experience. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Claudia
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
So happy to hear that you enjoyed your stay and liked our guest room appointments. Quite a bit of thought went into our new rooms and it's great to hear that you like what we did. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Sergey
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergey
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Afsaneh
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Afsaneh
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us and the great review. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Daniel, Gaithersburg
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Glad to hear that you enjoyed your stay and that you will return to stay with us again.
10/10 Excellent
Gerald
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Harvey
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harvey
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 18 févr. 2024
We look forward to having you back as our guest. Thanks for staying with us.
10/10 Excellent
Barbara
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Great to see that you had a great stay. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
john
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
john
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Great to see that your stay went well. We look forward to be of service again.
6/10 Satisfaisant
Allen, Johnstown
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Allen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying at our hotel. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Cecilia
23 janv. 2024
Cecilia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review of your stay. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
David
22 janv. 2024
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for the great stay review. We hope you will stay with us again when you travel to our area.
10/10 Excellent
Jonathan, Lery
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Glad to see you had a great stay. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Dana
13 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Dana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you forr staying with us and for the great review. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Leroy
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leroy
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Fazeela
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fazeela
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. Come back and see us again.
8/10 Bien
Brian
4 janv. 2024
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying at our hotel. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Rosie
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Rosie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 4 janv. 2024
We are sorry to hear that it was noisy on 12/31. We did not have any parties or complaints that night. Thank you for letting us know that you have experienced an issue. We hope you will stay with us again on your next visit to our area.
10/10 Excellent
Jasmine
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and for your review. We love the shout out for Rolando and his team. We look forward to being of service again.
10/10 Excellent
Mike, Dearborn Heights
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the review. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
RAFAEL
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RAFAEL
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Carol
27 déc. 2023
Carol
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We hope to see you again.
2/10 Horrible
Tosha
22 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tosha
Réponse de D. Eng, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for staying at our hotel and for rating your stay.
2/10 Horrible
JON
Voyage en groupe
19 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JON
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 déc. 2023
Guests are advised upon check in that we are a non-smoking hotel, There are no exceptions. During your stay, we received multiple complaints about your room. We came to your room, knocked on the door and when you opened it, a heavy smell of smoke poured out into the hallway. Upon check-out at midday, we further inspected the room and verified there was a strong odor of marijuana and evidence of smoking in the room. You threatened to write a bad review if we assessed the smoking charge and clearly you've made good on that threat. However, you violated hotel policy. We advised you that you would be assessed the smoking charge. When you called the hotel about a week after you had checked out, we explained that two managers had inspected your room and confirmed the smell of smoke, thus a charge was assessed. We will only charge this fee when there is evidence and or confirmation that a guest has violated our non-smoking policy. The fee is assessed to cover the additional costs of cleaning the room and or, in some cases, because the odor is so strong, the room cannot be rented until the carpets are shampooed and the curtains are steam cleaned,
10/10 Excellent
Hiram
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiram
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 20 déc. 2023
Thank you for staying with us and for completing a survey, We look forward to see you again.
10/10 Excellent
Mike
Voyage d’affaires
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de D. Eng, General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for staying with us. We are pleased to know you had a great stay and look forward to your future visits.
8/10 Bien
Stephen
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Sergey
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergey
Séjour de 2 nuits en décembre 2023