Avis
7,8
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Herbert
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herbert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Conchita
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Conchita
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Verena
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Verena
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Simon
Voyage en couple
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Mike
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 16 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Chieh-Hsin
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chieh-Hsin
Séjour de 2 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
Jasmine
Voyage d’affaires
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jasmine
Séjour de 2 nuits en avril 2023
2/10 Horrible
Sophie
9 févr. 2023
Sophie
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Lars
Voyage en famille
3 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lars
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Lindsay
Voyage en famille
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Samier
Voyage en famille
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samier
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Murray
Voyage en famille
28 déc. 2022
Murray
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Hannah
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Christina
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
8/10 Bien
KEE
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KEE
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
19 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Brieley
Voyage en famille
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brieley
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
MARION
Voyage en famille
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARION
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value here.
Jamie
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en famille
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andrea
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 12 juin 2022
Dear Andrea,
We are delighted to have you with us and thank you for your excellent review which motivates our staff.
Look forward to see you when you are in Auckland in future.
6/10 Satisfaisant
Brendon
Voyage d’affaires
8 avr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ok
Brendon
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de General Manager le 15 mai 2022
Good morning Brendon,
Thank you for your review which helps us to improve our standards.
This is just to let you know that we have upgraded our TV system to sky digital which has better reception and has more channels. look forward to welcome you again with better facilities when you are in Auckland again.
Best Regards
10/10 Excellent
Vivienne
23 mars 2022
Vivienne
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de General Manager le 24 mars 2022
Dear Vivienne, thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at Off Broadway Motel Newmarket Auckland. We are thrilled and motivated to hear you enjoyed your stay which I shared with my staff. Thank you again for taking time to let us know and it would be our pleasure to welcome you back again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de General Manager le 9 août 2021
Thank you for taking the time to post your review on Expedia following your stay at Off Broadway Motel, Newmarket, Auckland. We are delighted that you enjoyed your stay with us.
Thank you for your feedback regarding our bed room specially beds and parking. Our team will review this and look at ways to improve future experiences.
It was a great pleasure having you with us and we hope to welcome you back to stay with us again in the future.
10/10 Excellent
Elizabeth Amy
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth Amy
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mai 2021
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
8/10 Bien
A M C
13 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Stay
A M C
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de General Manager le 14 janv. 2021
Dear Guest,
We really appreciated your review and we are delighted that you enjoyed your stay with us and it is a real motivation for our staff to maintain high standards. Look forward to see you when you are in Auckland next time.
Best Regards
Germaine
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juil. 2020
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de General Manager le 19 juil. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and we are delighted to hear that the room was very clean and comfortable and handy to New Market. Further we agree with you about the outside is not the best as we had constant on and off rain and wind makes the place bit untidy at times. However we had made an extra effort to sort out this area.
Thank you again & we wish you all the very best.
8/10 Bien
C
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
C
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de General Manager le 28 janv. 2020
Thank you very much for your review which encourages our staff. Look forward for your next stay and provide with our best of our facilities and service.
8/10 Bien
ISABELLE
19 août 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ISABELLE
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de General Manager le 27 août 2019
Dear Guest
Thank you very much for taking your time to review your stay which is very helpful to maintain our standards and it is always rewarding for the staff to hear that they have done well. Look forward to see you next time.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de General Manager le 14 août 2019
Thank you for your kind review which helps us to review and improve our services. While we wish you all the best and look forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de General Manager le 10 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and we are sorry to hear of the issues specially the corridor lighting you experienced and we do apologise as our service fell short on this occasion.
Our rooms and corridor carpets are little over one year old and as you mentioned we noticed that there is a joint which has a torn thread jutting out near the lift exit which we are attending at present.
We look forward provide best of our services to all our guests.
Thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Nancy, Yukom
Voyage en couple
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Germaine le 12 mars 2019
Thank you for taking your time to write the above review which we really appreciate. We are pleased to hear that you had a great stay with us and hope we have the opportunity to welcome you back in the future. We are concerned about the security concern and we have already taken necessary action on the issue.
8/10 Bien
Carl
25 nov. 2018
Carl
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 27 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for your review which is very helpful to maintain quality in our establishment,and thank you for staying with us.
We wish you all the best and look forward to see you in future.
10/10 Excellent
Jill, Whanganui.
1 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jill
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de General Manager le 2 oct. 2018
Dear Jill,
Thank you for your response which encourages our staff and we are sorry that you had trouble on operating the over head shower which operates on a leaver which we think that we should provide more information. We are delighted that you will come and stay with you again and we look forward to provide best of our services. We wish you all the very best.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 août 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de General Manager le 8 sept. 2018
Dear guest,
Thank you for your review which is very encouraging and helpful for further improvement. We wish you all the best and look forward to see you again.
8/10 Bien
Cathy, Auckland
28 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel close to everything
Cathy
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de General Manager le 8 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking time to express your comments which is very valuable and helpful to maintain our standards. We are glad that you enjoyed your stay and look forward to see you again.
10/10 Excellent
Greg, Sunshine Coast Australia
9 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greg
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de General Manager le 18 juin 2018
Thank you Greg for your response which motivates our staff. Look forward to see you on your next arrival to Auckland.
8/10 Bien
Andrew
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 avr. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de General Manager le 17 avr. 2018
Dear Guest
Thank you for your review and we are happy that your stay was good overall.
Thank you for letting us know about the broken coffee percolater which is helpful to improve our services and I apologise for the same. Look forward to see you again!!!
8/10 Bien
John
13 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de General Manager le 17 avr. 2018
Dear John,
Thank you for your review and we are happy that you are happy with the room size and the location. I apologise for the size of some parking slots in our premises.
Look forward to see you again while wishing you all the best.
8/10 Bien
alfredo daniel
25 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alfredo daniel
8/10 Bien
Anne
20 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Anne
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Large room close to shops
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Germaine le 30 janv. 2018
Thank you for your review which we really appreciate and look forward to see you.
6/10 Satisfaisant
natasha , stratford
2 déc. 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
natasha
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de General Manager le 5 déc. 2017
Dear Natasha,
Thank you for your response. Please accept my apologies and know that your feedback has been taken in the constructive manner intended. We strive to ensure that each and every guest enjoys a memorable stay and I am sorry that we did not necessarily achieve that on this occasion. I will ensure that we will provide best of our services in future.
4/10 Médiocre
Bryan
9 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good enough
Bryan
Séjour de 3 nuits en novembre 2017