Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
26 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Michael GM le 30 mars 2020
Thank you for taking the time to review your stay
10/10 Excellent
Anne Marie
Voyage en famille, Voyage en groupe
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne Marie
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Oana le 31 janv. 2020
Dear Anne Marie,
Thank you for the lovely feedback, we look forward to welcoming you back at Taplow House in the near future.
Warm regards
Oana Darac-Pelea
Rooms Division Manager
4/10 Médiocre
Arielle
21 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cela ne vaut pas le détour!!
Arielle
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Veronique
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement dans la campagne
Veronique
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Michael GM le 14 mai 2019
Thank you for taking the time to leave a review
I hope we can welcome you back soon
Kind regards
Michael
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres beau manoir dans un parc magnifique
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Taplow House Hotel le 4 juin 2018
We appreciate your feedback! We hope we are able to welcoming you back to the hotel soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Taplow House Hotel le 4 avr. 2018
Thank you for your great feedback. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2017
2/10 Horrible
Neil
Voyage d’affaires
28 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Lawrence
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Neelam Hussain le 29 oct. 2023
Good afternoon Lawrence,Thank you for your feedback, I hope you are well.I sincerely apologise that your stay was not up to standard and would like to take this as an opportunity to ask for some detailed feedback so we can take a look into making things right.Please feel free to send me an email to reservations@taplowhouse.com.If there is anything else, feel free to contact me.Kindest regards,Neelam HussainReservations Supervisor
8/10 Bien
Sonja, Schweinfurt
14 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Sonja
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Caroline
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice pleasant spa hotel
Caroline
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
nigel
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
nigel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Gary
Voyage en couple
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gary
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
A
Voyage d’affaires
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This is the place to rest close to Maidenhead
A
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
JULIE
Voyage en couple
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JULIE
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Isabella, London
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabella
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Guy
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Stafford
30 mars 2023
Stafford
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Sarah
25 janv. 2023
Sarah
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Sophie
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay
Sophie
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Anat
29 oct. 2022
Anat
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
NORMA
Voyage en famille
26 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NORMA
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Kathy
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peaceful and relaxing
Kathy
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Alan, Liverpool
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alan
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Taplow House Hotel le 21 sept. 2022
Hi Alan, many thanks for your feedback and comments. I will pass these on to our staff who will really appreciate it.We have recently undergone a full scale refurbishment of our ground floor area which was phase one. Phase two will involve refurbishment of our bedroom areas.Thanks again for the comments and we hope to see you in the future
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 sept. 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
4/10 Médiocre
Sarah
11 sept. 2022
Sarah
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Moira
Voyage en famille
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moira
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de T house le 10 sept. 2022
Hello Moira, thank you for the feedback and I am glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again at some point.Best wishesTaplow House Hotel & Spa
10/10 Excellent
Melissa
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Clifford, London
28 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clifford
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de T house le 10 sept. 2022
Hi Clifford, thank you for the feedback on your stay. As we are a Grade 2 listed building some of our rooms are small and quirky.We hope you come and visit us again.Taplow House Hotel & Spa
10/10 Excellent
Sandra
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Karen
3 juil. 2022
Karen
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Brian
20 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Brian
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
yvonne
Voyage en groupe, Voyage en couple
18 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yvonne
Séjour de 2 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Steve
4 juin 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Sean
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sean
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Gerard
20 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerard
Séjour de 2 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 avr. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Quite hotel,noisy inconsiderate residents
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Reservations Manager le 5 mai 2022
Thank you for taking the time to leave us a feedback. We encourage guests to be considerate to others when staying at our property and apologies the behaviour of individual has affected your stay. We will make sure this feedback is passed onto the team to ensure further disruption from other guests is prevented in the future.
We hope to have the opportunity and honour of welcoming you back some time in the future with the addition of new facilities.
Kind Regards,
Taplow Team
10/10 Excellent
Sarah
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEAUTIFUL HOTEL LOVELY ROOMS
Sarah
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Reservations Manager le 5 mai 2022
Dear
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
I am so pleased to hear you had a memorable stay and that you had an enjoyable break. I will be sure to pass on your feedback to the team which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
10/10 Excellent
Martin
21 mars 2022
Martin
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Reservations Manager le 5 mai 2022
Dear Martin,
Thank you for taking the time to leave us a generous feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
2/10 Horrible
Olufeyifunmi
6 mars 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olufeyifunmi
Séjour de 3 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Paul
17 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great night away
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Karl le 24 févr. 2022
Thank you for the 10/10 rating, we are delighted you had such a positive stay and look forward to repeating this on your next visit with us at Taplow House Hotel.
10/10 Excellent
Miss
14 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miss
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Reservations Manager le 23 févr. 2022
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
We are truly grateful for such a wonderful rating. I will be sure to pass on your feedback to the team which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Reservations Manager le 23 févr. 2022
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
We are truly grateful for such a wonderful rating. I will be sure to pass on your feedback to the team which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
10/10 Excellent
Jonathan
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family visit
Jonathan
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Reservations Manager le 23 févr. 2022
Dear Jonathan,
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
I am so pleased to hear you had a wonderful break and our team was able to make your day even more memorable considering the ongoing refurbishments in the property. I will be sure to pass on your feedback which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
10/10 Excellent
Anna
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Reservations Manager le 23 févr. 2022
Dear Anna,
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
I am so pleased to hear you had a memorable stay and enjoyed our beautiful setting. I will be sure to pass on your feedback to the team which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
10/10 Excellent
Sheila
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en groupe
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rachel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Reservations Manager le 23 févr. 2022
Dear Rachel,
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
We are truly grateful for the wonderful rating. I will be sure to pass on your feedback to the team which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
10/10 Excellent
Alice
29 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A nice place to stay!
Alice
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Reservations Manager le 23 févr. 2022
Dear Alice,
Thank you for taking the time to leave us your feedback following your recent stay with us here at Taplow House Hotel.
I am so pleased to hear you had a memorable stay and that you had an enjoyable break. I will be sure to pass on your feedback to the team which I am sure will bring delight to their day.
We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future where you will be able to pamper yourself in our new spa facilities.
Best Wishes,
Taplow House Team
8/10 Bien
Audrey
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Audrey
Séjour de 1 nuit en novembre 2021