Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 19 oct. 2022
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for sparing the time to stay at our property during your recent holiday.We are glad to hear that you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort. kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 17 déc. 2019
Dear Anonymous,
Warmest greetings from ARMA resort.
Thank you for sparing the time to stay at our property during your recent holiday. I hope we have achieve our goal to make your stay both wonderful and meaningful. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort.
Kind regards,
10/10 Excellent
Sami
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sami
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Nyoman Ditu le 29 oct. 2019
Dear Sami,
Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for staying with us during your recent holiday. We are glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
10/10 Excellent
Laurence
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurence
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de DT le 20 août 2018
Thank you
10/10 Excellent
Laurence
15 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurence
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Ditu le 16 août 2018
Dear Laurence,
It was indeed pleasure to have you stay at our property. Glad you had a wonderful time. looking forward to welcome you again at ARMA
8/10 Bien
Rodolphe
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rodolphe
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de ND le 9 août 2018
Dear Mr. Rodolphe,
Warmest greetings from ARMA resort Bali.
It was indeed pleasure to have you stayed at our property, glad you had a wonderful experience. Thank you for your input, we will use it to move forward to provide a better service to our future client.
Kind Regards,
8/10 Bien
jean-louis
29 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
jean-louis
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mat, Paris
4 juin 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel avec bon rapport qualité prix en promo
Mat
6/10 Satisfaisant
Joelle
22 nov. 2023
Joelle
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Donald
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 5 nov. 2023
Dear Mr. Thompson. It was lovely to have you staying at our resort. We are glad to hear you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you back at ARMA Resort. Kind Regards,
10/10 Excellent
Yuliya
Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuliya
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 5 nov. 2023
Dear Yuliya, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for sparing the time to stay at our wonderful resort. We are glad to hear that you had a wonderful experience. Looking forward to welcome you back at ARMA resort. Kind Regards,
10/10 Excellent
Donald
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donald
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 20 sept. 2023
Dear Mt. Thompson, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for staying with us during your holiday. We are glad to hear that you had a wonderful experience. Kind Regards,
10/10 Excellent
Ingrid
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingrid
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 5 nov. 2023
Dear Ingrid, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for staying with us during your recent trip to Bali. Our goal is to create a memorable stay to all of our guest and we are glad to to hear that we have achieved our mission. Thank you for your excellent review. Looking forward to welcome you back at ARMA resort. Kind Regards, Nyoman DituSales Manager
10/10 Excellent
Zdravko
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zdravko
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 13 sept. 2023
Warmest greetings from ARMA Resort. Thank you for staying at ARMA during your recent holiday. We are glad to hear that you had a wonderful experience. Looking forward to welcome you back at ARMA Resort. Kind Regards,
10/10 Excellent
Silke
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Silke
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 11 août 2023
Dear Sir/Madam, Thank you for staying with us during your recent visit to Bali. We are glad to hear that you had a wonderful experience. Looking forward to welcome you back at ARMA Resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
バリの雰囲気を満喫
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 3 août 2023
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for staying with us during your recent holiday to Ubud. Our goal is to make our guest to have a memorable stay and we are glad to hear that we have achieved our goal on you. We are looking forward to welcome you back at ARMA Resort. Kind regards,
10/10 Excellent
Ying
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ying
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 29 juil. 2023
Dear Ying, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for staying at our property during your recent holiday. We are glad to hear that we have achieved our goal to make your stay a memorable one. Looking forward to welcome you back at ARMA resort. kind regards,
8/10 Bien
edward charles
24 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
edward charles
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 5 juil. 2023
Dear Mr. Charles, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for sparing the time to stay at our property during your recent holiday. We are glad to hear that you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort. Kind regards,
10/10 Excellent
Gail
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 15 mai 2023
Dear Gail, Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for sparing the time to stay at our establishment during your recent holiday. We are glad to hear that we have achieved our goal in making your stay a wonderful one. Looking forward to welcome you back at ARMA resort. Kind Regards,
10/10 Excellent
Nils
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arma our home in Bali
Nils
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 15 mai 2023
Dear Mr. Magnus,Warmest greetings from ARMA Resort. It was lovely to see you back at ARMA, and we are glad to hear that you had a wonderful stay. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort. kind regards,
10/10 Excellent
Dana
Voyage en couple
1 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dana
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Nyoman Ditu, Sales Manager le 2 nov. 2022
Dear Dana, Warmest greetings from ARMA resort Bali. Thank you for sparing the time to stay at our property during your recent trip to Ubud. We are glad to hear that you had a wonderful experience. Thank you for the feedback. We will use it to move forward to provide a better service for our upcoming guests. Kind Regards,
10/10 Excellent
Jenny
26 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Nd le 2 sept. 2022
Dear Jenny,Warmest greetings from ARMA resort. Thank you for sparing the time to stay at our hotel during your recent holiday. We are glad to hear you had a wonderful experience. Thank you for your wonderful review. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort. Kind Regards, Nyoman DituSales Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely artistic resort
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Nyoman le 11 août 2022
Dear Sir/Madam,
Warmest greetings from ARMA Museum & resort.
Thank you for staying at our property during your recent holiday. We are glad to hear that we have achieved our goal in providing a memorable experience. Looking forward to welcome you back at ARMA resort.
Kind regards,
10/10 Excellent
linda
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
topp👌
linda
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Nyoman Ditu le 21 oct. 2019
Dear Linda,
Thank you for staying with us during your recent holiday. we are glad you had a wonderful experience. Looking forward to welcome you again at ARMA.
Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Nyoman Ditu le 30 sept. 2019
Thank you for staying with us.
We are glad to hear that you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Ditu Wilsner, Sales manager le 13 août 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for sparing the time to stay with us. On behalf of ARMA Family we would like to express our sincere gratitude for your generous support toward ARMA. We are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de I Nyoman Ditu le 3 juil. 2019
Thank you for staying with us and your excellent review. We are glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort.
Kind regards,
8/10 Bien
Monique, Sydney
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful grounds, disappointing breakfast.
Monique
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de I nyoman Ditu Sales executive le 28 mai 2019
Dear Monique,
Warmest greetings from ARMA resort Bali. Thank you for sparing the time to stay at our property during your recent holiday. We glad you had a wonderful experience. We are deeply sorry if our breakfast did not meet your expectation. We are using your feed back to move forward to provide a better service to our future guests.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Public Relation Manager le 13 mai 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for sparing the time to stay at our property during your recent holiday. We are glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Virangini
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virangini
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Nyoman Ditu le 29 mars 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for sparing the time to stay with us. We are glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ARMA-A Cultural Gem
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Ditu le 18 févr. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, as well as our beautiful gardens. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, Arma Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Ditu le 15 févr. 2019
Dear Sir/Madame,
Thank you for your excellent review. Glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you back at ARMA resort.
8/10 Bien
Paolo, Roma
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paolo
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de ND le 25 oct. 2018
Thank you for sparing the time to stay with us. we are glad that you had a wonderful experience. we are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Patrik
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrik
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de ND le 17 oct. 2018
Thank you for your excellent review. Looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de ND le 17 oct. 2018
Thank you for your excellent review. Looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
10/10 Excellent
murann, 日本 霧島
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
murann
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de ND le 9 oct. 2018
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, as well as the guided docent tour through our museum galleries. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, Arma Management
10/10 Excellent
Genoveva Gabriela
21 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genoveva Gabriela
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de ND le 22 sept. 2018
Dear Sir/Madame,
Thank you for staying with us and writing a review. we are glad you had a wonderful experience. we are looking forward to welcome you again at ARMA
10/10 Excellent
Gitte
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful resort with great staff
Gitte
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Ditu le 20 août 2018
Dear Gitte,
Thank you for sparing the time to stay at our property during your holiday. We are glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you again at ARMA.
Kind Regards,
8/10 Bien
Hyunjoo
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyunjoo
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Ditu le 13 août 2018
Dear Hyunjoo,
Thank you for staying with us. we are glad you had a wonderful experience. we are looking forward to welcome you again at ARMA.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Johan
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté
Sådär...
Johan
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de ND le 1 août 2018
Dear Mr. Johan,
Thank you for sparing the time to stay with us. We are glad you had a wonderful experience. Thank you for your feedback, we will use it to move forward to provide a better service to ur future clients.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Tetsunari
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel.
Tetsunari
Réponse de ND, le 7 mai 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you for staying with us. We are glad you had a wonderful experience. We are looking forward to welcome you again at ARMA resort.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
like an old temple complex in the jungle
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2017
Réponse de Nyoman D le 5 oct. 2017
Dear Sir/madam,
Warmest greetings from ARMA resort Bali.
Thank you for sparing the time to stay at our property. We glad you had a joyful moment. We value your feedback and will use it to move forward to provide a better service to our future guest. We are looking forward to welcome you again at our resort.
Kind Regards
10/10 Excellent
TOMOMI
24 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
リゾート気分を存分に味わえるホテル
TOMOMI
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oasis amid the bustling town
Voyageur vérifié
Réponse de Ega le 24 sept. 2016
Thank you for spent the night in ARMA. we glad you enjoy it. Hopefully you could return to ARMA on next visit
10/10 Excellent
Rolf-Peter, Stuttgart
11 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 Tage im Paradise
Rolf-Peter
Réponse de General Manager le 24 sept. 2016
Wir sind so froh, dass Sie die Unterkünfte auf der ARMA genossen. Ubud ist ein fantastischer Ort, eine großartige Aussicht auf den Fluss und die Reisfelder ohne Begrenzung.
Wir hoffen, dass Sie bei uns bleiben nächsten ankommenden zurück
Regards,
Ega R
10/10 Excellent
Stork, TN
29 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Like staying in a Hindu temple complex
Stork
Réponse de Ega le 24 sept. 2016
We expect unique great experience for every guests in ARMA. We glad you enjoy your stay. Hopefuly you could return to ARMA for next visit.
8/10 Bien
Greta, London
29 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy honeymooners
Greta
Réponse de General Manager le 24 sept. 2016
Tahnk you for choosing ARMA for honeymoon. We provide unique special service for every guest for unforgetable great experience. We hope tou could return to ARMA for next stay
Regards.
Ega R
10/10 Excellent
Martha, Australia - NSW - Sydney
28 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
8/10 Bien
nickywedt, Perth
14 avr. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre